quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Blof & Counting Crows - Holiday In Spain
[offtopic]Supernummerquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:12 schreef Stuart het volgende:
Enya - Only Time![]()
same herequote:Op donderdag 1 juli 2004 00:09 schreef Stuart het volgende:
Live - Run To The Water
quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:34 schreef Sylvana het volgende:
Guns N' Roses- November Rain ( long version)
Von Bondies spelen vanavond in Waterfront, Primitive (Garage) festivalquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:04 schreef Harry_Sack het volgende:
The Von Bondies - No Sugar Mama
Cool, ik zag ze dit weekend op parkpop!quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:26 schreef Floyty het volgende:
[..]
Von Bondies spelen vanavond in Waterfront, Primitive (Garage) festival![]()
Black Rebel Motorpsycho - Red eyes and tears
O ja, zelf nog voor gewerktquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Cool, ik zag ze dit weekend op parkpop!
The Von Bondies - Shallow Grave
cool, misschien heb jij me dan besodemieterd met dat festivalbierquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:45 schreef Floyty het volgende:
[..]
O ja, zelf nog voor gewerkt![]()
The Cruel Sea - Too fast for me
Lijkt me sterk, ik ben tour accountant, niks met festivalbier te maken dusquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:47 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
cool, misschien heb jij me dan besodemieterd met dat festivalbier![]()
Zuco 103 - Curso de Reclamacao - Licao 1
dat lijkt me een tof baantje!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:52 schreef Floyty het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik ben tour accountant, niks met festivalbier te maken dus![]()
Cruel Sea - Too late to turn back
Tis me eigen bedrijfquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat lijkt me een tof baantje!!
The Hives - Here we go again
dag Marjo![]()
nou ja, je weet waar je moet zijn, denk ik? Cijfertjes interesseren me niet zo eigenlijkquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:03 schreef Floyty het volgende:
[..]
Tis me eigen bedrijfEn accountant blijft accountant dus altijd cijfertjes.
Alleen in mijn geval voor bands
![]()
Eventueel verder maar over MSN of ICQ lijkt me![]()
Ween - Spinal Meningitis (got me down)
Ik moet gaan, me vriendin ophalen. Ik kijk later nog in je Metropolis topic, als het tot een meet komt ben ik er zeker bijquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
nou ja, je weet waar je moet zijn, denk ik? Cijfertjes interesseren me niet zo eigenlijk![]()
Jungle Brothers - V.I.P. (Original Full Length Version)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |