Welterusten & succes morgenochtend.quote:Op donderdag 1 juli 2004 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik eindig nu iig. Moet morgenochtend nog even wat doen.. (En btw hij kent TBO nog niet.)
Later.
het is tot nog toe een opbouwend verhaal. Ik zie nog geen nare eindeloze discussie aankomen... interessant topic btw.quote:BTW: ik constateer dat jij elders in discussie verzeild geraakt ben met meneer Ryan. Jij weet waar jij aan begint, maar jij weet nooit waar jij eindigt met hem.
Wat niet is, kan zal nog komen, gelet op Ryan´s reputatie en jouw genen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 02:22 schreef Mantator het volgende:
Ben wat laat, maar welterusten iig...
het is tot nog toe een opbouwend verhaal. Ik zie nog geen nare eindeloze discussie aankomen... interessant topic btw.
ach... over het algemeen probeer ik alleen in threads te komen als ik denk wat toe te kunnen voegen (geen blaat dus). discussies wil ik aangaan zolang ik ze opbouwend vind. welles/nietes en forumruzies die je op fok veel tegen komt heb ik schijt aan. daarom had ik ook al een paar jaar niet meer gepost op fok (ik was erbij in den beginne, ook nostalgie!!!). overigens wel altijd meegelezen. laatst kwam ik wat interessants tegen in 'politiek', dus daar maar weer gaan posten. het bleek inderdaad een prototypisch deel te zijn van het forum: hoop links/rechts, christen/moslim, tolerant/intolerant gescheld. ja, de 'tolerante' mensen op dit forum zijn ook nogal agressief!!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 02:28 schreef Gajus het volgende:
[..]
Wat niet is, kan zal nog komen, gelet op Ryan´s reputatie en jouw genen.![]()
Nee, nee... De zanger was Ronnie James Dio (die later leadzanger bij Rainbow werd, en daarnaa binnen Black Sabbath de leadzanger Ozzie Osbourne verving.) Het nummer zelf werd geschreven door Roger Glover (ex Deep purple).quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
The Beatles toch
Maar eh dus de spelen van 68 weet jij je ook nog goed te herinneren, neem ik aan? Met de Black Panther groet? Dat kan ik me nl. nog wel goed herinneren.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:10 schreef lucida het volgende:
[..]
Nee, nee... De zanger was Ronnie James Dio (die later leadzanger bij Rainbow werd, en daarnaa binnen Black Sabbath de leadzanger Ozzie Osbourne verving.) Het nummer zelf werd geschreven door Roger Glover (ex Deep purple).
Bob Beaman hink-stap-sprong 8.90mquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar eh dus de spelen van 68 weet jij je ook nog goed te herinneren, neem ik aan? Met de Black Panther groet? Dat kan ik me nl. nog wel goed herinneren.
Die specifieke dingen herinner ik me niet, kan me alleen die vuisten nog herinneren. Was in Mexico en 's morgens bij ontbijt stond de tv aan, vanwege het tijdsverschil, weet ik nog.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:14 schreef lucida het volgende:
[..]
Bob Beaman hink-stap-sprong 8.90m
Ik was toen net 10 jaar maar kan me het zwarte verzet nog goed herinneren. Twee jaar later bleef ik zelf hele nachten wakker om de olym. Spelen van Sapporo te kunnen volgen (iets wat je ook deed als Cassius Clay en Joe Frazier tegenover elkaar in de boksring stonden). De winterspelen met Ard Schenk 3x goud 1x zilver, (zijn val op de 500m en toch nog tweede achter de duitser Ehrard Keller??? worden. Atje keulen Deelstra en de gouden plak van Stien Baas Keyzer 3000m... De eind jaren '60 begin jaren '70 was een tijd waarin geliktidig duizend bloemen bloeiden! Van Woodstock tot de Anjer-revolutiie. Direkte sateliet verbindingen bestonden nog niet? En het was altijd spannend of je überhaupt wat te zien kreeg of niet. Hetzelfde gold ook voor de uitzendingen (meestal de aankomstetappes) van de Tour. Zomers op de camping en nos langs de lijn met Theo Koomen. Helden: Merx, Ocanja, Poulidor, Gimondi, Zoetenmelk, Wachtmans, Karstens, Den hartog, Van Impe etc. Het WK wielrennen in Valkenburg met Harm Ottenbros als winnaar nou ja teveel om op te noemen. Ik moet zeggen nu ik er zo aan terugdenk, ik nog heel veel gebeurtenissen, feiten e.d. voor de geest kan halen. Of het nu muziek, sport, poltiek, film e.d. betreft het staat nog veelal helder in mijn geheugen gegrift! Dus men kan, wil men iets specifieks weten over die tijd, altijd proberen dit via mijn persoonlijke 'databank' te achterhalen!quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die specifieke dingen herinner ik me niet, kan me alleen die vuisten nog herinneren. Was in Mexico en 's morgens bij ontbijt stond de tv aan, vanwege het tijdsverschil, weet ik nog.
'Beg steal or borrow - New Seekers'...quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:58 schreef Ryan3 het volgende:
Oral history is leuk idd,
Oral history oftwel geschiedenis in het gesproken woord, is juist gericht op de details, zoals die verteld worden door de mensen die het bewuste stukje geschiedenis doorleefd hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:58 schreef Ryan3 het volgende:
Oral history is leuk idd, maar ben ook altijd benieuwd naar de kleine dingen, de details.
Ik schreef maar wat voor de vuist weg! Toen ik besefte dat dit wellicht niet de bedoeling van het topic was heb ik mijn respons gedelete... Ik putte zonder nadenken gewoon wat uit mijn rijk geheugen aan die tijd, maar als dat wordt beschouwd als dingen die als algemeen bekend zijn dan houdt het wat mij betreft weer even zo vanzelfsprekend op!quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:58 schreef Ryan3 het volgende:
Oral history is leuk idd, maar ben ook altijd benieuwd naar de kleine dingen, de details. De dingen die je noemt staan mij ook wel bij, maar minder gedetailleerd. Ik kan me wel een gevecht herinneren van Cassius Clay (toen Ali al dacht ik) vs Joe Frazier bijv.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:11 schreef Ryan3 het volgende:
Maar eh dus de spelen van 68 weet jij je ook nog goed te herinneren, neem ik aan? Met de Black Panther groet? Dat kan ik me nl. nog wel goed herinneren.
Palesteinse gijzeling zul je bedoelen, die een aantal onschuldige hoofdzakelijk joodse altleten naar de Filistijnen joegen!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:09 schreef Gajus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ziehier de zwarte Amerikanen Tommie Smith en John Carlos (#1 en #3 op de 200 m sprint) die de Black Panther groet uitbrengen. Voor hun sympathiebetuiging met de Black Panther Movement zijn zij geschorst en hun medailles ontnomen door de Amerikaanse bond.
Het was in een periode dat de zwarte Amerikaanse jongeren radicaliseerden. Luttele maanden ervoor was Martin Luther King vermoord.
Deze provocatie werd wereldwijd veroordeeld als een bezoedeling van de Olympische gedachte. Toch was dit kinderspel vergeleken met de Filistijnse gijzelingsactie tijdens de daaropvolgende spelen (München, 1972).
Om van de onschuldige bas- en de sopraanleten maar te zwijgen!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:43 schreef lucida het volgende:
[..]
Palesteinse gijzeling zul je bedoelen, die een aantal onschuldige hoofdzakelijk joodse altleten naar de Filistijnen joegen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |