quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:46 schreef CasB het volgende:
Financieel, omdat een dubbel baspedaal een stuk goedkoper is
'quote:Op zondag 17 juli 2005 13:21 schreef lucky-luuk het volgende:
ik wil leren drummenm, dus ik heb een drumstel nodig , ja echt![]()
wat voor merk drumstel is nou goed voor een beginner , het moet niet te duur zijn,
weet iemand wat ?
alvast bedankt
Ik doe geen oordopjes in. Vind ik niet lekker zitten! Verder hoor ik nog uitstekend na 2 jaar! Als niet dan neem ik natuurlijk maatregelen!quote:Op zondag 17 juli 2005 15:13 schreef -9eert- het volgende:
gebruiken jullie ook oordopjes etc? Ik speel namelijk nooit bladmuziek, maar ik duw gewoon een cd in de cd=speler/computer en ga dan lekker meedrummen. Nadeel daarvan is wel dat het behoorlijk hard wordt als ik een beetje los ga en dan verneuk ik m'n oortjes een beetje. Na een tijdje spelen komt het behoorlijk aan op je oren. Wat\ doen jullie hieraan?
en dan is het al te laat.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:15 schreef Guusie het volgende:
[..]
Ik doe geen oordopjes in. Vind ik niet lekker zitten! Verder hoor ik nog uitstekend na 2 jaar! Als niet dan neem ik natuurlijk maatregelen!
oordoppen MOET je indoenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:15 schreef Guusie het volgende:
[..]
Ik doe geen oordopjes in. Vind ik niet lekker zitten! Verder hoor ik nog uitstekend na 2 jaar! Als niet dan neem ik natuurlijk maatregelen!
dan ben je al te laatquote:Op maandag 18 juli 2005 14:21 schreef BeRightBack het volgende:
Tja.. ik gebruik geen oordopjes.
Ik denk wel dat ik ze ga aanschaffen maar wanneer..?
Ik koop ze als ik voel dat het niet meer goed zit
Hmmm, ik heb dat ook de laatste maanden, en ik drum pas 2 jaar. Die piep duurt meestal wel een uur eigenlijk :S toch maar aan de oordopjes.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:40 schreef -9eert- het volgende:
ik drum nu zo'n 12 jaar en de laatste tijd heb ik een half uur ruis in m'n oor na het drummen.....moet ik dus snel even wat aan doen vrees ik, want m'n gehoor kwijtraken is echt de meest gruwelijke ramp die me kan overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |