Nee, ik bedoel eurogamer, IGN en Worthplaying.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Je bedoelt de sites die dezelfde bronnen hanteren als mijn site?
Lees jij nu wel of niet? Nog een keer dan: Het is een miskoop omdat ik GTA Double Pack er te sterk op vind lijken en die heb ik al.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Als je het zelf een miskoop vind, waarom verdedig je dan de kwaliteit van de game?
Dat zegt genoeg, en nou opbokken.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Daar sta ik nog steeds achter.
De dooddoener bij uitstek van een newbie.quote:En nieuw ben ik ook niet in GAM, ik kom er alleen niet zo regelmatig als anderen.
Ja sorry, dat had pkwarts al gezegd ja. Best wel balen dat Splinter Cell 1 en 2 ook zo op elkaar lijken. Da's dan ook geen game voor je, zeker?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Lees jij nu wel of niet? Nog een keer dan: Het is een miskoop omdat ik GTA Double Pack er te sterk op vind lijken en die heb ik al.
You betcha, beware QdDquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:02 schreef pkwarts het volgende:
om de discussie te breken doe ik hier maar ff een screenshot van de nieuwe army men voor de xbox:
[afbeelding]
nog zo'n game die je MOET hebben
Weer zo'n mooie redenatie. Meneer weet mijn financiele reilen en zeilen omdat ik een game naar zijn smaak niet goedkoop genoeg aanbied.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:46 schreef kulandra het volgende:
[..]
Zoveel moeite kost dat niet, 't is ook nog eens een hobby van me, maargoed. Bovendien zit ik door het minder uitgeven aan mijn games waarschijnlijk minder krap dan jij, aangezien jij 45 euro voor een 2e hands game vraagt. Misschien moet je mijn eerdere tip eens volgen en op de xboxworld fora kijken, dan zie je al snel wat momenteel een gangbare prijs is voor driv3r. Die is nu nog redelijk hoog (35 a 40 euro moet lukken) maar daalt met de dag......
En ik bedoelde inderdaad nieuw in GAM, maar dat snapte je zelf ook wel (hoop ik)
Omdat jij dat eerst bij mij doet, snuggere :|quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Weer zo'n mooie redenatie. Meneer weet mijn financiele reilen en zeilen omdat ik een game naar zijn smaak niet goedkoop genoeg aanbied.![]()
Nou, dat was niet zo moeilijk om te voorspellen omdat ik dat al een uur geleden aangafquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
let op: nu gaat ie zeggen dat ie het geen slecht spel vind, maar het teveel vind lijken op gta:dp
Hij geeft anders een goede tip hoor, evenals ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Weer zo'n mooie redenatie. Meneer weet mijn financiele reilen en zeilen omdat ik een game naar zijn smaak niet goedkoop genoeg aanbied.![]()
Ik ben geen debiel, ik ben een vliegtuig!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Hij geeft anders een goede tip hoor, evenals ik.Wanneer ik een game zou verkopen, zou ik eerst achter die tips aangaan, in plaats van een half uur spenderen aan een vrij zinloze discussie met een stel debielen
Oh, wat stom van me om hem niet even van te voren te bellen ondanks dat ik hem totaal niet ken.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak he.
Hij zegt dat ie een hele brede smaak heeft en dat ie het dan een slecht spel vindt. Dan kan je er redelijk vanuit gaan dat veel mensen het een slecht spel vinden ja.
Begrijp je het trouwens nog?
Bron: InsideGamerquote:Atari heeft de eerste plek in de hitparades in diverse landen overgenomen. Enkele dagen geleden meldde het bedrijf dat DRIV3R het best verkochte spel in Engeland was.
Na Engeland heeft DRIV3R ook de eerste plaats in Australië overgenomen. En dat gebeurde vrij makkelijk: Vier uur na de release van het spel stond DRIV3R op nummer één in alle verkooplijsten. (GP)
och, je hoeft niet zo moeilijk te doen, lees gewoon eens een preview. als die niet erg lovend zijn (lees: ze kraken het af) wacht je de eerste paar reviews af (van gerespecteerde sites)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Oh, wat stom van me om hem niet even van te voren te bellen ondanks dat ik hem totaal niet ken.
Ja is goed. Wacht even, eens kijken of dat ook een goed excuus wat werkt bij Daggla:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat zei hij niet, dat redeneerde hij...
Dat is niet de feiten verdraaien.
En het woordje humor is u ook vreemd.
Daggla, hoezo moet ik oppassen? Ken je geen humor ofzo?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
[..].
Vooral zo doorgaan,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |