Waar wil je op wachten bij Fable dan? Tot ie weer verkrijgbaar is?quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga voor Sudeki en RS3: BA in augustus (komen gelijk geloof ik) en dan in oktober voor HALO 2 en Fifa 2005. De rest is even afwachten (Fable, Burnout 3, DOOM 3).
viel eigenlijk best mee, slechts 3 keer een alert gehadquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:27 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ah dan klopt het wel.. steeds als je bij een savepoint komt, en hij laad het spel vanaf dat punt dus.quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
viel eigenlijk best mee, slechts 3 keer een alert gehad![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tiger Woods 2005 (LIVE. )
weet je het nou wel OF niet zekerquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:44 schreef Ron.666 het volgende:
zeker:
* Sudeki of Fable
Twijfel:
* Fable of Sudeki
Kom dan op met je lijstje,quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:07 schreef twi het volgende:
Oei, lijstjestijd
Ik zou het eerst eens 3 maanden proberen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:19 schreef Kondros het volgende:
niemand die me kan helpen ?
Daar is het nu te laat voor denk ik..quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:27 schreef pkwarts het volgende:
ik moet overigens ff 1 klein minpunt opmerken.
het ziet er allemaal heel mooi uit op die halo 2 screens, vooral die 2e screen vind ik erg sfeervol, alleen die schaduw daar! ze hebben nog tot half oktober ongeveer, dus ik hoop dat ze er nog snel een mooie techniek tegen aan gooien.
zonder zijn gasmasker wel jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deze grunt is een stuk gemener zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |