Nee, naar Griekenland ook niet..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:28 schreef Tain het volgende:
[..]
goedkope vluchten naar porto bestaan op het moment niet
Op m'n fiets..?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:38 schreef twi het volgende:
Nu beginnen te rijden, misschien ben je er dan zondagavond
JA MAG NIETquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:42 schreef twi het volgende:
Ik zei niet WELKE zondagavond
* Dr.Daggla slaat zichzelf voor het slowchatten
Het spel ik best aardig, en voor die 5 euro.. Heb ik nog een spelletje om samen met mijn broertje (voornamelijkste speelpartner) te spelen via live.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:25 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Pff. tis toch wel zon bout spel he.. echt ontzettend dom om te spelen, hoogst vervelend na een minuut of 10.. koop dan toch es een goed spel. FSW ofzo
Ja, ik had het gisteren al gezien (ik denk dat het dezelfde filmpjes zijn)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:46 schreef Chocobo het volgende:
IGN's quote over de combat in Sudeki !!!!
June 30, 2004 - Recently, IGN Xbox offered a close look at the combat system in Sudeki, Microsoft's upcoming action-RPG. While words can carry a lot of weight, there's something to be said for seeing the game in action. That's why we've pieced together a few minutes of combat footage and stuck unkempt editor Hilary Goldstein's voice to walk you through the action.
Sudeki's combat is frantic, fast, and fun. Don't take our word for it, see for yourself. Now make with the clicking.
Video combat preview
http://insider.ign.com/videos/articles/527/527487p1.html
Heb je je spel in je dvd speler gezet ofzo?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:59 schreef Fliepke het volgende:
ONGELOOFLIJK!!!!
DIt is echt niet normaal, na het vullen van mijn xbox met FSW
[afbeelding]
niet dus hequote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:01 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Heb je je spel in je dvd speler gezet ofzo?
Ok.. ieder zijn spellen natuurlijk..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:44 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Het spel ik best aardig, en voor die 5 euro.. Heb ik nog een spelletje om samen met mijn broertje (voornamelijkste speelpartner) te spelen via live.
Ik heb zat goede spellen hoor ; FSW schaar ik zeker niet onder de goede spellen, en ja ik heb het genoeg gespeeld om die mening te vormen, te niche (wel realistisch maar te eentonig, beperkt etc, niet mijn spel dus).
Of voor rally RSC2quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:20 schreef DinoPK het volgende:
Nou op naar burnout 3 dan maar
-
Colin heeft mij echt nooit kunnen boeien..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:30 schreef DinoPK het volgende:
mwah dan heb ik het meer op Colin 4, niet om wat af te doen aan de kwaliteiten van RSC2 hoor, maar Colin 4 vind ik persoonlijk heerlijk spelen. RSC2 is net als RSC niet echt aan mij besteedt, ondanks dat het spel grafisch erg mooi is. Ook opvallend hoe weinig het spel op dit moment nog online gespeeld wordt.
Guilty Gear XX Reload anyone ??quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Colin heeft mij echt nooit kunnen boeien..
RSC 1 was wel aardig.. Maar ik ben sowieso niet zo'n fan van racespelletjes..
Geef mij maar het betere hakwerk..
Van goeie fighters ben ik trouwens ook niet vies,.
Kheb hem zelf ook.. prachtig om te spelen, maar nu zit FSW er weer tussen als ik tijd heb om te gamen. Merk toch wel dat nu LIVE zoveel spellen al biedt dat er mensen veel minder lang op 1 en hetzelfde spel blijven zitten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:30 schreef DinoPK het volgende:
Ook opvallend hoe weinig het spel op dit moment nog online gespeeld wordt.
Jup, alleen de echte die hards spelenm maandenlang hetzelfde spel..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:57 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kheb hem zelf ook.. prachtig om te spelen, maar nu zit FSW er weer tussen als ik tijd heb om te gamen. Merk toch wel dat nu LIVE zoveel spellen al biedt dat er mensen veel minder lang op 1 en hetzelfde spel blijven zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |