Uhm, noemt hij je zomaar uit het niets een mongool?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Jij ook met je vriendjespolitiek. Geen kwaad woord over Fliepke.
Jij hebt nog nooit een miskoop begaan? Knap. Maar ik koop soms dan ook impulsief. Risicovol ja, maar ik accepteer ook de gevolgen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja,.
[..]
Dat ben je ook, anders had je Driv3r niet gekocht.
En je spreek jezelf behoorlijk tegen...
Ga er maar van uit dat zeker 90% van de op internetkopende gamers boven de 16 is.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:42 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
En dus bestaat er geen groot gedeelte van gamers onder de 16 jaar. Wat een prachtige redenatie.
Als je het zelf een miskoop vind, waarom verdedig je dan de kwaliteit van de game?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jij hebt nog nooit een miskoop begaan? Knap. Maar ik koop soms dan ook impulsief. Risicovol ja, maar ik accepteer ook de gevolgen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Als je het zelf een miskoop vind, waarom verdedig je dan de kwaliteit van de game?
Je kan er alleen niet tegen als men je op je fouten wijst?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Risicovol ja, maar ik accepteer ook de gevolgen.
Zoveel moeite kost dat niet, 't is ook nog eens een hobby van me, maargoed. Bovendien zit ik door het minder uitgeven aan mijn games waarschijnlijk minder krap dan jij, aangezien jij 45 euro voor een 2e hands game vraagt. Misschien moet je mijn eerdere tip eens volgen en op de xboxworld fora kijken, dan zie je al snel wat momenteel een gangbare prijs is voor driv3r. Die is nu nog redelijk hoog (35 a 40 euro moet lukken) maar daalt met de dag......quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Jij strand elke winkel af op zoek naar de voordeligste prijs? Zit je zo krap?
let op: nu gaat ie zeggen dat ie het geen slecht spel vind, maar het teveel vind lijken op gta:dpquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Als je het zelf een miskoop vind, waarom verdedig je dan de kwaliteit van de game?
en van dp, daar heeft ie zn hd al van volquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
let op: nu gaat ie zeggen dat ie het geen slecht spel vind, maar het teveel vind lijken op gta:dp
Je bedoelt de sites die dezelfde bronnen hanteren als mijn site?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je nou gewoon op de door ons genoemde sites (p)reviews leest hoef je je daar geen zorgen over te maken,.
Met zulke antwoorden ben ik snel weg hier.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:37 schreef pkwarts het volgende:
[..]
eigenlijk wel, in de previews werd ie ook afgekraakt
Meen je dit serieus? Zo ja, dan mogen we toch wel stellen dat je iig het IQ hebt van een debiel.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Misschien wel, ik heb een brede smaak en ben sneller over een spel positief dan negatief.
Maar als ik met een dikke vrachtwagen tegen een lantaarnpaal rij, dan verwacht ik niet dat de vrachtwagen gaat stuiteren...
Dat vond ik al genoeg.
eigenlijk wel, in de previews werd ie ook afgekraaktquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Met zulke antwoorden ben ik snel weg hier.
Over mijn IQ, bedankt voor de belediging van ons schoolsysteem, want deze debiel zit toevallig wel op een universiteit.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Meen je dit serieus? Zo ja, dan mogen we toch wel stellen dat je iig het IQ hebt van een debiel.
Omdat jij het slecht vond is het redelijk om te stellen dat iedereen het van te voren had kunnen weten dat het een slecht spel is? Dus ook mensen die jou helemaal niet kennen en mensen die het spel eerder gekocht hebben dan jij. En niet te vergeten de mensen met een andere smaak.
Daar sta ik nog steeds achter. Maar ook daar mag niet van de doorsnee mening afgewezen worden anders krijg je het van voren. Wat een walgelijk subforum maken jullie er af en toe van.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!
!
!
Niet in GAM iig.. Je Fable-Kotor betoog was echt genant...
Ik vroeg alleen of het een juist bedrag was. Ik zal het naar beneden stellen mochten er geen reacties komen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak he.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Je bedoelt de sites die dezelfde bronnen hanteren als mijn site?
[..]
Met zulke antwoorden ben ik snel weg hier.
[..]
Meen je dit serieus? Zo ja, dan mogen we toch wel stellen dat je iig het IQ hebt van een debiel.
Omdat jij het slecht vond is het redelijk om te stellen dat iedereen het van te voren had kunnen weten dat het een slecht spel is? Dus ook mensen die jou helemaal niet kennen en mensen die het spel eerder gekocht hebben dan jij. En niet te vergeten de mensen met een andere smaak.
WAT? Laat mij nu dan zien waar ik dat zei? Beetje hier de feiten verdraaien, huichelaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:42 schreef pkwarts het volgende:
[..]
als jij niet krap zit, waarom zit je dan zo te zeiken over dat je niet lager gaat dan 45 euro
Het is wel lastig om geen doorsnee mening te hebben over iets wat feitelijk te constateren is.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Daar sta ik nog steeds achter. Maar ook daar mag niet van de doorsnee mening afgewezen worden anders krijg je het van voren. Wat een walgelijk subforum maken jullie er af en toe van.
Dat zei hij niet, dat redeneerde hij...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
WAT? Laat mij nu dan zien waar ik dat zei? Beetje hier de feiten verdraaien, huichelaar.
waarom zit je dan in bijna elke post van je te verdedigen dat het spel overal duurder is dan 50 euro of dat je een credit card nodig hebtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
WAT? Laat mij nu dan zien waar ik dat zei? Beetje hier de feiten verdraaien, huichelaar.
Jij kan niet tussen de regels lezen? Net nog begon hij niet alleen denegrerend naar mij te doen maar ook maakt hij zelf een zeer grove fout waar hij mij zogenaamd mee te kakken probeert te zetten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Uhm, noemt hij je zomaar uit het niets een mongool?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |