Als je zo bezig blijft wel ja. Staat een duidelijke waarschuwing in het topic.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:52 schreef -KQwakie- het volgende:
blijven je nou me posts verwijderen
Ja. Want datt is niet de discussie.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Niks offtopic. Ik vind het schandalig dat mensen gaan schreeuwen en toeteren vanwege een voetbalwedstrijd, is dat zo vreemd of ooftopic?.
Nee dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:09 schreef -KQwakie- het volgende:
waarheid mag niet verteld worden zeker
iedereen weet dat het zo is waar moet je dat dan nog onder stoelen of banken steken
wat je hier schrijft blijft ook maar een meningquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.
Maar je hoeft ook niet elk topic waar het woord Marokkaan in voorkomt te bestoken met je generaliseringen.
heel simpel, maar voor sommigen toch heel moeilijk.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:16 schreef -KQwakie- het volgende:
wat je hier schrijft blijft ook maar een mening
Iedereen weet wat?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:09 schreef -KQwakie- het volgende:
waarheid mag niet verteld worden zeker
iedereen weet dat het zo is waar moet je dat dan nog onder stoelen of banken steken
Ik censureer niks, ik mod.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Calvobbes is misschien iets te extremistisch als het gaat om het censureren van Marokko-critici
Hmmz, je hebt gelijk. niet dat ik het verder een hoogstaand onderwerp vind, het blijft een opsomtopic natuurlijk maar ok.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:44 schreef convinced het volgende:
Gebruik WC papier? Hoeveel velletjes per keer? is door Heatwave gesloten, omdat hij (volgens mij) dacht dat er al een topic van open was. Maar die zijn allemaal gesloten en volgens mij is er best behoefte om verder over te praten.
Ojajoh? Sinds wanneer? :')quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:26 schreef calvobbes het volgende:
Ik censureer niks, ik mod.
Positief.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:33 schreef Xebrozius het volgende:
Hoi, Calvobbes hoe kijk jij tegen humor aan?
Die heb ik niet eens opquote:Wanneer doe je je oogkleppen af?
Geen idee. Bij mij iig niet.quote:En heb ik als user last van typecasting i.v.m. het verleden
Ja tuurlijk.. Als je zo bang bent voor typecasting, moet je je zeker zo gaan gedragen. Met Nazivergelijkingen gaan komen en dergelijke vooroordelen gaan spuien....quote:Op maandag 12 juli 2004 14:36 schreef Xebrozius het volgende:
Kut, heb ik weer.
Calvobbes is aan het mastuberen omdat hij macht heeft.
Omdat ik simpelweg een humoristische kwinkslag maak naar een 5 jaar oud persoon?quote:Op maandag 12 juli 2004 14:36 schreef calvobbes het volgende:
En humor in GC kan best wel. Als je een beetje rond zou kijken dan zou je zien dat heel veel opmerkingen wel blijven staan. Maar ergens moet een lijn worden getrokken. En die ging jij met die opmerkingen in mijn ogen net over.
quote:Kinderen van 5 jaar weten meer van sex dan ik denk.
Laatst was ik mijn vriendin aan het neuken toen mijn 5 jarige neefje plotseling binnenkwam.
Hij meteen: "lik aan haar oor, je ritme is niet synchroon, probeer eens een ander standje".
Gek werd ik er van![]()
nee, dat heet ervaring.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.. Als je zo bang bent voor typecasting, moet je je zeker zo gaan gedragen. Met Nazivergelijkingen gaan komen en dergelijke vooroordelen gaan spuien....
ja dus?quote:Op maandag 12 juli 2004 14:38 schreef Xebrozius het volgende:
Omdat ik simpelweg een humoristische kwinkslag maak naar een 5 jaar oud persoon?
Dag Xebro... Als je niet eens normaal kunt discusieren zonder dergelijke vergelijkingen, dan houd het heel snel op.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:40 schreef Xebrozius het volgende:
nee, dat heet ervaring.
Zeker toen ik dit feedback topic doorlas. Je wordt door een andere mod als fanatiek bestempeld.
Weet je wie ook fanatiek was? Dr. Josef Mengele.
Je had gewoon zoiets van 'daar heb je die irritante user, ik snoer hem meteen zijn mond anders zal GC nooit meer hetzelfde zijn..' :')quote:Op maandag 12 juli 2004 14:43 schreef calvobbes het volgende:
ja dus?
Dan moet het maar blijven staan ofzo? Waarom omdat jij het zegt?
Is dat een deportatie dreigement?quote:Dag Xebro... Als je niet eens normaal kunt discusieren zonder dergelijke vergelijkingen, dan houd het heel snel op.
Uhm... Nee.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:44 schreef Xebrozius het volgende:
Je had gewoon zoiets van 'daar heb je die irritante user, ik snoer hem meteen zijn mond anders zal GC nooit meer hetzelfde zijn..'
Neuh, dat is een "ik neem je niet meer serieus" 'dreigement'.quote:Is dat een deportatie dreigement?
Nee, ik heb het gewoon niet zo op narcistische modsquote:Op maandag 12 juli 2004 14:48 schreef calvobbes het volgende:
Uhm... Nee.
Ik zou bij iedere andere user die die opmerking had gemaakt, die ook hebben geedit. Beetje paranoia ofzo?
Ja, ja neem de stoere houding maar aan. De 'ik ben ouder en dus heb ik meer wijsheid in pacht-houding'.quote:Neuh, dat is een "ik neem je niet meer serieus" 'dreigement'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |