Nou hebben thuis de ramen versierd met oranje. Verder hebben we oranje tompouzen, zoutjes, bierbommetjes en weet ik veel nog wat.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:42 schreef mister-ious het volgende:
Hoe is de opstelling bij jullie thuis? Het hele huis oranje versiert?
Met wie kijk je de wedstrijd en gaan jullie achteraf nog flink feesten, want natuurlijk wint NL!!!!
Met een stand van maar liefst 3-1!!!
Hier ga ik thuis kijken met een flinke zak chips en een fles heineken samen met mijn vrouw
Ik niet, ik zit voor de TVquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:54 schreef mister-ious het volgende:
wie is hier ook aanwezig tijdens de wedstrijd?!
Jij niet, jij zit naast je vrouwquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:54 schreef mister-ious het volgende:
Gedeeltelijk. Moet ook nog werken enzo..... Het is 11:45 wanneer hier de wedstrijd begint....quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:54 schreef mister-ious het volgende:
lang leve de laptop op de bankquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Jij niet, jij zit naast je vrouw
komt het daar ook op tv?quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Moet ook nog werken enzo..... Het is 11:45 wanneer hier de wedstrijd begint....
als je thuiskomt kun je hem vast wel ergens downloadenquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Moet ook nog werken enzo..... Het is 11:45 wanneer hier de wedstrijd begint....
Dé man met de laptop.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:57 schreef mister-ious het volgende:
[..]
lang leve de laptop op de bank
Ja, op pay-per-view. Zo heb ik Nederland - Tsjechie en Zweden - Nederland gezien.... de andere wedstrijden waren door-de-weeks, net als deze, dus dan luister ik naar Radio1 online of gebruik de live-internet registratie van Euro2004.comquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:58 schreef mister-ious het volgende:
komt het daar ook op tv?
anders kun je hier het laatste nieuws bijna-live volgen
en wat ga jij doen tijdens de wedstrijd vanavond op tv? modden op fok of toch meer aandacht voor de wedstrijd?quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dé man met de laptop.
Oh, ze moeten dus nog beginnen begrijp ik?quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:16 schreef mister-ious het volgende:
NOG MAAR EEN KWARTIER en dan gaat de tv aan!.....snel nog ff plassen en chips in een bak gooien...ff controleren of er voldoende bier koud staat....
Ik, in een ander topic.Hetzelfde topic waar roel_jewel ook post. want daar zitten de rest van de vaste ek users ookquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:54 schreef mister-ious het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |