quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ook daar kun je achter komen door gewoon zelf rond te kijken op het forum, daar is echt geen apart topic voor nodig.
Overigens is niet echt duidelijk wat jij nou bedoeld met 'helden' dus is het toch veel handiger om dat voor jezelf te bepalen ipv de mensen dat te laten zeggen...
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:22 schreef indahnesia.com het volgende:
De helden hebben zich gemeld en je topic gesloten
de kans niet krijgen... je hebt nu wat... 11 posts waarvan 10 de laatste 20 minuten, ga zo door zou ik zeggenquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:23 schreef nl05828 het volgende:
Als jullie me de kans niet geven om dat verder uit te leggen tja, dan houdt het inderdaad snel op.
[..]
Dan moet je ook zelf maar voor een goede openingspost zorgenquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:23 schreef nl05828 het volgende:
Als jullie me de kans niet geven om dat verder uit te leggen tja, dan houdt het inderdaad snel op.
[..]
Nou oke. En dan?quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:12 schreef ChrisJX het volgende:
Nostalgie
Zeg Calv, het gaat niet om het eten an sich, maar om het feit dat Klene nog guldenaanduidingen gebruikt ipv euro's. Met iets culinairs heeft het dus helemaal niets te maken.
Mja, het is ook niet mijn favoriete topic, maar ik zie nog niet genoeg reden om het op slot te gooien.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:14 schreef Monidique het volgende:
Heb je dat topic al es bekeken, calvobbes? Het staat vol met onzin!. Tevens was het slechts een opmerking naar jou toe,
.
Hmokayquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:17 schreef Kletz het volgende:
eej calvobbes, kan je die eendagsvlieg topic op muziek sluiten dan? Deze is dan overbodig. alvast bedankt
Dan gooi je hem in Onzin, ook best.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:15 schreef calvobbes het volgende:
[Nou oke. En dan?
Ook GC is bedoeld als discussie forum. En die discussie zag ik niet echt ontstaan met die mededeling.
Onzin is geen dumpforum.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:21 schreef ChrisJX het volgende:
Dan gooi je hem in Onzin, ook best.
Ik weet het. Maar het is wel een waarschuwing dat er opgelet word en dat onzin in dat topic niet gewenst is.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:31 schreef robh het volgende:
Het is geen kijk al die "offtopic: " gewiste posts.
Nou, nee. Enkel dat offtopic (?) reacties door jou gewist worden.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:33 schreef calvobbes het volgende:
Ik weet het. Maar het is wel een waarschuwing dat er opgelet word en dat onzin in dat topic niet gewenst is.
Geil hè, knopjes ...quote:Je wilt toch niet dat ik dat topic straks op slot moet gooien he
Het gaat niet om het eten! Dat is gewoon toeval. Als het ging om computerriksen of t-shirtriksen e.d. was de strekking hetzelfde, maar gooi je het toch ook niet culquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:31 schreef calvobbes het volgende:
Onzin is geen dumpforum.
Wat is er mis met CUL?
Nee dan zou ik het naar DIG of LIF gooien.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:41 schreef ChrisJX het volgende:
Het gaat niet om het eten! Dat is gewoon toeval. Als het ging om computerriksen of t-shirtriksen e.d. was de strekking hetzelfde, maar gooi je het toch ook niet cul
Nou ik zit echt ie-de-re keer weer met een stijve als ik op die edit knop drukquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:41 schreef robh het volgende:
Geil hè, knopjes ...![]()
Verwijder de ONZIN gewoon, ja. Niet iedere enigsinds offtopic scheet behoeft een "edit: offtopic edit door calvobbes" te hebben. Dat irriteert en verneukt het topic net zo hard.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:50 schreef calvobbes het volgende:
Nou ik zit echt ie-de-re keer weer met een stijve als ik op die edit knop druk
Maar wat zit je nou te mopperen? Laatst klaagde je dat ik een topic niet op slot moest doen, maar de onzin reacties moest verwijderen, nu doe ik dat, is het nog niet goed genoeg voor meneer...
Ik blijf het niet uitleggen hoorquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:48 schreef calvobbes het volgende:
Maar het gaat toch over eten/snoep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |