quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:07 schreef Swi3rRules het volgende:
Ja als je nog naar huis moet fietsen dan ben je weer bezweet.
dan moet je maar met de auto gaan.
+ punten op fitnis centrum douchen
* kost je niks
* lekker gezellig
* volkssport nummer 2 he (douchen)
* goed voor je eigen dunk al die andere mensen zijn maar lelijk naakt
+punten thuis douchen
* als je klaar bent hoef je je niet om te kleden.
* mag vals zingen zonder commentaar
* Je kan altijd de hand aan jezelf leggen (misschien verbrand je dan nog wat meer vetjes
Dat kan ook bij het fitnis centrumquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:23 schreef SuperJERK het volgende:
[..]
Wij hebben alleen een "publieke" douche ruimte... en ik moet er niet aan denken om daar even gezellig wat te gaan doen...quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:24 schreef Swi3rRules het volgende:
[..]
Dat kan ook bij het fitnis centrum![]()
Zo ernstig is het ook weer niet om gezamelijk te douchen hoor... iedere man heeft 't zelfde en iedere vrouw ook... Bij de een ziet 't er misschien net wat anders uit dan bij de andere maar dan nogquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:25 schreef SuperJERK het volgende:
[..]
Wij hebben alleen een "publieke" douche ruimte... en ik moet er niet aan denken om daar even gezellig wat te gaan doen...![]()
Dat is ook weer ongezond.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:31 schreef AKnynke het volgende:
Ik douche soms wel 3 keer per dag. Zowieso 's ochtends, na het sporten, en soms ook nog voor het slapen gaan. Heerlijk. In de zomer kan het nog wel vaker worden, als het erg vies en plakkerig is.
Ik weet niet waarom jij je over je poriën druk maakt eigenlijk... die gaan vanzelf wel open bij het sportenquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:15 schreef tulpje6 het volgende:
Op het moment is het zo dat ik s'ochtends werk als schoonmaakster. Ik ga dan niet douchen vantevoren: scheelt me in tijd -hoef ik niet extreem vroeg op-, ik ben toch weer vroeg thuis dus dan douche ik maar laat in de ochtend/ vroeg in de middag en ik vind het fijn om alle evt. aanwezige bacterien, zweet en schoonmaakgeuren van me af te spoelen.
Nu zou ik naar huis kunnen fietsen, zweterig en wel mijn sportkleren aan kunnen doen en gaan sporten en dan daarna lekker douchen na alle viezigheid en zweten, maar ik zou ook eerst een frisse douche kunnen nemen en dan gaan sporten (zitten mn porien tenminste niet dicht met het zweet van het werken en alles).
Ransbak!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:01 schreef tulpje6 het volgende:
douche niet op het sportcentrum
Precies, teveel douchen is echt niet goed....zeker niet voor iemand met zo'n droge huid als ik.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:45 schreef genix het volgende:
's morgens douchen en later op de dag na het sporten douchen is zoals anderen aangeven niet alleen frisser na een flinke fysieke inspanning, maar je knapt er toch van op. Als je na het sporten je kleren weer aantrekt en dan naar huis gaat, ga je toch niet eerst douchen, maar juist andere dingen met als resultaat dat je of te laat douched of juiste helemaal niet.
Bij mij op de sportschool is zie ik ook zoveel van die lui die hevig bezweet meteen de normale kleding aandoen en hem dan nokken. Ga ik bijna van over mijn nek; niks is zo lekker als een goede warme douche na het sporten! Zou niet zonder kunnen.
Trouwens, teveel douchen zorgt ervoor dat je huidvet gehalte te laag wordt en dat je daardoor eerder uitdroogt en dat je eerder steenpuisten en uitslag of jeuk krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |