Het zal wel moeten hè. Jij doet het iig nietquote:Ook jij kunt de users verzoeken om normaal te reageren.
Ga je lekker?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:53 schreef robh het volgende:
Oh, en nu heb je me 1 topic gegeven, er zijn er meerdere hè, doe's urls![]()
Ik zal die luie kontebonker aan het werk krijgen, uit zichzelf doettie het niet namelijkquote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:54 schreef static het volgende:
Ga je lekker?
Dat had ik al uitgelegd hoe ik daar over dacht. Wat wil je nou? Alles tot in den treure halen omdat je een punt wil maken ofzo?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:52 schreef robh het volgende:
Ja, je lult er flink in om Vobbes. Feit blijft dat je nog steeds geen reden hebt gegeven, je collega het niet nodig vond het topic te sluiten
Paar?quote:en het een kleine moeite was geweest de paar onzin (?)reacties te verwijderen.
Ik hypocriet?quote:Je bent niet alleen een hypocriete flikker
Ik doe het wel, deze keer misschien niet, andere keren wel, ik ben niet jouw slaafje om jouw rotzooi op te ruimen.quote:Het zal wel moeten hè. Jij doet het iig niet![]()
Jij bent ook de enige die mijn topics in GC op slot flikkert, dompie. Je collega postte namelijk vrolijk meehee. Als Flash of Heatwave er zonder reden een sluit had ik er ook wat van gezegd. Echter denk ik dat zijn wel in staat zijn tot het formuleren van een reden of een normaal antwoord.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:14 schreef calvobbes het volgende:
Ik hypocriet?
Goh. Voor iemand die wel gaat klagen als ik een topic op slot zet, en niet gaat klagen als een andere mod een topic op slot zet, zijn dat wel opvallende uitspraken.
Fijn.quote:Ik doe het wel, deze keer misschien niet, andere keren wel, ik ben niet jouw slaafje om jouw rotzooi op te ruimen.
Neuhquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:35 schreef robh het volgende:
Jij bent ook de enige die mijn topics in GC op slot flikkert, dompie.
Ja. Goh. Dat was ook niet echt een goed topic. Echter, toen jij daarna een normaal goedlopend topic sloot wat ik onder een andere naam had geopend OMDAT die naam je niet aanstond, ja, dan ga ik feedback geven natuurlijk. Duh.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:42 schreef calvobbes het volgende:
Neuh
Het backlight van mn cd-speler is kapoet. Daar had je geen kritiek op toen het gesloten werd, toen ik een paar minuten laten een ander topic van 'jou' op slot zette, zat je gelijk te klagen in het modtopic.
En kap eens met dat kinderachtig gescheld, en ga je mail eens lezen aub
Daar kunnen we wat mee Calvobbes. Echt.quote:Slotje maar....
De rek is er wel uit he. En er zijn al diverse en betere topics over Amalia te vinden.
Ik sloot dat topic NIET omdat die naam me niet aanstond. Je moet iets doen met die paranoia van jou. Dat is niet goed.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:00 schreef robh het volgende:
Ja. Goh. Dat was ook niet echt een goed topic. Echter, toen jij daarna een normaal goedlopend topic sloot wat ik onder een andere naam had geopend OMDAT die naam je niet aanstond, ja, dan ga ik feedback geven natuurlijk. Duh.
Neuh. Ik heb nog steeds dezelfde redenen waarom dat topic op slot moest. Dat we het er zo lang over hebben ligt echt niet aan mij, maar aan het feit dat jij niet kunt accepteren dat ik het op slot heb gezet.quote:Het is niet normaal dat er gewoon 20 posts nodig zijn om de REDEN van een slot uit te vogelen. En blijkbaar zijn er *tig redenen, je komt steeds weer met een nieuwe![]()
Prima, dan niet. Ik probeer jouw ongenoegen met mij netjes uit te praten via mail.quote:Oh, en gelieve mij niet te mailen. Ik zie niet in waarom ik hiervoor een ban zou moeten krijgen. Een feedback-ban?![]()
Leer nou een keer le-zen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:05 schreef calvobbes het volgende:
Prima, dan niet. Ik probeer jouw ongenoegen met mij netjes uit te praten via mail.
Maar als jij je hier als een klein kind blijft gedragen en telkens je gelijk wil halen, dan moet jij dat weten. Kijk dan niet raar op als ik je uiteindelijk helemaal niet meer serieus neem.
Jij houd van herhaling, ik niet. Daarom blijf ik niet zeggen dat ik jouw slaafje niet ben.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:07 schreef robh het volgende:
Oh, en voor de 5e keer: waar blijven die betere topics?![]()
Je kunt zonder die URLS ook wel gewoon verder.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:15 schreef robh het volgende:
Ah, toe![]()
Jij hebt de urls (anders zei je niet dat er betere topics waren, n'est ce pas?). Post ze ff. Kan ik ook weer verder![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik zo lang door bleef klagen over een slotje, zeker niet als mij allang verteld was dat ik het in een nieuw topic kon proberen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:20 schreef milagro het volgende:
en dat terwijl oeverloos gezeik altijd zo jouw ding was, Calvje
je bent jezelf niet meer
altijd weer even serieusquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik zo lang door bleef klagen over een slotje, zeker niet als mij allang verteld was dat ik het in een nieuw topic kon proberen.
Een dergelijke post gaat je dus de volgende keer een lange ban opleveren.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:35 schreef salutem het volgende:
edit: Offtopic
Is het posten van 'schandalig' tegenwoordig ook al abnormaal, vooroordelend of generaliserend, calvobje?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:41 schreef calvobbes het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om normaal te reageren? Dus zonder vooroordelen, generalisaties e.d.?
Zo ja, dan word je reactie gewoon weggehaald.
edit: En klachten over modacties kun je kwijt in GC moderatietopic.
Nee dat is offtopic Doratje.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Is het posten van 'schandalig' tegenwoordig ook al abnormaal, vooroordelend of generaliserend, calvobje?
Niks offtopic. Ik vind het schandalig dat mensen gaan schreeuwen en toeteren vanwege een voetbalwedstrijd, is dat zo vreemd of ooftopic?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat is offtopic Doratje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |