abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 31 juli 2004 @ 17:51:25 #76
24054 search64
Avec le grande
pi_20977747
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 11:23 schreef Yokozuna het volgende:
Zolang die modules maar niet vals/dubbel gaan triggeren op hoge snelheden
Zo snel als die sensoren werken, kun jij nooit slaan, dus ben maar niet bang.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  maandag 2 augustus 2004 @ 15:18:10 #77
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_21011796
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 17:51 schreef search64 het volgende:
Zo snel als die sensoren werken, kun jij nooit slaan, dus ben maar niet bang.
Oke mooi

Ik heb geen geduld, ik bestel meteen die Pearl Rhytm Traveler, en als ik m'n OV heb ga ik de module/trigger/triggerpads en kabels wel met de trein halen. Gewoon even rustig daar de zooi uitproberen.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 22:56:48 #78
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_21385333
quote:
Op zondag 25 juli 2004 15:23 schreef WurM het volgende:
ik ben tegen elektrische drumsets
k weet niet precies waarom, maar k ram veel liever op een echte set. Dat voelt gewoon beter ofzo...
Ik heb hier een DD-50 kitje liggen van Yamaha... die vind je waarschijnlijk verschrikkelijk. Je kan er leuke dingen mee doen als je m aansluit op je computer via een Midi-kabeltje, maar het benadert een normaal drumstel natuurlijk niet
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_21416449
Ik leef ook nog

Ik ga morgen op zoek naar een splash, en een slagvel voor m'n snare
Misschien als het meezit nog een kleine china, of niet FF kijken wat ik allemaal voor mooie dingetjes zie
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 09:59:51 #80
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_21418322
Doe mij ook ff zo'n splash?
Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
pi_21420673
Nee

Waarschijnlijk wordt het een Wuhan 8" splash ofzo...en dan misschien nog een 10" china erbij (+clamp).
En als ik genoeg geld heb een nieuw snare vel...

Volgende week naar Music All In, kijken of ze nog een mooie crash van Masterwork hebben voor me en dan nog een boomstand en ik ben voorlopig klaar
pi_21428543
Nou ik ben geslaagd

12"x5" Pearl Firecracker Steel (Fel!!!!! )
14" Stagg Black Metal Crash
10" Wuhan S series Splash
Stagg Boomstand

Foto's:


14" Stagg Black Metal Crash


Pearl Firecracker







pi_21443518
Wat voor een china is dat? Onder die belichting is hij echt wel .
pi_21446170
Hier is ook weer es na een lange tijd zonder PC's en internet

Die Pearl Firecracker is een leuke snare! Heb er al mee in mijn handjes gestaan bij de slagwerkdealer maarja ik heb al een piccolo, liever een diepe snare d'r bij als ik toch iets erbij moet.

Ik kan niets vinden bij Kazaa van Sevendust, die naam zag ik een paar pagina's terug in dit topic...ben benieuwd.

Blij dat de vakantie weer zo'n beetje voorbij is, eindelijk weer normaal oefenen!!! Energie teveel, moet afreageren, godzijdank voor drums anders was ik allang massamoordenaar geworden
pi_21446196
ow ja: leuke foto's van die kit hierboven maar je mag je kamer ook wel es opruimen
pi_21455859
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 13:38 schreef Maidenfan het volgende:
Wat voor een china is dat? Onder die belichting is hij echt wel .
Uhhh, een Stagg 16"
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 16:32 schreef Nemephis het volgende:
ow ja: leuke foto's van die kit hierboven maar je mag je kamer ook wel es opruimen
Och, het is de zolder maar niemand die er slaapt, alleen een mongool die er drumt
  donderdag 16 september 2004 @ 10:46:25 #87
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_21988662
Gaan mensen hier a.s. zaterdag ook nog naar de opening van drumworld?
Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
pi_21989063
waar/wat/hoe laat is dat?
Gisteren is verleden tijd, maar morgen komt nooit. Leef vandaag!
pi_21989202
Al gevonden!
http://www.drumworld.nl/events/opening.asp

Vet zeg.... alleen jammer dat het zo ver weg is voor mij (ittervoort)
Gisteren is verleden tijd, maar morgen komt nooit. Leef vandaag!
pi_22003293
hier wat foto's van mijn 1 jaar oude thunder...



'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  donderdag 16 september 2004 @ 21:23:05 #91
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_22003586
quote:
Op donderdag 16 september 2004 11:15 schreef foktrot het volgende:
Al gevonden!
http://www.drumworld.nl/events/opening.asp

Vet zeg.... alleen jammer dat het zo ver weg is voor mij (ittervoort)
Iedereen naar Drumworld inderdaad! Dit weekend, Mike Mangini, Thomas Lang, Billy Cobham! Gratis toegang, superrrgrote winkel, bij Eindhoven. Must voor elke binnen acceptabele afstand wonende, zichzelf respecterende drummer.
quote:
Ik kan niets vinden bij Kazaa van Sevendust, die naam zag ik een paar pagina's terug in dit topic...ben benieuwd.
Je moet ook geen Kazaa gebruiken, want Kazaa zuigt. Je moet IRC, DC++ of Soulseek gebruiken.
pi_22003763
quote:
Op donderdag 16 september 2004 21:23 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Iedereen naar Drumworld inderdaad! Dit weekend, Mike Mangini, Thomas Lang, Billy Cobham! Gratis toegang, superrrgrote winkel, bij Eindhoven. Must voor elke binnen acceptabele afstand wonende, zichzelf respecterende drummer.
helaas kan ik niet
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_22003905
Ik ben nog geen drumnerd zoals de poster hierboven, maar misschien kunnen de drumnerds mij wel helpen: ik heb sinds vandaag drumles, 1x per week, en ik wil natuurlijk oefenen tussendoor. Ik woon HEEL klein, en in een flat, dus ik kan in elk geval thuis geen gewoon drumstel neerzetten. Nou kan ik twee dingen doen: een drumpad aanschaffen, of een abonnement nemen op de oefenstudio van waar ik les heb. Voordeel van het eerste is dat ik thuis kan oefenen, ik weet niet hoe actief ik naar de studio ga fietsen straks als het regent en waait en koud is enzo Voordeel van het tweede is dat je op een echt ding oefent. Het is of of, want beide opties uitvoeren is me te duur! Wat zouden jullie doen? En als je voor de 'thuis-optie' zou gaan, wat zijn geschikte pads om aan te schaffen als ultieme beginner?
Bij voorbaat dank!
pi_22004649
hier spreekt een snare drummer, maar ik heb een geimproteerde pad liggen, vanuit schotland (schots drummen) Speelt echter ok heerlijk met normale drumstokken.. en feitelijk is het niet meer dan een dun laagje rubber (ongeveer 3 mm) op een zwaar plankje met antislip. We hebben ze zelfs al eens gemaakt (rubber was iets te dik, waardoor het niet echt superspeelde) Als ik jou was, zou ik dus gaan voor de oefenstudio. maar wacht maar even de verdic af van de evhte drumcracks hiero (ik ben slechts percussionist 0
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_22004957
Toch bedankt hoor Ik neig zelf momenteel ook naar die oefenstudio, het is immers maar tien minuutjes fietsen en ligt midden in het centrum, dus vaak ben ik toch al in de buurt: kan best even een uurtje gaan drummen voordat ik de kroeg inga, bijvoorbeeld
En zo'n pad...begrijp ik goed dat je daarmee dus het voetengedeelte misloopt? Of heb ik niet helemaal in de gaten hoe zo'n ding eruitziet/werkt?
pi_22010623
ja, je kan je voeten inderdaad niet trainen. als je zo'n pad koopt en je weet niks meer te trommelen moet je eens op http://www.vicfirth.com/education/rudiments.html kijken, daar kan je echt wel 10 jaar mee vooruit
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_22028809
Gaat er nog iemand naar Simon Phillips in Tilburg?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 17 september 2004 @ 23:36:46 #98
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_22028986
kijk hier :

www.lekker-belangrijk.tv

komt leuk drumprogramma voor jullie
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 17 september 2004 @ 23:37:43 #99
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_22029005
kga morgen trouwens filmen bij drumworld

www.dw.nl

wie komt daar nog meer ?!?!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 18 september 2004 @ 13:26:54 #100
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_22035571
mwa.. ik heb een beetje een hekel aan die zaak..

geef mij maar Drumstation... niet zo'n fabriek...

en tja.. Ludwig he
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')