abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juli 2004 @ 01:52:57 #101
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_20524497
Ja, je lult er flink in om Vobbes. Feit blijft dat je nog steeds geen reden hebt gegeven, je collega het niet nodig vond het topic te sluiten en het een kleine moeite was geweest de paar onzin (?)reacties te verwijderen.

Je bent niet alleen een hypocriete flikker, je bent ook nog eens een slechte mod.
quote:
Ook jij kunt de users verzoeken om normaal te reageren.
Het zal wel moeten hè. Jij doet het iig niet
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zaterdag 10 juli 2004 @ 01:53:29 #102
16625 robh
pi_20524505
Oh, en nu heb je me 1 topic gegeven, er zijn er meerdere hè, doe's urls
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zaterdag 10 juli 2004 @ 01:54:27 #103
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_20524524
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 01:53 schreef robh het volgende:
Oh, en nu heb je me 1 topic gegeven, er zijn er meerdere hè, doe's urls
Ga je lekker?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 10 juli 2004 @ 01:56:23 #104
16625 robh
pi_20524551
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 01:54 schreef static het volgende:

Ga je lekker?
Ik zal die luie kontebonker aan het werk krijgen, uit zichzelf doettie het niet namelijk

Wel de knopjes, niet de lasten

Zo werkt het niet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_20526318
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 01:52 schreef robh het volgende:
Ja, je lult er flink in om Vobbes. Feit blijft dat je nog steeds geen reden hebt gegeven, je collega het niet nodig vond het topic te sluiten
Dat had ik al uitgelegd hoe ik daar over dacht. Wat wil je nou? Alles tot in den treure halen omdat je een punt wil maken ofzo?
quote:
en het een kleine moeite was geweest de paar onzin (?)reacties te verwijderen.
Paar?
Het stond vol met onzin reacties.
quote:
Je bent niet alleen een hypocriete flikker
Ik hypocriet?
Goh. Voor iemand die wel gaat klagen als ik een topic op slot zet, en niet gaat klagen als een andere mod een topic op slot zet, zijn dat wel opvallende uitspraken.
quote:
Het zal wel moeten hè. Jij doet het iig niet
Ik doe het wel, deze keer misschien niet, andere keren wel, ik ben niet jouw slaafje om jouw rotzooi op te ruimen.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 11:35:32 #106
16625 robh
pi_20527144
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 10:14 schreef calvobbes het volgende:

Ik hypocriet?
Goh. Voor iemand die wel gaat klagen als ik een topic op slot zet, en niet gaat klagen als een andere mod een topic op slot zet, zijn dat wel opvallende uitspraken.
Jij bent ook de enige die mijn topics in GC op slot flikkert, dompie. Je collega postte namelijk vrolijk meehee. Als Flash of Heatwave er zonder reden een sluit had ik er ook wat van gezegd. Echter denk ik dat zijn wel in staat zijn tot het formuleren van een reden of een normaal antwoord.

Damn. Ben je dom ofzo?
quote:
Ik doe het wel, deze keer misschien niet, andere keren wel, ik ben niet jouw slaafje om jouw rotzooi op te ruimen.
Fijn.

Waar blijven die andere linkjes?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_20527241
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 11:35 schreef robh het volgende:

Jij bent ook de enige die mijn topics in GC op slot flikkert, dompie.
Neuh

Het backlight van mn cd-speler is kapoet. Daar had je geen kritiek op toen het gesloten werd, toen ik een paar minuten laten een ander topic van 'jou' op slot zette, zat je gelijk te klagen in het modtopic.

En kap eens met dat kinderachtig gescheld, en ga je mail eens lezen aub
  zaterdag 10 juli 2004 @ 12:00:46 #108
16625 robh
pi_20527492
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 11:42 schreef calvobbes het volgende:

Neuh

Het backlight van mn cd-speler is kapoet. Daar had je geen kritiek op toen het gesloten werd, toen ik een paar minuten laten een ander topic van 'jou' op slot zette, zat je gelijk te klagen in het modtopic.

En kap eens met dat kinderachtig gescheld, en ga je mail eens lezen aub
Ja. Goh. Dat was ook niet echt een goed topic. Echter, toen jij daarna een normaal goedlopend topic sloot wat ik onder een andere naam had geopend OMDAT die naam je niet aanstond, ja, dan ga ik feedback geven natuurlijk. Duh.
quote:
Slotje maar....

De rek is er wel uit he. En er zijn al diverse en betere topics over Amalia te vinden.
Daar kunnen we wat mee Calvobbes. Echt.

Het is niet normaal dat er gewoon 20 posts nodig zijn om de REDEN van een slot uit te vogelen. En blijkbaar zijn er *tig redenen, je komt steeds weer met een nieuwe

Nog steeds wacht ik op die betere topics trouwens

Oh, en gelieve mij niet te mailen. Ik zie niet in waarom ik hiervoor een ban zou moeten krijgen. Een feedback-ban?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  Admin zaterdag 10 juli 2004 @ 12:03:45 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20527537
Het is &%^% nog te vroeg voor popcorn en een wijntje hoor,
kan dit iets later?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_20527560
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 12:00 schreef robh het volgende:

Ja. Goh. Dat was ook niet echt een goed topic. Echter, toen jij daarna een normaal goedlopend topic sloot wat ik onder een andere naam had geopend OMDAT die naam je niet aanstond, ja, dan ga ik feedback geven natuurlijk. Duh.
Ik sloot dat topic NIET omdat die naam me niet aanstond. Je moet iets doen met die paranoia van jou. Dat is niet goed.
quote:
Het is niet normaal dat er gewoon 20 posts nodig zijn om de REDEN van een slot uit te vogelen. En blijkbaar zijn er *tig redenen, je komt steeds weer met een nieuwe
Neuh. Ik heb nog steeds dezelfde redenen waarom dat topic op slot moest. Dat we het er zo lang over hebben ligt echt niet aan mij, maar aan het feit dat jij niet kunt accepteren dat ik het op slot heb gezet.
quote:
Oh, en gelieve mij niet te mailen. Ik zie niet in waarom ik hiervoor een ban zou moeten krijgen. Een feedback-ban?
Prima, dan niet. Ik probeer jouw ongenoegen met mij netjes uit te praten via mail.
Maar als jij je hier als een klein kind blijft gedragen en telkens je gelijk wil halen, dan moet jij dat weten. Kijk dan niet raar op als ik je uiteindelijk helemaal niet meer serieus neem.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 12:07:12 #111
16625 robh
pi_20527596
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 12:05 schreef calvobbes het volgende:

Prima, dan niet. Ik probeer jouw ongenoegen met mij netjes uit te praten via mail.
Maar als jij je hier als een klein kind blijft gedragen en telkens je gelijk wil halen, dan moet jij dat weten. Kijk dan niet raar op als ik je uiteindelijk helemaal niet meer serieus neem.
Leer nou een keer le-zen.

Oh, en voor de 5e keer: waar blijven die betere topics?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zaterdag 10 juli 2004 @ 12:08:03 #112
16625 robh
pi_20527607
6e keer: waar blijven die betere topics?

Misschien had je er overheen gelezen
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_20527703
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 12:07 schreef robh het volgende:

Oh, en voor de 5e keer: waar blijven die betere topics?
Jij houd van herhaling, ik niet. Daarom blijf ik niet zeggen dat ik jouw slaafje niet ben.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 12:15:20 #114
16625 robh
pi_20527734
Ah, toe

Jij hebt de urls (anders zei je niet dat er betere topics waren, n'est ce pas?). Post ze ff. Kan ik ook weer verder
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_20527765
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 12:15 schreef robh het volgende:
Ah, toe

Jij hebt de urls (anders zei je niet dat er betere topics waren, n'est ce pas?). Post ze ff. Kan ik ook weer verder
Je kunt zonder die URLS ook wel gewoon verder.

Daarnaast heb ik jou ook allang gezegd dat je best een nieuw topic mag openen. Maar blijkbaar wil je alleen maar door blijven miepen ofzo.

Dat ga je dan ook maar lekker in je eentje doen, dit oeverloos gezeik heeft geen zin meer. Ik kan m'n tijd wel beter besteden.
pi_20527791
en dat terwijl oeverloos gezeik altijd zo jouw ding was, Calvje
je bent jezelf niet meer
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 10 juli 2004 @ 12:21:35 #117
16625 robh
pi_20527812
Nee, ik wil niet blijven miepen hoor. Ik wil gewoon verder posten in een van die betere topics waar je het over had

Straks open ik een wel nieuw topic en na de eerste post die ook maar enigzins humoristisch opgevat kan worden ("Dat hoort in onzin") flikker jij het op slot en zeg je dat het mijn schuld is en ik de users maar in toom had moeten houden

Ofzo

Als je begrijpt wat ik bedoel
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_20527838
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 12:20 schreef milagro het volgende:
en dat terwijl oeverloos gezeik altijd zo jouw ding was, Calvje
je bent jezelf niet meer
Ik kan me niet herinneren dat ik zo lang door bleef klagen over een slotje, zeker niet als mij allang verteld was dat ik het in een nieuw topic kon proberen.
pi_20527855
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 12:22 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat ik zo lang door bleef klagen over een slotje, zeker niet als mij allang verteld was dat ik het in een nieuw topic kon proberen.
altijd weer even serieus

je bent jezelf nog
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 10 juli 2004 @ 12:34:46 #120
16625 robh
pi_20528036
Calvobbes heeft de urls die ik zoek, maar niet kan vinden, ook wel.

Snap alleen niet waarom hij ze niet wil geven

Ge-meen!
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_20530237
edit: Offtopic

[ Bericht 97% gewijzigd door calvobbes op 10-07-2004 14:42:58 ]
  † In Memoriam † zaterdag 10 juli 2004 @ 15:51:22 #122
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_20531758
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 14:35 schreef salutem het volgende:
edit: Offtopic
Een dergelijke post gaat je dus de volgende keer een lange ban opleveren.

(User weet wel waar het hier over gaat. Red)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_20536503
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:41 schreef calvobbes het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om normaal te reageren? Dus zonder vooroordelen, generalisaties e.d.?

Zo ja, dan word je reactie gewoon weggehaald.

edit: En klachten over modacties kun je kwijt in GC moderatietopic.
Is het posten van 'schandalig' tegenwoordig ook al abnormaal, vooroordelend of generaliserend, calvobje?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_20536527
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

Is het posten van 'schandalig' tegenwoordig ook al abnormaal, vooroordelend of generaliserend, calvobje?
Nee dat is offtopic Doratje.
pi_20536632
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:47 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee dat is offtopic Doratje.
Niks offtopic. Ik vind het schandalig dat mensen gaan schreeuwen en toeteren vanwege een voetbalwedstrijd, is dat zo vreemd of ooftopic? .
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')