Ik vond dat eerlijk gezegd een ontzettende kutfilm.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:45 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
Ik zou zeggen maak je niet druk. Het schijnt hier om slowchat te gaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:46 schreef Ole het volgende:
sjips... kan me het merk niet herinneren..
was canvas met leren bandjes, en 'veter; om hem dicht te maken.. zoek nog ff verder!![]()
da's ook weer waar.. maar plaatjes worden wel op prijs gesteld heb ik begrepen..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:52 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak je niet druk. Het schijnt hier om slowchat te gaan.
NOu en of!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:52 schreef DennisMoore het volgende:
Vroeger... toén was er pas nostalgie....
Ja! Akkoord! Maar vroeger was er geen slowchat. Dat geeft te denken, vind je niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:52 schreef DennisMoore het volgende:
Vroeger... toén was er pas nostalgie....
Niet te versmaden:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:54 schreef Ole het volgende:
da's ook weer waar.. maar plaatjes worden wel op prijs gesteld heb ik begrepen..
Vroeger wachtte men maanden totdat een brief arriveerde uit de overzeese gebiedsdelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:55 schreef OllieA het volgende:
Ja! Akkoord! Maar vroeger was er geen slowchat. Dat geeft te denken, vind je niet?
rooksignalen!!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vroeger wachtte men maanden totdat een brief arriveerde uit de overzeese gebiedsdelen.
on... ze... de... ken... staat... in... brand...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 02:00 schreef Ole het volgende:
rooksignalen!!!!
Oh, ik dacht eigenlijk dat slowchat betekent: heel snel allerlei flauwekul uitwisselen. En dat we dat nu ook hier moeten doen, op C&H. Dus, zeg maar, dat dat (lelijk, twee keer dat) "slow" ironisch is bedoeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vroeger wachtte men maanden totdat een brief arriveerde uit de overzeese gebiedsdelen.
heb je wel een 'punt'quote:Op vrijdag 2 juli 2004 02:04 schreef OllieA het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eigenlijk dat slowchat betekent: heel snel allerlei flauwekul uitwisselen. En dat we dat nu ook hier moeten doen, op C&H. Dus, zeg maar, dat dat (lelijk, twee keer dat) "slow" ironisch is bedoeld.
Dacht ik.
Niet zo lastig doen hoor, op dit tijdstip....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 02:10 schreef OllieA het volgende:
Dat is een leuk omderwerp voor de 'slow'chat. Bestaat er een verschil tussen punt en 'punt'?
Ik vermijd de naam Palestina en kies voor de naam Filistina (NL-mode), in aansluiting op de opvattingen van de bewoners van dit grondgebied, ofwel Yasser Arafat c.s.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:43 schreef lucida het volgende:
Palesteinse gijzeling zul je bedoelen, die een aantal onschuldige hoofdzakelijk joodse altleten naar de Filistijnen joegen!
In fact, I go with the flow, but will not urinate against the wind.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 02:28 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik vermijd de naam Palestina en kies voor de naam Filistina (NL-mode),
1968 - 1973 Verzetsorganisaties o.l.v. Yasser Arafat nemen de PLO over die vanaf dan niet langer een organisme is dat 'gecontroleerd' kan worden door de Arabische regimes, maar een koepelorganisatie waarin alle segmenten van het Palestijnse volk zijn ondergebracht.quote:opvattingen van de bewoners van dit grondgebied, ofwel Yasser Arafat c.s.
G. Meir 1969: "Aan wie kunnen we de bezette gebieden teruggeven? Er is gewoon niemand aan wie we ze kunnen teruggeven."quote:[quote Golda Meir]
"There is no such thing as a Palestinian Arab nation...Palestine is a name the Romans gave to Eretz Yisrael with the express purpose of infuriating the Jews...The British chose to call the land they mandated Palestine and the Arabs picked it up as their nation's name, though they couldn't even pronounce it correctly and turned it into Falastin, a fictional identity."
[/quote Golda Meir]
Ter verduidelijking.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:59 schreef lucida het volgende:
In fact, I go with the flow, but will not urinate against the wind.
Je verklaring is geloofwaardig. Overigens duidt niet iedereen mij als luuucida, maar ook ik kies toch liever voor Lucida.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:16 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ter verduidelijking.
Stel dat jij jezelf bekend maakt als Lucida, maar iedereen jou zou aanduiden als Luuucida, dan zal ik toch kiezen voor Lucida.
Oh Lord please don't let me be understood!...quote:Voor mij is de keuze van de naamdrager relevant, niet de keuze van de naamgebruikers.
You need not say more...[quote]quote:In that case, do I flow with or against the main stream?![]()
Malcom X ook zo'n markante representant van The Black Power Movement.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:24 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
Door de eerdere posts over de Black Panther Movement, moest ik aan Angela Yvonne Davis denken.
Drie portretten van deze markante vrouw, uit het jaar 1970, 1974 resp. 2000.
< ik plaats hier later een korte biografie>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |