ja en smorgens en savondsquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:31 schreef PeterRabbit het volgende:
Maar is het hier verder altijd zo stil, midden op de dag?
Totdat ik er was, nu maar 2 dagenquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja en smorgens en savonds
dat is de charme van onze reeks dr post niemand
en soms doen we wel een week met 1 topic
quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoi trouwens
Hoi trouwensquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]das wel erg conflict
hey dit is geen hoi zeg reeksquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:38 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hoi trouwensdan.
Ok, dat heeft idd zo 'z'n charmes. Maar dan posten hier dus ook steeds dezelfde mensen toch? Is het dan niet vervelend als er zomaar iemand als ik binnen komt vallenquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja en smorgens en savonds
dat is de charme van onze reeks dr post niemand
en soms doen we wel een week met 1 topic
Wat moet ik dan meldenquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hey dit is geen hoi zeg reeksdan worden jogy en knut boos !
op een of andere manier heeft men deze week uitgezocht om binnen te vallen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:39 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
Ok, dat heeft idd zo 'z'n charmes. Maar dan posten hier dus ook steeds dezelfde mensen toch? Is het dan niet vervelend als er zomaar iemand als ik binnen komt vallen![]()
Daar zijn GPD etiquette voor dan is er namelijk keus uitquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:39 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wat moet ik dan melden. Er gebeurt toch geen zak op zo'n dag als deze.
Jij bent ook een nieuwerdquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:39 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
Ok, dat heeft idd zo 'z'n charmes. Maar dan posten hier dus ook steeds dezelfde mensen toch? Is het dan niet vervelend als er zomaar iemand als ik binnen komt vallen![]()
Oh ha, dan moet ik zeker weer verdwijnen van hierquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
op een of andere manier heeft men deze week uitgezocht om binnen te vallen.
normaal komt hier toch niemand
maar straks komt PP wel weer langs om iedereen af te kafferen.
Ja, zat jij ook al niet in [HOMO] ? Ik ben je al ergens tegen gekomenquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:41 schreef PeterRabbit het volgende:
Jeetje D_K jij weet ook altijd overal op te duikelen
nehoor probeer het maar vol te houdenquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:43 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
Oh ha, dan moet ik zeker weer verdwijnen van hier![]()
Hakkehoeveelquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daar zijn GPD etiquette voor dan is er namelijk keus uitWopWop Jeh! Neh! Batsie HakkeTee! Subchange Vjol
e.d.
Neuh, daar heb ik niet zo veel te zoeken. Ik zwerf ook altijd overal en nergens, maar [onzin] toch wel 't meestquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:43 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, zat jij ook al niet in [HOMO] ? Ik ben je al ergens tegen gekomen
quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hakkehoeveel.
Ik spel het wel gewoon goed keequote:Op donderdag 1 juli 2004 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]lees je in
Oeh, krijg echt het gevoel of ik een of andere nieuwe cultuur ben ingeduikeld. Is het moeilijk te integreren?quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nehoor probeer het maar vol te houden
wij zeggen zo weinig dat weinigen het volhouden
Ik ook niet. Ik ook. Ik ook.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:45 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
Neuh, daar heb ik niet zo veel te zoeken. Ik zwerf ook altijd overal en nergens, maar [onzin] toch wel 't meest
jahquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:46 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
Oeh, krijg echt het gevoel of ik een of andere nieuwe cultuur ben ingeduikeld. Is het moeilijk te integreren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |