Beetje vaag topic dit,
Maar op de een of andere manier vind ik het veel te ongemakkelijk om te kijken tijdens de sex. Ik heb nu zo'n 6 maanden met mijn vriend en de sex is echt
![]()
en hij ook
![]()
, maar in bed kan ik me maar niet ertoe zetten om m'n ogen open te doen, of iig te houden.
En ik voel dat hij dat niet fijn vindt, en daardoor is het voor mij natuurlijk ook niet leuk. Nou heb ik gehoord (en hier gelezen op fok) dat het juist heel sexy is om je partner bezig te zien en in z'n ogen te kijken... dus ik wil het wel heel graag! Maar steeds als ik het probeer gaan ze gelijk weer dicht omdat ik het ongemakkelijk vind voelen. Net zoals wanneer je te dicht bij een vreemde staat, zo'n soort gevoel.
Alleen als hij heel dicht bij me is met zijn gezicht kan ik het, en heb ik er verder ook geen moeite mee. Maar zodra er een beetje afstand tussen ons is, lukt het me niet meer om ze open te houden, dan voelt het niet goed aan ofzo
![]()
Maar ik vind het echt heel vreemd, want ik schaam me niet voor mijn lichaam of uiterlijk, ik vind hem reuze sexy en hij kijkt niet raar tijdens sex (voor zover ik het dus zie
![]()
). Heeft iemand dit ook? Enig idee hoe ik dit verhelp? (En niet komen met 'doe gewoon je ogen open', ik probeer het echt!!)
T_K
Als de kikker kwaakt in het riet, gaat het regenen. Of niet.