Maar het is wel handig als je een creditcard hebt, je moet in Nederland wonen en ouder zijn dan 16 jaar.quote:
Hij sterft aan het einde van de filmquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zou je dat in spoiler tags willen zetten ik heb em nog nooit gezien
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat zijn de bronnen!.
misschien omdat het spel nog niet af is? en waarom verkoop je hem anders na 1 dag?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]Wat?
"Metacritic® compiles reviews from respected critics and publications for film, video/dvd, music and games."
Ze geven niet uitsluitend goede cijfers hoor
Eerst las ik geen reviews en als ik dan een rits laat zien dan zijn het opeens omgekochte slechte reviewers. Hoe triest kan je zijn.Maar Driv3r zal en moet slecht gevonden worden.
Okay, we gaan het je dan gewoon lerenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]Wat?
"Metacritic® compiles reviews from respected critics and publications for film, video/dvd, music and games."
Eerst las ik geen reviews en als ik dan een rits laat zien dan zijn het opeens omgekochte slechte reviewers. Hoe triest kan je zijn.Maar Driv3r zal en moet slecht gevonden worden.
dat lijstje van daggla, DAT zijn echte goede gamesitesquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]Wat?
Ga je weer beginnen met dat koppige gedoe,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Key questionquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom doe jij um eigenlijk na 1 dag al weg?.
black arrow lijkt me een leuk spel zeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:00 schreef SailingAce het volgende:
Black arrow
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat ik het teveel vind lijken op GTA Double pack die ik al bezit.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:04 schreef Tain het volgende:
[..]
misschien omdat het spel nog niet af is? en waarom verkoop je hem anders na 1 dag?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Okay, we gaan het je dan gewoon leren
Ga gewoon naar gamerankings.com en kijk dan daar.
Avg Ratio: 62%
Het is al een goed teken dat je reviews leest, nu nog van de goede sites..
Oh, nu moet ik ook nog rekening gaan houden met eventueel omgekochte reviewers. Welke waarde kan je dan nog hechten een reviews? Wat verwacht je eigenlijk van een doorsnee gamer? Is het nu echt mijn eigen schuld?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ga je weer beginnen met dat koppige gedoe,.
De bronnen die jij noemt zijn op EMG na allemaal nietszeggende sites..
De bekende, gerenommeerde gamingsites (de echte pro's zeg maar) kraken massaal de game af omdat ie buggy as hell is en gewoon nog niet af.. Dat zijn ook de sites die niet ingaan op het aanbod van Atari om in ruil voor een vroege preview een hoog cijfer te geven,.
Lees Corruptie bij Gamemagazines die ook nog is.
Waarom doe jij um eigenlijk na 1 dag al weg?.
Ik begin meestal op gamerankings, dan surf ik daarvandaan door naar 2 of 3 reviews, meestal gamespot, ign, worthplaying enzo. Tenslotte lees ik nog wat user reviews, ook altijd zeer informatief.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Effe vraagje tussendoor:
Welke sites gebruiken jullie nou het liefst als referentie..?
Ik eurogamer, IGN en worthplaying...
Oh please, wie heeft er hier Driver gekochtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Oh!, wat ben jij dom zeg!
Gamerankings.com hanteert exact dezelfde bronnen als Metacritic.com waar ik altijd kijk. Dat lijstje van mij komt namelijk ook voor in de door jouw geadviseerde site.
hehequote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:29 schreef Fliepke het volgende:
Oh please, wie heeft er hier Driver gekocht.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Oh please, wie heeft er hier Driver gekocht.
En jij bent hier de mongool, dit is niet de eerste domme uitspraak die je doet.
Ik heb het overigens ook zelf gespeeld in de winkel, zelfs voordat ik een review had gelezen en ik vond het meteen pure bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |