o m f gquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:19 schreef FlowDesign het volgende:
Dan maak ik wel een nieuwe
vorig deel: Eindhoven topic 649 - Hup Holland Hup!
En weer verder
Ik hoop t nietquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
o m f g
ik hoop dat dit topic vol zit voordat NL eruit ligt vanavond
dunno maar het swarma deel bevalt me welquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:30 schreef blieblie het volgende:
wie is WurM nu weer
k Ben een beetje n00b en k trek me niet veel aan van topic titels...quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:30 schreef blieblie het volgende:
wie is WurM nu weer
houdoe en bedankt ole olequote:Op woensdag 30 juni 2004 15:37 schreef WurM het volgende:
[..]
k Ben een beetje n00b en k trek me niet veel aan van topic titels...
Ik ben geen Eindhovenaar en dit was dan ook mn laatste post in dit topic
ofzo...
Aangenaam trouwens
Whehehehequote:Op woensdag 30 juni 2004 15:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
o m f g
ik hoop dat dit topic vol zit voordat NL eruit ligt vanavond
alleen als er lekkere mannen bij bar2alex binnen zittenquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:02 schreef Partygurl het volgende:
Nederland wint
Toch?
daar zeg ik toch niks tegen tijdens de wedstrijdquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen als er lekkere mannen bij bar2alex binnen zitten
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
o m f g
ik hoop dat nederland eruit ligt voordat dit topic vol zit
gij fraudeurquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als je gaat nekken vanavond mag je naar huis lopenquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:13 schreef febster het volgende:
Als we doorgaan weet je hoe vet? Gaat mijn lever niet leuk vinden denk ik
*duimt*
Bij Boxtel?quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als je gaat nekken vanavond mag je naar huis lopen.
Dan flikker ik je gewoon de auto uit bij boxtel![]()
Neej, stukje verderop.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bij Boxtel?
edit:
Bij z'n neukmaatje zeker?
je moet er wat voor over hebben hèquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:32 schreef blieblie het volgende:
kilometertje of 6-7.
Juistem, als ik em niet eens mee zou nemen, wassie der zo. Maar das saaiquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
je moet er wat voor over hebben hè
Ik denk niet dat dat gaat lukken met die druktequote:Op woensdag 30 juni 2004 18:48 schreef Partygurl het volgende:
Oke...Im ready!
Laat de wedstrijd maar komen
Psst flow, bij elke goal naar buiten komen he
Heb je mij ooit zien nekken in die 4 jaar dat we nu gaan stappenquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als je gaat nekken vanavond mag je naar huis lopen.
Dan flikker ik je gewoon de auto uit bij boxtel![]()
bar2alex?quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:57 schreef BigB het volgende:
doei ben naar stad![]()
weet niet waarheen..........zie ik daar wel
vorige week woensdag was t nie drukquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat lukken met die drukte
ieuwquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:56 schreef febster het volgende:
[..]
Heb je mij ooit zien nekken in die 4 jaar dat we elkaar pijpen?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:06 schreef Inu het volgende:
Uhoh...wie gaat de topictitel veranderen?
Flikker opquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Like I said:
"And the crowd goes wild!!!"quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:23 schreef Partygurl het volgende:
Achjah.... niets aan te doen
Op naar t wk.
Wijjjjj gaaaaaaaan naar duitsland toe, we gaan naar duitsland toe
Jah indd .... dat ze eens fatsoenlijk gaan voesjeballenquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:54 schreef Inu het volgende:
Kvonnet ineens niet meer gezellig gisteravondStomme voetballers....
ze krijgen er zat geld voor...quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:00 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jah indd .... dat ze eens fatsoenlijk gaan voesjeballen
Jahwelquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:57 schreef BigB het volgende:
Van Bronckhorst hoeft ook niet meer terug te komen
Me 2quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:01 schreef Inu het volgende:
[..]
ze krijgen er zat geld voor...![]()
Kunnen ze dan beter aan mij geven, ik weet er wel raad mej![]()
![]()
NEEN, die gast heeft niets goed gedaan op dit EKquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:04 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Jahwel
Wel.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:35 schreef BigB het volgende:
[..]
NEEN, die gast heeft niets goed gedaan op dit EK
Ik vind dat hij goed gevoetbalt heeft. Ofja goed...redelijkquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:58 schreef BigB het volgende:
nietus
noem dan eens 1 ding
Ehm ... jah, grote oorbellen zijn fout!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:44 schreef daNpy het volgende:
Gister, we lopen in tivoli, om daar voetbal te gaan kijken. Er waren kinderen buiten aan het spelen, waaronder een dik verwend sekreetje uit die kampbuurt daaro.
Juist díe zegt tegen mijn zusje: "wow die oorbellen!!"![]()
Ik wilde nog zeggen dat het geen oorbellen waren, maar velgen voor onder je fiets
heb je AWV? dat suxquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:05 schreef BigB het volgende:
ik heb vandaag wiskunde proefwerken ik heb er geen zin in
Oooohw ... combinatoriekquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:12 schreef BigB het volgende:
nee ik heb Combinatoriek en dat sux niet echt maar snap het maar half
das simpelquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:12 schreef BigB het volgende:
nee ik heb Combinatoriek en dat sux niet echt maar snap het maar half
ff opgezochtquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:15 schreef Inu het volgende:
[..]
das simpelZit maar 1 regeltje aan eigenlijk
Bijna al die domme geiten hebben dat, 't ziet er gewoon dom uitquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ehm ... jah, grote oorbellen zijn fout!!
* daNpy 's zusje heeft die ook
dank u mijn dank is grootquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:25 schreef Inu het volgende:
[..]
ff opgezocht
Combinatoriek
- te herkennen aan: Aantal mogelijkheden
1. met terugleggen --> n^r met n= totale aantal en r= wat je eruit neemt
2. zonder terugleggen:
* n aantal mogelijkheden --> n! (als je alles gebruikt)
* r --> volgorde belangrijk --> nPr (permutatie)
--> volgorde niet belangrijk --> nCr (combinatie)
* Inu heeft wiskundecursus gehad
Dit is dus gewoon kansberekening van HAVO 4/5 winsknudde B1quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:25 schreef Inu het volgende:
[..]
ff opgezocht
Combinatoriek
- te herkennen aan: Aantal mogelijkheden
1. met terugleggen --> n^r met n= totale aantal en r= wat je eruit neemt
2. zonder terugleggen:
* n aantal mogelijkheden --> n! (als je alles gebruikt)
* r --> volgorde belangrijk --> nPr (permutatie)
--> volgorde niet belangrijk --> nCr (combinatie)
* Inu heeft wiskundecursus gehad
Greatquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bijna al die domme geiten hebben dat, 't ziet er gewoon dom uit
Hoe groter de oorbellen, hoe lager het IQ
nej, dat is kansrekeningquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon kansberekening van HAVO 4/5 winsknudde B1
Die met de knikkers in de vaas, 10 blauwe en 5 rode, hoe groot is de kans dat je in 1 keer precies 2 rode knikkers pakt?
dát soort vraagstukken dus .... oei .... daar was ik echt slecht in![]()
Jezus..rot opquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:33 schreef Christus het volgende:
PORTUGOAL
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Lijkt me niet he.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
jij waait ook met alle winden meequote:Op donderdag 1 juli 2004 13:15 schreef Partygurl het volgende:
Nee ik ben het er ook niet mee eens![]()
Volgens mij is combinatoriek óók kansrekening want je rekent nu niet alleen uit hoe groot de kans is dat je een x aantal rode uit de vaas pakt, maar je moet ook nog rekening houden met de volgorde waarin je ze pakt. Je kunt dit dus met een boomdiagram schematisch weergeven.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:07 schreef Inu het volgende:
[..]
nej, dat is kansrekening
Dit is van: je hebt 3 blokken, een rode, blauwe en een groene, in hoeveel combinaties kun je ze zo op elkaar plaatsen zodat de rode onderop staat
komt vast door de Stuntquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
jij waait ook met alle winden mee
ik heb je gister nog richting toilet in de stunt zien lopen en je keek niet echt vrolijk
nej, want dan is het gewoon kansberekenen met terugleggenquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volgens mij is combinatoriek óók kansrekening want je rekent nu niet alleen uit hoe groot de kans is dat je een x aantal rode uit de vaas pakt, maar je moet ook nog rekening houden met de volgorde waarin je ze pakt. Je kunt dit dus met een boomdiagram schematisch weergeven.
geen lekkere mannen in de stunt?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:22 schreef Inu het volgende:
[..]
komt vast door de Stunt
Owja, you're right. Het is ook alweer een poos geleden voor mij...quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:24 schreef Inu het volgende:
[..]
nej, want dan is het gewoon kansberekenen met terugleggenGaat het nog steeds om de kans
Bij kansberekening krijg je een antwoord onder de nul en bij combinatoriek kan je elk getal krijgen
tuurlijk wel. ik was er toch, duhquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen lekkere mannen in de stunt?
had je je oorbellen in?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
tuurlijk wel. ik was er toch, duh
nee, gister nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
had je je oorbellen in?
je had ze in moeten doen en dan afplakken met tape..daar is ze gek opquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
nee, gister niet
jaja, ok, maar dat was het zelfde hoofdstuk zo'n beetjequote:Op donderdag 1 juli 2004 13:07 schreef Inu het volgende:
[..]
nej, dat is kansrekening
Dit is van: je hebt 3 blokken, een rode, blauwe en een groene, in hoeveel combinaties kun je ze zo op elkaar plaatsen zodat de rode onderop staat
ja volgens mij ookquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je had ze in moeten doen en dan afplakken met tape..daar is ze gek op
bij Getal & Ruimte wel jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:30 schreef omegaproject het volgende:
[..]
jaja, ok, maar dat was het zelfde hoofdstuk zo'n beetje
Was je nog met Claudia mee naar huis gegaan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:29 schreef FlowDesign het volgende:
Na de wedstrijd werd er wel vette muziek gedraaid, samen met een maat ff helemaal los gegaanWas echt geniaal. Beetje staan hiphoppen daaro
Neej, ben gewoon naar huis gereden om een uurtje of 01:30. Claudia is een beetje terughoudend omdat ze pas sinds kort weer vrijgezel is en daar nog een beetje van wil genieten zeg maarquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:32 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Was je nog met Claudia mee naar huis gegaan?![]()
ik blijf er bij dat ik er niet mooi vind
feauteau?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Neej, ben gewoon naar huis gereden om een uurtje of 01:30. Claudia is een beetje terughoudend omdat ze pas sinds kort weer vrijgezel is en daar nog een beetje van wil genieten zeg maar![]()
Maar smaken verschillen hè. Ik val niet op van die doorsnee types. Een meisje moet iets aparts hebben.
euhhh ... ik wilde eigenlijk net zeggen dat ze een beetje te 'gewoontjes' voor me isquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Neej, ben gewoon naar huis gereden om een uurtje of 01:30. Claudia is een beetje terughoudend omdat ze pas sinds kort weer vrijgezel is en daar nog een beetje van wil genieten zeg maar![]()
Maar smaken verschillen hè. Ik val niet op van die doorsnee types. Een meisje moet iets aparts hebben.
Die kunt u bij mij bestellenquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
euhhh ... ik wilde eigenlijk net zeggen dat ze een beetje te 'gewoontjes' voor me is
maar goed
DaNpy: zullen we met z'n 4en een UPS kopen voor op campzone??? zelf zat ik eigenlijk al met het idee in mijn hoofd om er een te kopen ... maar met z'n 4en kunnen we een grotere halen![]()
beetje foute edit eigenlijkquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een meisje moet iets aparts en een leuke persoonlijkheid hebben natuurlijk
quanta costa?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die kunt u bij mij bestellen
dunno, ik ken de hele product en prijslijst niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
quanta costa?
no commentquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
euhhh ... ik wilde eigenlijk net zeggen dat ze een beetje te 'gewoontjes' voor me is
maar goed
piekspanningen e.d.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:48 schreef FlowDesign het volgende:
Wat wil je op Campzone met een UPS doen? Zo'n ding is binnen een paar uur leeg en je hebt daar toch gewoon stroom?
Zal de organisatie daar zelf geen rekening mee gehouden hebben denk je?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
piekspanningen e.d.
Nee vind je het gek na zo`n wedstrijdquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
jij waait ook met alle winden mee
ik heb je gister nog richting toilet in de stunt zien lopen en je keek niet echt vrolijk
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je had ze in moeten doen en dan afplakken met tape..daar is ze gek op
ik zag je in een flits een stukkie verderop snel naar de wc gaan dus die hoi zat er niet inquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:01 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nee vind je het gek na zo`n wedstrijd
Kon er weer geen hoi vanaf![]()
prutser, ik had een 8 als eindcijfer voor VWO Wiskunde A manquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:04 schreef BigB het volgende:
wordt weer een herkansing
![]()
tssssssss doe jij het dan beter.....quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:05 schreef Partygurl het volgende:
Sukkel
Ik ga naar de kinderboerdij, brr ik hou van oppassen
hey het is wel meneer prutserquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
prutser, ik had een 8 als eindcijfer voor VWO Wiskunde A man
Ja en dan is het voor jou "Meneer met VWO-diploma op zak", nou goed?quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:11 schreef BigB het volgende:
[..]
hey het is wel meneer prutser
is goed Meneer met VWO-diploma op zakquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja en dan is het voor jou "Meneer met VWO-diploma op zak", nou goed?
*denkt terug aan paar jaar geleden toen alles stroom op NE2000 uitviel* toch cool als je dan als enige niet bang hoeft te zijn dat je HD's naar de kut zijn, bovendien is onze tent dan de enige waar nog vette muziek uit komtquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:48 schreef FlowDesign het volgende:
Wat wil je op Campzone met een UPS doen? Zo'n ding is binnen een paar uur leeg en je hebt daar toch gewoon stroom?
* omegaproject schopt Flowquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:16 schreef BigB het volgende:
[..]
is goed Meneer met VWO-diploma op zak![]()
Pssst ja en? Last van?quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:11 schreef BigB het volgende:
[..]
tssssssss doe jij het dan beter.....
pssst jij hebt hoepels in je oren
![]()
* Inu ook op Campzonequote:Op donderdag 1 juli 2004 13:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
DaNpy: zullen we met z'n 4en een UPS kopen voor op campzone??? zelf zat ik eigenlijk al met het idee in mijn hoofd om er een te kopen ... maar met z'n 4en kunnen we een grotere halen![]()
ik lekker een 7, na de rest van mn jaren onvoldoende te hebben gestaanquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
prutser, ik had een 8 als eindcijfer voor VWO Wiskunde A man
jij hebt zeker op het carolus gezeten?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:08 schreef Inu het volgende:
[..]
ik lekker een 7, na de rest van mn jaren onvoldoende te hebben gestaan
oh?quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:50 schreef FlowDesign het volgende:
and we're back
ja, het schijnt zo te zijnquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh?
STFU!!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Haha, zelfs hier maak je nog ruzie met je broerquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:33 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
STFU!!!
Ik ben minstens net zo intelligent als jij, misschien wel intelligenter... Dus...
![]()
pssst...quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:34 schreef Partygurl het volgende:
dus...hij heeft grotere oorbellenquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:33 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
STFU!!!
Ik ben minstens net zo intelligent als jij, misschien wel intelligenter... Dus...
![]()
heeft ie zijn oorbellen afgeplakt met tape?quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:19 schreef _DeBje_ het volgende:
Dag dreuzelkinders
Lucius Malfoid![]()
Hijs zooooooooooooooo lekker!!!
waarom kan ik geen webadresjes posten, dan doettie het niet?quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heeft ie zijn oorbellen afgeplakt met tape?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:22 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
waarom kan ik geen webadresjes posten, dan doettie het niet?
quote:Afbeeldingen
Weergeven: Alle formaten - Groot - Middel - Klein
Uw zoekbewerking - Lucius Malfoid - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
- Gebruik minder zoekwoorden.
fotoquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:19 schreef _DeBje_ het volgende:
Dag dreuzelkinders
Lucius Malfoid![]()
Hijs zooooooooooooooo lekker!!!
zou flow willen jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:48 schreef ArTiC het volgende:
hij lijkt op flow
nou nee dank jequote:Op donderdag 1 juli 2004 19:03 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
zou flow willen ja![]()
bakkusquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:48 schreef ArTiC het volgende:
hij lijkt op flow
Dit is 'The Real World - San Diego' en volgens mij geen herhaling.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:40 schreef BigB het volgende:
Zijn ze bij real word nog steeds bezig met herhalen??
Weirdquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:47 schreef febster het volgende:
Je hebt nu ook afleveringen van dat ze in Griekenland zijn, iig dat heb ik maandag gezien
coolquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:05 schreef FlowDesign het volgende:
* Snookeren is
die aflevering is een keer eerder geweest....maar het is pas net afgelopen in Amerika dus het zou nu wel doorgaan tot het eindequote:Op donderdag 1 juli 2004 19:47 schreef febster het volgende:
Je hebt nu ook afleveringen van dat ze in Griekenland zijn, iig dat heb ik maandag gezien
Ach echt volgen doe ik het niet, maar als het op is kijk ik het wel... en dan boeit het me niet zoveel of ze in LA LV NY of Griekenland zijnquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:12 schreef BigB het volgende:
[..]
die aflevering is een keer eerder geweest....maar het is pas net afgelopen in Amerika dus het zou nu wel doorgaan tot het einde
HUH?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij hebt zeker op het carolus gezeten?
het is een vraag, normaal geeft men daar antwoord opquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:03 schreef Inu het volgende:
[..]
HUH?
*blieb*quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:20 schreef FlappieMoppie het volgende:
* Goeie bliebmiep slapen gaat![]()
Poolen is voor de plebs, dus wij doen aan snookerenquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
cool![]()
Andere prioriteitenquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:35 schreef FlowDesign het volgende:
Wat valt mij op:
BlieBlie is veel minder op het forum sinds hij een vriendinnetje heeft
vrouwenquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Andere prioriteiten
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:52 schreef blieblie het volgende:
keb gesnowboard vandaag.
Nu ben ik blauw en moei.
En idd flow... prioriteiten stellen.
Als je het niet kunt word je er idd blauw en moe vanquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:52 schreef blieblie het volgende:
keb gesnowboard vandaag.
Nu ben ik blauw en moei.
Hijs blauw van het zuipen na het snowboardenquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je het niet kunt word je er idd blauw en moe van
Je kan idd ook lekker standaard naar beneden blijven zoeven.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je het niet kunt word je er idd blauw en moe van
tell me about it... ik heb het al vaker gedaan en ook flink geïncasseerd, op echte hellingenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je kan idd ook lekker standaard naar beneden blijven zoeven.
Er zijn echter mensen met enige durf in hun lijf die af en toe wat nieuws proberen ja.
Niet magertjes maar wel gezondquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:01 schreef blieblie het volgende:
Juupjeee!!!
Hoest?
Je vrouw verwent je te veelquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet magertjes maar wel gezond
fscking pussy?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:09 schreef FlowDesign het volgende:
BlieBlie, je bent een fucking pussy...
Nais naisquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet magertjes maar wel gezond
Omdat je offline ging van het forumquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:19 schreef blieblie het volgende:
Ik ben een pussy??
Dank u.
En waarom dan wel niet?
Enne, ik voelde me niet aangevallen hoor.
hij hoort ook weer wat hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fscking pussy?
Voorlopig nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nais nais.
Wanneer kom je weer lege cd-doosjes halen??
Ik douche.....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Omdat je offline ging van het forum
Ah, jammer..... maareuh, luitjes, kmoet morgen vroeg op (voor de verandering om 10 uur beginnen met werken op vrijdag ivm. diploma uitreiking van m'n vriendinnetje en eerder wegkunnen @ work...)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voorlopig niet
Niet je mannelijkheid er teveel af spoelen hè?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik douche.....
soms.
Moet je vooral doenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:26 schreef blieblie het volgende:
Voorzichtig te werk gaan met den pincet.
jah, maar waarom denk je dat?quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is een vraag, normaal geeft men daar antwoord op
quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:53 schreef FlappieMoppie het volgende:
Yooooo!!!
Wat nou nie meer gezellig nadat ze verloren hadden... had t goed naar mn zin moek zeggen....![]()
Vandaag kassaproef gehad, en ik had m gewoon als enigste goed!!! Ik ben een goeie bliebmiep!!!![]()
![]()
ik ookquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:36 schreef Inu het volgende:
[..]
jah, maar waarom denk je dat?
Kheb idd op het Carolus gezeten jah...
Jij zat in de 6e toen ik in de 1e zatquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook
van wie had je Wiskunde A?
Ik had precies hetzelfde als jou maar dan met Wiskunde B
connecties...
zit rugby er oowk bij? Das pas leujk met dit weerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:14 schreef Partygurl het volgende:
vetttttt zeskamp met dit weer
Het weer wordt steeds beterquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:53 schreef Partygurl het volgende:
Ikke hoop t nie
Ik heb 'maar' HAVO gedaan hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij zat in de 6e toen ik in de 1e zatMisschien herken ik je wel
Hebje fotow? En hoe heet je?
Ik had van Hoorn en ik heb soooooown hekel aan die vent en we hadden altijd ruzie en nu hoop ik dattiej vanavond komt (tis diploma-uitreiking), want dan ga ik hem ff lekker heel boos aankijken en heel blij zijn dak lekker zonder zijn hulp en achter zn rug om een 7,4 voor mn examen heb gehaald
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:03 schreef blieblie het volgende:
Ik vote voor Bitch-mudfight in de zeskamp
Hogere Algemeneeeehhh... HAVO Onderwijs.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb 'maar' HAVO gedaan hoor
en daarvoor ookquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:12 schreef FlowDesign het volgende:
ArTic, heb je daarna toevallig LTS Zwakstroom gedaan?
Is daar iets mis mee danquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:12 schreef FlowDesign het volgende:
ArTic, heb je daarna toevallig LTS Zwakstroom gedaan?
het schijnt moeilijk te zijn voor mensen met grote oorbellenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee dan![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 02:02 schreef _DeBje_ het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmm...
Pickwick, Chocopops, Aardbeien...
Het is midden in de nacht en mevrouw zit te ontbijten met een krantje erbijquote:Op vrijdag 2 juli 2004 02:02 schreef _DeBje_ het volgende:
Nou gezelligerds!
Ik ga lekker krantje lezen
Truste allemaal
![]()
Nee dat is zwakbegaafdheidquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en daarvoor ook
ammumilium!
¿whuh?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee dat is zwakbegaafdheid
*kwijl van ArTic's kin veegt... *zucht*quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
¿whuh?
*kwijl*
was het een zware steen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:29 schreef febster het volgende:Griekenland
*Tzirtaki danst*
Ik denk het niet, maar hij kwam wel hard aanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
was het een zware steen?
Nee dank u, ik heb net een nieuwe auto gekochtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:34 schreef FlowDesign het volgende:
Als iemand toevallig 50.000 Euro over heeft, kijk hier eens: http://www.import-usa-cars.nl
Wat voor een? Die Scoupé? Of heb je nu weer iets anders?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee dank u, ik heb net een nieuwe auto gekocht
Ik heb nu die Scoupé en een Civic '97 1.4i Silverstone Hatchquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat voor een? Die Scoupé? Of heb je nu weer iets anders?
profiquote:
wat nog veel irritanter is, al liggen al je spullen als een zooitje op je kamer dan weet je toch wel waar alles ligt. Maar dan gaat iemand anders zomaar jouw spullen fatsoeneren en dan kun je niks meer vindenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:48 schreef ArTiC het volgende:
soms wil je iets perse niet kwaijtraken..dan berg je het goed op...
zo goed dat ik het zelf niet meer terug kan vinden
Wat ga je met die Scoupé doen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb nu die Scoupé en een Civic '97 1.4i Silverstone Hatch
met breeeeeeed rubber
verkopenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat ga je met die Scoupé doen?
ze zaten bij me oude speakersquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:53 schreef daNpy het volgende:
Die glijderstaafjes?
jup die, alleen die 90pk he...niet langquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:52 schreef FlowDesign het volgende:
Een Civic als deze ?
ik heb ze dus...ze lagen in de verkeerde doosquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:54 schreef daNpy het volgende:
Huh
ga je er een andere motor in wippen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jup die, alleen die 90pk he...niet lang![]()
nope, bij de 5th gen kun je wel een andere cilinderkop erop zetten (met VTEC)...nu eens uitzoeken of dat bij een 6th gen ook kanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ga je er een andere motor in wippen?
moet je ff aan jacco (die vaak in PTA zit) vragen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nope, bij de 5th gen kun je wel een andere cilinderkop erop zetten (met VTEC)...nu eens uitzoeken of dat bij een 6th gen ook kan
t0n wist het niet, ik ben al bezig om SLH door te spittenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
moet je ff aan jacco vragen die vaak in PTA zit.
mzzl kale!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:00 schreef FlowDesign het volgende:
Ik ben er ff weg van, kapper enzo
deze heeft vriendjeliev oowkquote:
Dat is slecht, die van mij doet dat nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:20 schreef Inu het volgende:
[..]
deze heeft vriendjeliev oowkAlleen bij hem krijgt ie een ratelend geluid als de lens naar buiten komt
We zijn er nogniej achter of dat goed of slecht is
![]()
Uhm... uhm.. I dunnoquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:25 schreef Partygurl het volgende:
Oke zeskamp gaat niet door. Helaas Pindakaas.
Wat gaat ik nu vanavond doen
hmmz... jij en een vriendin hè?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:31 schreef Partygurl het volgende:
Ik ook niet...zit ik hier dalijk saai te wezen met n vriendin
snie goe lijkt mij, dan zit er ws iets tussen de lens en de behuizing.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:20 schreef Inu het volgende:
[..]
deze heeft vriendjeliev oowkAlleen bij hem krijgt ie een ratelend geluid als de lens naar buiten komt
We zijn er nogniej achter of dat goed of slecht is
![]()
of slechte lagersquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
snie goe lijkt mij, dan zit er ws iets tussen de lens en de behuizing.
Kuchghaykuchquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:36 schreef FlowDesign het volgende:
Zal ik ff wat blonde plukjes in m'n haar laten doen dan?
Ik ga toch zo naar de kapper...
hij doet het nog wel gewoonquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
snie goe lijkt mij, dan zit er ws iets tussen de lens en de behuizing.
Tot het moment dat de lens vast looptquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:38 schreef Inu het volgende:
[..]
hij doet het nog wel gewoon
rustig maar, was ik toch niet van planquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:37 schreef Partygurl het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE geen blonde plukken
heb je de lens er al eens afgehaald?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:38 schreef Inu het volgende:
[..]
hij doet het nog wel gewoon
hij heeft hem net een week fsoquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
heb je de lens er al eens afgehaald?
Ik heb ook diploma-uitreiking strx, maar de mijne begint pas om half 8...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:41 schreef blieblie het volgende:
nog 20 minuutjes en ik moet naar de diploma uitreiking van Mich.
Vraagje, wat is nu het moment om bij een diplomauitreiking een bos bloemen te geven?
Tziet erloos uit als je de hele tijd meteen bos bloemen rond loopt, tis loos om die bloemen van te voren te geven... Wanneeeeer is het beste moment.
Kan ook...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb ook diploma-uitreiking strx, maar de mijne begint pas om half 8...
Als je nou gewoon die bloemen meeneemt en ze onder je stoel legt en ze geeft als het klaar is...kan toch makkelijk?
Gossie ruimt mammie je speelgoed nog op jongskequote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
wat nog veel irritanter is, al liggen al je spullen als een zooitje op je kamer dan weet je toch wel waar alles ligt. Maar dan gaat iemand anders zomaar jouw spullen fatsoeneren en dan kun je niks meer vinden
In de auto laten liggen, en op tijd halenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:41 schreef blieblie het volgende:
nog 20 minuutjes en ik moet naar de diploma uitreiking van Mich.
Vraagje, wat is nu het moment om bij een diplomauitreiking een bos bloemen te geven?
Tziet erloos uit als je de hele tijd meteen bos bloemen rond loopt, tis loos om die bloemen van te voren te geven... Wanneeeeer is het beste moment.
Ik heb een hele mooie gekocht voor zn verjaardag bij de Take-It in Helmondquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gossie ruimt mammie je speelgoed nog op jongske
A75 *check
256Mb CF *check
GP Powerbank [in bestelling]
Tasje -> nog naar de stad
Ik ga er een van LowePro halen, ook met een extra zakje voor batts en goed stevig omhulsel, met zachte binnenkantquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie gekocht voor zn verjaardag bij de Take-It in Helmond
Een donkerblauw met rits en extra zakjes van PRO Sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |