Kloptquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Baretta had toch ook zo'n soort side kick?
Ja ik ook, in die tijden kreeg je niet zo gauw een nieuwe broek, vandaar die afzichtelijke appeltjesquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn lazerij als ik een gat in mijn broek had hoor. Maar idd mijn jongste broertje heeft ook nooit ergens voor op zijn lazerij gekregen...
Dat klopt inderdaad, heette die niet Rooster?quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:53 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, heette die niet Rooster?
Zijn papegaai heette Fred, dacht ik.
Ja, klopt ja, altjd buiten. Vaak vroegen we of we meteen uit school mochten gaan spelen. Mocht niet altijd, maar soms wel. En als de dagen langer werden altijd zeuren om na het eten ook buiten te mogen spelen hè. In vakanties kon dat dan nog wel, maar buiten de vakanties mochten wij dat niet. Vloeken mocht al helemaal niet, kreeg je op je lazerij. O, ja en als je dan op je lazerij had gehad ergens om dan moest je na het eten naar bed. Man, ik heb vaak achter het raam in mijn pyjama gestaan terwijl in de zomer de kinderen van de buurt en zusje en broertjes buitenspeelden. Jeez.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ik ook, in die tijden kreeg je niet zo gauw een nieuwe broek, vandaar die afzichtelijke appeltjes![]()
Wij werden als kinderen altijd naar buiten gestuurd, tv kijken was een bijzonderheid
Ondeugend's mama ; " Je gaat maar naar buiten hoor, tis mooi weer ! "
quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
*knip*
Dat is een foto uit Manimal uit 1983quote:
IJsjes waren toch echt een tractatie bij ons hoor. Kan me ook nauwelijks herinneren dat de ijscoman iedere dag langs kwam en zeker niet buiten de zomervakantie. Die lui wisten ook wel dat mensen niet iedere dag een ijsje kochten voor hun kroost.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik vrat nog wel eens wat uit
En als je pech had, kwam de ijscoman (op een brommert met een bak daarvoor) door de straat en moest je dat ook nog missen.
ik herkende hem niet.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:01 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
Dat is een foto uit Manimal uit 1983
Dark Shadows (2004) (2004) - Sheriff George Patterson
Double Trouble (1984) - Mr. Arrechia
Manimal (1983) - Tyrone 'Ty' C. Earl
Baretta (1975) - Rooster
http://www.tvtome.com/tvt(...)l/personid-7705#info
Correct,het ging ook om het plaatje van de acteur zelfquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:01 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
Dat is een foto uit Manimal uit 1983
Dark Shadows (2004) (2004) - Sheriff George Patterson
Double Trouble (1984) - Mr. Arrechia
Manimal (1983) - Tyrone 'Ty' C. Earl
Baretta (1975) - Rooster
http://www.tvtome.com/tvt(...)l/personid-7705#info
Oh sorry, op die manier, ik dacht dat ik me vergiste en heb het daarom snel even opgezocht.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:04 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Correct,het ging ook om het plaatje van de acteur zelf
Ben je even Gezellig met het Hele Gezin en de pc uit aan het eten, pikken ze je grote jeugdliefde voor je neus weg. Yvonne, je wordt bedankt!!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:34 schreef yvonne het volgende:
David Cassidy !! Ow mên wat was ik daar verliefd op![]()
Moet je ook maar niet om klokslag 6 gaan etenquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:16 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Ben je even Gezellig met het Hele Gezin en de pc uit aan het eten, pikken ze je grote jeugdliefde voor je neus weg. Yvonne, je wordt bedankt!!!![]()
De muzikale intro van deze serie:quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat te denken van de olympische spelen in München '72 behalve de aanslag - triest genoeg - behaalde Nederland ook een paar aansprekende resultaten. Wim Ruska de judoreus, Hennie Kuipers de wielrenner, Valeri Borsov 100m (de enige rus), de rivaliteit van Oostduistland "sportland". en het andere Duitsland, Piettro Menea 200m (ita), etc.etc. Ik heb zowat de hele periode van de spelen gespijbeld om het (in kleur) te kunnen zien... Kortom: '70 teveel om op te noemen allemaal...quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:52 schreef Shark.Bait het volgende:
1974? Dld tegen NL? Geen flauw idee... ik woonde toen nog op Curacoa en daar deden ze voor zover ik mij nog kan herinneren nooit aan voetbal. Mijn jeugd zal dan ook hier en daar dramatisch anders zijn dan dat van de meeste fokkers.
Ondertussen is er geen sodemieter veranderd hè. Mooi plan van yvonne, maar nu hebben ze een echte reeks en sta ik mooi voor joker met het argument van Fok!.quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:45 schreef SunChaser het volgende:
*Nieuw topic klaar heeft staan*
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ondertussen is er geen sodemieter veranderd hè. Mooi plan van yvonne, maar nu hebben ze een echte reeks en sta ik mooi voor joker met het argument van Fok!.
Weet je wie de zanger was?quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:15 schreef Idril-2 het volgende:
Nog meer muziek uit 1974: [afbeelding]
Kan het nog zo meezingenmaar daar gaan jullie niet van meegenieten
The Beatles tochquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:31 schreef lucida het volgende:
[..]
Weet je wie de zanger was?
Jawel er is een compromisquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ondertussen is er geen sodemieter veranderd hè. Mooi plan van yvonne, maar nu hebben ze een echte reeks en sta ik mooi voor joker met het argument van Fok!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |