Waardeloos dus.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:43 schreef Maidenfan het volgende:
Je sample lijkt in't begin een beetje op het nummer St Anger zelf, qua spelen en geluid
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:14 schreef search64 het volgende:
Angel dust. Best cd ooit. En als je niet wist dat Mike zo goed clean kon zingen heb je waarschijnlijk alleen Dillinger Escape Plan gehoord. Mike is de beste zanger die er is. En over nummers op MTV.... Tja; Epic, Easy, Small Victory, Ashes to ashes, Midlife crisis.... Ze hebben zo veel clips gehad. Zijn ook vaak genoeg live op MTV geweest. Beste band ooit.
Ook heel veelzijdig, geen enkele soort zang lijkt te moeilijk voor em.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:57 schreef Sjoewe het volgende:
Kut verkeerde smilie :')
Ik bedoelde![]()
Je hebt helemaal gelijk Mike is echt de beste zanger.
Nahja, triggers zouden ome Lars wel goeddoen. Hij heeft toch al van die lelijke metalkick patches op z'n bassdrums dus dan kunnen triggers er ook nog wel bij tochquote:Waardeloos dus.
Ow nee?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:40 schreef Yokozuna het volgende:
Single stroke rolls zonder dynamiek klinken op geen enkele module realistisch, ook niet op de TD20 of DDrum4. Dat komt o.a. omdat modules wel verschillende layers gebruiken, maar geen verschillende samples PER layer.
De midi-out van de TD20 kit is gebruikt om Drumkit From Hell Superior aan te sturen. Het is dus niet de TD-20 waar het geluid uit komt.quote:Dat is de TD-20
Lezen... De TD20 is in dat filmpje realtime gebruikt en de rest van de band hoort het uiteindelijke geluid waarschijnlijk door hun monitoren terwijl ze meejammen. Het lijkt me dat het met die latency dus wel goed zit. Ben alleen benieuwd of dat met de DTXtremeIIs ook zo is (er van uit gaande dat je geluidskaart ook weinig latency heeft). Heb al op het DTXperience forum gevraagd maar nog geen antwoord.quote:We used a Roland TD-20 module with a mixture between Hart Dynamics & Roland pads for the drums and a TrapKAT for the percussion sounds. Of course, it all sounds so great because dfh Superior supplies the sound and the control
DFH Superior kan dat wel kwa geluid. Klinkt niet synthetisch (zoals de TD20 of DTXtremeIIs), zelfs stukken beter dan de meeste home-made opnamens met veel mics. Alle samples zijn ook zo min mogelijk bewerkt en opgenomen met de beste microfoontroepquote:Maar goed, voor een emulatie van akoestische drums moet je zoiets ook niet aanschaffen.
Dat vind ik ook, tenminste, m'n Pearl Rhytm Traveler gaasvellen geven ook een overdreven harde terugslag. Maareh, gaasvellen met 2 lagen geven dus niet zo'n ongelooflijk overdreven terugslag?quote:De DDrum 4 SE pads met de gaasvellen zijn een soort van trampolines die veel te veel stuiteren, wat wederom je speelstijl gaat verneuken.
Maar je kunt wel een mietje worden van vellen met zo'n harde terugslag. Grootste voordeel vind ik gewoon dat ze zo stil mogelijk zijn.quote:Als je met rubberpads gaat spelen ga je veel harder rammen is mijn ervaring, wat niet echt lekker is voor je controle enzo. Gaas speelt een stuk beter
Klinkt inderdaad tof!quote:Op woensdag 8 december 2004 16:45 schreef Yokozuna het volgende:
Nieuwe mp3 opgenomen. In een ander topic vroeg iemand een hoop over rollende snare-bass-tom fill voorbeelden opgenomen. Je hoort in zulke fills trouwens bijna nooit 4 bassdrumslagen achterelkaar, meestal 2, terwijl 4 ook tof is. Have fun.
http://members.home.nl/yoko/Skip-Drumloop7.mp3
Zal wel Victor Wootan zijn, toch?quote:Op woensdag 1 december 2004 01:53 schreef Subgroover het volgende:
Een van de beste drummers momenteel actief vind ik Carter Beaufort van the Dave Matthews Band. Wat hij laat horen is echt onvolgbaar goed. Het klinkt allemaal redelijk makkelijk maar hij flikt het toch altijd weer om er stiekemtjes nare dubbelebassjes tussen te stampen of een geniale hi-hat door heen te spelen. Kijk maar of je wat van hem kan downen (Making music met Victor Wooden is echt briljant). Hij is echt een top banddrummer!
Als je kunt worden afgezet door 1 product, dan is het wel de Roland PM-3. Het enige voordeel is dat je de sattelietjes makkelijk op je rack kunt monteren.quote:Volgens mij heeft Roland ook een aktiefe speakerset speciaal voor elektronische drumkits, maar ik betwijfel of dit hard genoeg gaat voor een bandrepetitie.
wow..quote:Op woensdag 8 december 2004 16:45 schreef Yokozuna het volgende:
http://members.home.nl/yoko/Skip-Drumloop7.mp3
Nu raakt je linkerbeen bijna de snare en staat je rechter er verder vandaan, niet echt ergonomisch volgens mij. Ik heb m'n pedaal gewoon opgesteld voor optimale prestatie (dus allebei dezelfde kant uitwijzend). 1 hihat poot VER over het pedaal heen, volgens mij wel tot de helft erover, dus hihat = dichtbij. Ik speel echter met sokken, dus m'n voeten raken de hihat poot niet.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:17 schreef Tedkees het volgende:
Ik speel nu al een tijdje met een nieuwe setting van m'n twinpedaal, en ik vroeg me af of iemand ook zo speelt?
Ik heb m'n 2e pedaal nu aan de buitenkant van m'n hi-hat stand staan. Dit heeft als bijkomend voordeel dat je hi-hat niet een meter verderop staat
Een foto kan je hier vinden:
http://home.aim.avans.nl/s127831/drums/thumbs/SV400138.jpg
+Sabian = top. Zo te zien heb je zat recording equip daar staan, post es wat geluidquote:Ludwig Classic Maple drumkit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |