abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:05:37 #1
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_20312000
Beetje vaag topic dit,

Maar op de een of andere manier vind ik het veel te ongemakkelijk om te kijken tijdens de sex. Ik heb nu zo'n 6 maanden met mijn vriend en de sex is echt en hij ook , maar in bed kan ik me maar niet ertoe zetten om m'n ogen open te doen, of iig te houden.
En ik voel dat hij dat niet fijn vindt, en daardoor is het voor mij natuurlijk ook niet leuk. Nou heb ik gehoord (en hier gelezen op fok) dat het juist heel sexy is om je partner bezig te zien en in z'n ogen te kijken... dus ik wil het wel heel graag! Maar steeds als ik het probeer gaan ze gelijk weer dicht omdat ik het ongemakkelijk vind voelen. Net zoals wanneer je te dicht bij een vreemde staat, zo'n soort gevoel.
Alleen als hij heel dicht bij me is met zijn gezicht kan ik het, en heb ik er verder ook geen moeite mee. Maar zodra er een beetje afstand tussen ons is, lukt het me niet meer om ze open te houden, dan voelt het niet goed aan ofzo

Maar ik vind het echt heel vreemd, want ik schaam me niet voor mijn lichaam of uiterlijk, ik vind hem reuze sexy en hij kijkt niet raar tijdens sex (voor zover ik het dus zie ). Heeft iemand dit ook? Enig idee hoe ik dit verhelp? (En niet komen met 'doe gewoon je ogen open', ik probeer het echt!!)

T_K
Als de kikker kwaakt in het riet, gaat het regenen. Of niet.
pi_20312061
Zo'n wijf heb ik ook eens gehad, ik kón (en wilde) m'n ogen gewoon niet open houden .
I was an atheist until I realized I was God
pi_20312201
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 17:07 schreef kastanova het volgende:
Zo'n wijf heb ik ook eens gehad, ik kón (en wilde) m'n ogen gewoon niet open houden .

ontopic:

vaag ik zou het echt niet weten, maar vroeg me af of je dit bij alle partners hebt ? en heb je het b.v. ook tijdens het masturberen ?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:16:57 #4
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_20312354
"het gevoel ofdat je te dicht bij een vreemde staat"...

Je zegt het eigenlijk zelf al...

imho 2 opties:

- Je vind (kan onderbewust zijn) dat je hem niet goed genoeg kent en het zo ongemakkelijk voelt...

- Je weet je geen houding te geven in die situatie dus doe je het maar niet, in dit geval ben jij voor jezelf "de vreemde"...

Kan je doorbreken hoor!!! Tijdens het seksen (voor jou) in je hoofd hele opwindende gedachtens naar boven halen (die je eigenlijk niet zou durven denken)... En hem heeeel ondeugend aan kijken... Gewoon een aantal keer oefenen, dan doorbreek je het vanzelf! Succes!!!
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:25:50 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20312577
Je schaamt je misschien niet voor je lijf, maar wellicht heb je wel een bepaalde gêne over jezelf in een seksuele situatie. En sluit je je daar letterlijk voor af.

Misschien langzaam opbouwen door eerst in het donker je ogen open te houden?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:27:22 #6
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_20312620
Ik heb voor deze jongen niet echt wat serieus gehad, wel sex maar dan keek ik die jongen sowieso niet aan omdat ik dan niet veel voor hem voelde (aantal 'flings' gehad).
Met masturberen concentreer ik me op het gevoel, omdat ik nogal moeilijk klaarkom, dus dan heb ik ook altijd mijn ogen dicht ja.

Flip:
tnx voor de tip en dat van 'een vreemde' slaat niet echt op hem, we kennen elkaar al 6 maanden en het is echt reuze gezellig en leuk en ik voel me helemaal op mn gemak bij hem... alleen bij de sex wordt het voor mij dus ongemakkelijk als ik m'n ogen open doe, weet niet waarom!
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:29:01 #7
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_20312670
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 17:25 schreef Copycat het volgende:
Je schaamt je misschien niet voor je lijf, maar wellicht heb je wel een bepaalde gêne over jezelf in een seksuele situatie. En sluit je je daar letterlijk voor af.

Misschien langzaam opbouwen door eerst in het donker je ogen open te houden?
Klinkt aannemelijk, misschien is het zoiets. En in het donker heb ik meestal wel m'n ogen open, het is het oogcontact dat me verlegen maakt ofzoiets.
Maar ik zal gewoon vaker proberen m'n ogen open te doen en ook te houden. Tnx.
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:31:43 #8
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_20312765
Tipje: Hou je ogen dan gewoon dicht. Ik zie het probleem niet zo. Zelf vind ik het allebei lekker (open of dicht) . Ik moet wel zeggen dat ik met zoenen bijna altijfd mijn ogen dicht heb. Waarom weet ik niet en het boeit me ook niet, voelt gewoon OK. Als je lekkere sex hebt, je geil wordt van je vriend, geen zelfcomplex hebt maar gewoon liever met je ogen dicht neukt-->>doe dat dan ook gewoon.
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:33:28 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20312813
Wat je zelf hierboven zegt, is ook een plausibele reden: je concentreert je klaarblijkelijk beter met je ogen dicht. Dan is het eigenlijk een soort automatisme.
Misschien kun je dat veranderen door tijdens het masturberen te proberen je ogen open te houden?

Oefenen in besloten kring, zeg maar .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:34:29 #10
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_20312838
Anders probeer je het langzaam op te bouwen. Bijvoorbeeld door een zonnebril op te zetten...

Of met het licht uit

En dan in schemertoestand....
De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
pi_20316511
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 17:34 schreef wingerd het volgende:

Of met het licht uit
don't start please
Op dinsdag 29 juni 2004 23:04 schreef TrenTs het volgende:
Het zit je ook allemaal niet mee hè? Eerst je geboorte, nu dit weer
pi_20317572
[off-topic]
Een maanden geleden toch de juiste keuze gemaakt, T_K? Mooi om te horen.
Die gast van 24 jaar oud?
[/off-topic]

Maar tijdens de seks had ik altijd wel mijn ogen dicht op 1 of andere manier, omdat ik me daarbij beter kon concentreren.
Laatste 2,5 jaar niet meer, maar dat heeft een andere reden
pi_20341039
Ik vind het dichtbij ook fijner dan op een afstandje. Maakt het allemaal net wat intiemer. Als je je er echt niet makkelijk bij voelt, moet je je ogen sluiten. Probeer het gewoon beetje bij beetje. Begin dichtbij en neem steeds wat meer afstand en kijk dan steeds wat langer....
  donderdag 1 juli 2004 @ 18:15:45 #14
15453 oorlog
The one and only
pi_20341752
Ook een optie:

Ik neem niet de verantwoording voor de hierboven gemaakte opmerking.
pi_20341806
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 18:15 schreef oorlog het volgende:
Ook een optie:

[afbeelding]
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_20343355
Probeer het eens anders. Probeer hem zo verleidelijk mogelijk aan te kijken. En kijk even hoe zijn reaktie is! Zeker weten dat je voortaan altijd je ogen op zal houden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')