* Kijk, in fotoboek*quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:49 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
[poging tot grappig zijn doet] En dat ik de vriendin van FF ben, werkt zeker niet in m'n voordeel?
doet er weinig toe wij behandelen iedereen gelijk oidquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:49 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
[poging tot grappig zijn doet] En dat ik de vriendin van FF ben, werkt zeker niet in m'n voordeel?
Ja precies, zoiets dacht ik al.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
doet er weinig toe wij behandelen iedereen gelijk oid
nee want wij zijn niet leukquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:54 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
Ja precies, zoiets dacht ik al.
Maar goed, echt leuk zo'n eigen reeks. Hebben echt al veel geprobeerd mee te doen?
Oei, is het dan erg raar dat ik met plezier me zit bij te lezen in de vorige delen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee want wij zijn niet leuk :') !
nee dat zijn de delen met nouk die is wel leukquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:55 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
Oei, is het dan erg raar dat ik met plezier me zit bij te lezen in de vorige delen?
*lichtje aanknipt en op je FB wijstquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:50 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
* Kijk, in fotoboek*
Waar kom je vandaan ??
quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee dat zijn de delen met nouk die is wel leuk![]()
geen idee nouk maar hij is hard nodig ik stik in het nieuwe bloedquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:56 schreef Nouk het volgende:
De chick van FF probeert te integreren.
Waar is PP?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:56 schreef Nouk het volgende:
[..]![]()
dark killah rot op met dat soort posts ga dat maar in conflict topic doen !quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:56 schreef Dark_Killah het volgende:
Nouk
Ja, dat zie ik. Vandaar.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
geen idee nouk maar hij is hard nodig ik stik in het nieuwe bloed
Waaro kom jij vandanoquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:56 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
*lichtje aanknipt en op je FB wijst
Dat heb je me al een keer gevraagd op een zeer amusante wijze
Sorry honnie.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]wat had ik nou gezegd !!!!!!!!!!!
Jeh!quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
WopWop!
Ik toon oprechte interesse in de vrienden van mn vriend. Niet goed?quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:56 schreef Nouk het volgende:
PR, zit niet zo te slijmen nerd!
Vrienden van je vriend.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:00 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
Ik toon oprechte interesse in de vrienden van mn vriend. Niet goed?
dat past wel bij onsquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:00 schreef Nouk het volgende:
Wel een gare sub.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:00 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
Ik toon oprechte interesse in de vrienden van mn vriend. Niet goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |