En het gejuich van Saszaquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:18 schreef soapie het volgende:
Vind de duik van Olaf ook wel cool.
Klopt helemaalquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:51 schreef Wup het volgende:
volgens mij heeft Svensational deze Liesje toen nog een tijdje in een avatar gehad
met een kerstmutsje op dacht ik....
hahaha,quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:05 schreef babette21 het volgende:
klopt helemaal....maar ik denk dat Pauline heel laag kan gaan
![]()
Net als Tamara.... echt dé carrieremove haha!!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:40 schreef Wup het volgende:
misschien gaan ze samen het weer en verkeer doen bij radio Limboland......
Ik dacht al: "Waarom staan die meubels zo lekker te grazen?"quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:40 schreef Wup het volgende:
de plaatstelijke meubelboer
Ja, Frida was een lekker ding. Dat andere mormel hangt er maar wat aan.....quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:55 schreef Wup het volgende:
dat was zo stoer ....
quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:10 schreef Wup het volgende:
nog wat oud topicspul dat het nooit gehaald heeft:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
uhm... hormonen, oerdriften?haha, ik weet het nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:27 schreef babette21 het volgende:
Vooral de onderste is prachtig!!! Maar eh, waarom zou Arthur Claire willen zoenen?!??!
quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:20 schreef Wup het volgende:
haha, wat kun je toch jaloers zijn......
dat spoedeisende wijf is en blijft gewoon onmisbaar....
Waarom wilde hij zuster Ingrid palen? Toch ook waardeloos!?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:34 schreef Wup het volgende:
uhm... hormonen, oerdriften?haha, ik weet het niet![]()
leek me toen een toepasselijk plaatje om te gebruiken, vandaar.....
Ja, die muts deed eerst lekker mee en toen ze er geen zin meer in had begon ze te zaniken dat ze een gezin heeft en dat Tuur haar maar niet met rust wilde laten. MUTSGEDRAG!quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:46 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja dat van Ingrid was waardeloos ja!
Ingrid was best leuk, nou ja Stella Gomans vind ik wel een geinige meid.quote:[b]Op donderdag 1 juli 2004 21:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, die muts deed eerst lekker mee en toen ze er geen zin meer in had begon ze te zaniken dat ze een gezin heeft en dat Tuur haar maar niet met rust wilde laten. MUTSGEDRAG!
Kijk eens goed. Natuurlijk staat MIJN topic er ook bij. Wup zou het niet durven om 't weg te laten......quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:18 schreef Svensational het volgende:
Wup, wat is er eik met #50 gebeurd? Staat die hier ook boven?
'Gone with season XI' was inderdaad een onderdeeltje van het Wup topic #50 "het grote ode aan Arthur & Claire topic". Misschien plaats ik de rest ook nog wel eens in een goed buitje ....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:18 schreef Svensational het volgende:
Wup, wat is er eik met #50 gebeurd? Staat die hier ook boven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |