Raw hide. Met de jonge Clint Eastwood. Was ik 9, dacht ik. 1971 dus.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:57 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Baretta,high chaparel,bonanza................
De stille kracht?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:57 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
![]()
Er waren weinig Duitsers, bijna allemaal Nederlandsers en wat Zwitsers. Kan me zowiezo nog maar weinig herinneren van die wedstrijd, beetje katergevoel achteraf dat "we" verloren. Maar ja, het was vakantie dus we hadden echt wel wat anders aan ons hoofd
Ik zit nog te denken aan een tv-serie, maar kan even niet op de titel komen ... serie die in Indië speelde
* fotoloog gaat nu ouderwetsch aardappeltjes schillen.
Klokslag zes uur aan tafel ... wie doet dat nog?
Hahahaha, dat mochten wij niet zien hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:59 schreef fotoloog het volgende:
[..]
De stille kracht?
Met de blote borsten van Pleuni touw![]()
Hoe oud was jij in 74 btw?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:59 schreef fotoloog het volgende:
[..]
De stille kracht?
Precies! Sindsdien heeft zij bij mijn ouders (RIP) geen goed meer kunnen doen!quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:59 schreef fotoloog het volgende:
[..]
De stille kracht?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Best sterke serie, net als Mannix.
13quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe oud was jij in 74 btw?
Dam' jaar ouder dan ik. Dat scheelde op die leeftijd nog wat hè. Jij zat al lang en breed op de middelbare school dus.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:02 schreef fotoloog het volgende:
[..]
13
Neuh, dat is het eerste dat ik afschafte toen ik op kamers gingquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:57 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Klokslag zes uur aan tafel ... wie doet dat nog?
Ja, idd, je zette dan een soort glaasje neer met sigaretten erin voor de visite.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:04 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Dat iedereen toen overal rookte, en de visite een cigaret aangeboden kreeg
Ja, en op feestjes stonden overal glaasjes met sigaren en sigarettenquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:04 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Dat iedereen toen overal rookte, en de visite een cigaret aangeboden kreeg
Hahahahaha, bizar ja.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en op feestjes stonden overal glaasjes met sigaren en sigaretten
Wij hadden zo'n koperen miniatuur melkbusje en als je die opende kon je er mooi krans gewijze sigaretten in doen voor op tafel![]()
Was een van m'n eerste "concerten" in de St Jan in Den-Boschquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:10 schreef fotoloog het volgende:
[afbeelding]
De poppys met leadzanger bruno
Non,non,rien a changé
Je hoorde toen sowieso veel meer chansons. Is helemaal weg, wat ik erg zonde vind, ik hou wel van chansons. Iets later kreeg je ook Gerard Le Norman met Voici les clés. Hebben we nog moeten vertalen in de tweede klas.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:10 schreef fotoloog het volgende:
[afbeelding]
De poppys met leadzanger bruno
Non,non,rien a changé
Gaaf, gaaf, gaaf, gaaf. De zingende kikker.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:15 schreef Idril-2 het volgende:
Nog meer muziek uit 1974: [afbeelding]
Kan het nog zo meezingenmaar daar gaan jullie niet van meegenieten
Veel koper als decoratie was er,quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hahahahaha, bizar ja..
Ja, okee, maar de smaak van de jaren 70, jeez, op zich is het nu weer camp geworden, maar als je oude foto's ziet, wat zagen de mensen erúit zeg.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Veel koper als decoratie was er,
koperen asbakken, koperen spin, koperen hagedisje,
betaal je nu kapitalen voor
Gave clip was datquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:15 schreef Idril-2 het volgende:
Nog meer muziek uit 1974: [afbeelding]
Kan het nog zo meezingenmaar daar gaan jullie niet van meegenieten
Volgens mij was dat koper uit laat jaren 60,quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, maar de smaak van de jaren 70, jeez, op zich is het nu weer camp geworden, maar als je oude foto's ziet, wat zagen de mensen erúit zeg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |