In totaal lieten tachtig studenten zich overhalen. Negen van de vijftien studenten moesten worden overgebracht naar het ziekenhuis. Vijf van hen liepen tweedegraads brandwonden op. Een van de aankomende studenten is er zelfs ernstig aan toe. Zij raakte tijdens de wandeling in paniek en kwam daardoor nog meer in de problemen.
Het onderdeel met Ratelband viel onder de verantwoordelijkheid van de universitaire El Cid-commissie. De schuldvraag legt de organisatie evenwel bij Ratelband neer. Hij had volgens de organisatie beter toezicht moeten houden hoe de deelnemers het ervan afbrachten.
Tekort geschoten
"Daarin is Ratelband in onze ogen tekort geschoten", aldus een woordvoerder van de El Cid-commissie, die er rekening mee houdt dat sommige slachtoffers stappen zullen ondernemen tegen Ratelband.
Het was de eerste keer dat de El Cid-commissie Ratelband liet opdraven, maar waarschijnlijk ook de laatste keer.
bron: Nu.Nl
-------------------------------------------------------
of nee, met een dunschiller!
Een beetje jonge studentjes martelen!
Ratelband = zum
quote:dat zijn dus foeten en het is slechts de bedoeling om hen het vuur na aan de schenen te leggen, niet hen er doorheen laten lopen...
Op vrijdag 17 augustus 2001 19:26 schreef speknek het volgende:
Mooi. In Leiden weten ze die smerige feuten tenminste nog wel goed aan te pakken.
Heb ik ooit ergens gevonden en op maat gemaakt met een online ani-gif proggie.
Of bedoel je die french fry?
was nog een hele klus om hem op maat te maken. Niet alleen croppen en verkleinen maar ook de tekst verkleinen en repositioneren. Toch fijn dat al dat werk gewaardeerd wordt.
[Dit bericht is gewijzigd door heijx op 17-08-2001 19:45]
quote:Dat zal wel niet heel erg soepeltjes gaan met brandblaren op je poten..
Op vrijdag 17 augustus 2001 19:13 schreef Cosma-Shiva het volgende:
"Daarin is Ratelband in onze ogen tekort geschoten", aldus een woordvoerder van de El Cid-commissie, die er rekening mee houdt dat sommige slachtoffers stappen zullen ondernemen tegen Ratelband.
quote:De Leidse studenten lijken mij juist zeer dom, voor dat geld waarvoor ze Ratelslang inhuurden hadden ze toch wel iets leukers kunnen verzinnen, daarbij, een kleuter weet dat kolen heet zijn. Erg beinvloedbaar en labiel die studentjes dus
Mooi. In Leiden weten ze die smerige feuten tenminste nog wel goed aan te pakken.
Volgens mij kunnen ze Ratelband nix maken.
Ik heb ook ooit eens over brandende kolen gelopen bij Ratelband. Het bedrijf waar ik toen werkte had toen een zo'n seminaar georganiseerd voor al haar klanten. Naja anyway, ik heb m'n voeten niet verbrand maar er bleef wel zo'n brandend kooltje aan m'n voet hangen en dat kan verdomde zeer doen.
Verder vind ik Emiel een grote kwijl.
Gegroet, Ruby
Mijnheer de rector, dit is ernstig. Er vloeit bloed!
quote:Een brandslang bijvoorbeeld.
Op vrijdag 17 augustus 2001 20:09 schreef Loedertje het volgende:De Leidse studenten lijken mij juist zeer dom, voor dat geld waarvoor ze Ratelslang inhuurden hadden ze toch wel iets leukers kunnen verzinnen
quote:een ratelslang? Of een ratelbrandslang?
Op vrijdag 17 augustus 2001 23:29 schreef tong80 het volgende:[..]
Een brandslang bijvoorbeeld.
quote:Uit de policy:
Op vrijdag 17 augustus 2001 19:13 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[afbeelding]
Wat niet mag:
Kan een modje dus die afschuwelijke foto verwijderen?
quote:oh, quintus, de wannabe ballen heeft dit jaar de ontgroening afgeschaft omdat ze nog slechts een handje vol leden hadden en de vereniging, traditioneel de op een na grootste van de stad, op sterven na dood is. (wat ik persoonlijk erg jammer vind
toch jammer dat ze de naam van mijn grote voorbeeld aan zo'n armetierige week hebben gegeven
quote:dit is een smerige generalisatie van een vuil loeder. er zitten best wel intelligente types tussen, maar die brallen niet zo hard. ('ik, ik, ik ':fluisterde don_quichot)
Op vrijdag 17 augustus 2001 20:09 schreef Loedertje het volgende:De Leidse studenten lijken mij juist zeer dom,
quote:ja, dat klopt dan wel weer
voor dat geld waarvoor ze Ratelslang inhuurden hadden ze toch wel iets leukers kunnen verzinnen, daarbij, een kleuter weet dat kolen heet zijn. Erg beinvloedbaar en labiel die studentjes dus
ps. heb je al een kattebakwarmingparty gegeven
quote:Binnen 24 uur zou dat mogelijk moeten zijn.
Op zaterdag 18 augustus 2001 01:40 schreef k_man het volgende:
Kan een modje dus die afschuwelijke foto verwijderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |