abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juni 2004 @ 13:45:11 #51
86072 thatsme
and That's you!
pi_20305839
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:41 schreef QuietGuy het volgende:
Wat is er toch mis met het vrouwelijk geslacht en computers?
niks vind het altijd wel lief hoe vrouwen met computers omgaan
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_20305845
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:40 schreef 303 het volgende:

[..]

JoEpiEEEE iKK bEn EeN BrEeZeR SlEtJe, ZiE mIjN HoMePagE: http://www.almererulez.nl/members.php?i=4361
HAHA
In weze is dit allemaal flauwekul
pi_20305883
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:42 schreef Drinkemaatje het volgende:
Lucille is een man!
Correctie , WAS
De originele programmatuur was oorspronkelijk wel compatible met Windows, het is alleen een vrouwelijke skin.
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_20305906
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:29 schreef Willem_van_Hanegem het volgende:
Vrouwen en computers gaan wel samen. Knappe vrouwen en computers gaan helaas voor de ICTer niet samen
Off topic: hje kom jij aan die prachtige afbeelding van Willem van Hanegem? Is uit het plakplaatjesboek seizoen '69-'70. Ineens herkende ik de tralies op de achtergrond weer.
  woensdag 30 juni 2004 @ 13:48:34 #55
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20305943
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:40 schreef 303 het volgende:

[..]

JoEpiEEEE iKK bEn EeN BrEeZeR SlEtJe, ZiE mIjN HoMePagE: http://www.almererulez.nl/members.php?i=4361
Iets meer respect mag wel, DIG is een serieus forum....
pi_20306073
O, wat een goede grap, die is nieuw!
pi_20306074
de meerderheid van de vrouwen die ik ken, kunnen slecht met pc's omgaan..
maar er zijn echt veel uitzonderingen!
bijvoorbeeld een meid die ik ken, Chantal..
ik heb dr winrar aangeleerd, smartftp, hoe muziekdownloadsites werken, etc
echt top, ze (en net zoals bij jongens, want er zijn ook veel jongens die er geen verstand van hebben, obviously)
moeten dr gewoon interesse voor hebben, thats all, i gues..
  woensdag 30 juni 2004 @ 13:54:33 #58
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_20306096
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:19 schreef Duiveltja het volgende:
Een vriend van me heeft een computerbedrijf. Toen hij aan een vrouw vroeg om de kapotte computer mee te brengen leverde ze de monitor af.
hier idem... had iemand (vrouw van 35) een pc met een defecte floppydrive; moest ze langskomen, neemt ze die doos floppy's mee ipv de behuizing
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  woensdag 30 juni 2004 @ 13:54:55 #59
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_20306108
ik ken 1 vrouw die wel aardig met die dingen om kan gaan. maar toch ontbreekt er iets aan. en dat is net zoals bij de meeste prutsers hetzelfde wat ontbreekt: LEZEN!!! lees goddomme eens de handleiding en google eens met complexere zoektermen dan "paard" of "neuken"!

de logica nodig voor gebruik van computers schijnt te ontbreken. alleen is het dan wat vreemd dat jan met de pet wel de logica van programmeren kan snappen als je het uitlegt met voorbeelden uit het normale dagelijkse leven.

tja, men heeft dan totaal geen geduld en is absoluut niet van plan om google te gebruiken of de helpfiles te lezen.

edit
ik vind niet dat het specifiek vrouwen zijn. maar toch ken ik meer mannen dan vrouwen die wel hun tijd steken in het leren omgaan met dingen, het willen begrijpen en zelf initiatief tonen als het gaat om het vinden van de oplossing van hun probleem ipv 1 of andere vage vraag op een forum stellen.

[ Bericht 18% gewijzigd door marq op 30-06-2004 14:03:06 ]
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_20306123
meldt zicht als vrouwelijke systeembeheerdster
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_20306222
Dit topic mag van mij op slot, de meeste kunnen niet serieus reageren, ze bevestigen alleen de vooroordelen over vrouwen & techniek .
  woensdag 30 juni 2004 @ 13:58:49 #62
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_20306231
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:24 schreef Hiawatha het volgende:

[..]

Het zit gewoon in de genen dat vrouwen niet overweg kunnen met computers. Net zoals met het feit dat ze niet goed auto kunnen rijden. En daar kunnen wij mannen ook niks aan doen, dus wordt niet boos op ons. Leer er gewoon mee leven. Maar daarbij, jullie zijn weer goed in andere dingen, stopzuigen, koken, afwassen. En wij mannen gaan toch ook niet klagen als wij dat verkeerd doen en door jullie vrouwen daarop worden bekritiseerd. Toch?
1/ pummel
2/ kortzichtig
3/ uit welke tijd ben jij

oh, enne: meldt zich als vrouwelijke webmaster (en daarbij uitstekend coureur)
:: my weblog ::
pi_20306310
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:58 schreef la.femme.nikita het volgende:

[..]

1/ pummel
2/ kortzichtig
3/ uit welke tijd ben jij
3: Hij zit geestelijk nog in de tijd dat de vrouwen niet mochten werken, en dat ze alleen maar het huishouden deden en de kinderen opvoedden .
  woensdag 30 juni 2004 @ 14:03:44 #64
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_20306378
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:18 schreef Skaai het volgende:
Wij raken snel in paniek.

Virus!!? *hevig op delete knop drukkend*. Aargh!

Je wil niet weten hoeveel mannen ik dat per week zie ( hoor ) doen .....
Die mannen 'rammen' letterlijk door het toetsenbord heen .... NEEEEEEEeeeeeeee ja ... dat helpt!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_20306616
Het verschil zit erin dat mannen vaker interesse hebben in computers e.d. (The difference between man en boys is the price of their toys). Daardoor zijn er gewoon meer mannen die met computers werken.

Het is dus niet zo dat mannen er beter in zijn, er zijn gewoon minder vrouwen die bijvoorbeeld een pc in elkaar kunnen zetten. Maar dat zegt niets over de vrouwen die wel met computers kunnen werken, er zijn ook genoeg mannen die klakkeloos een deltree overtypen.
  woensdag 30 juni 2004 @ 14:14:15 #66
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_20306669
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:54 schreef marq het volgende:
ikmaar toch ontbreekt er iets aan. en dat is net zoals bij de meeste prutsers hetzelfde wat ontbreekt: LEZEN!!! lees goddomme eens de handleiding en google eens met complexere zoektermen dan "paard" of "neuken"!
Uhmmm, sorry hoor, maar de meeste mannen die ik ken flikkeren de handleiding als eerste in de prullenbak en beginnen meteen met uitproberen - lees: slopen. Aan mij hier op kantoor dan meestal de schone taak om de boel weer up-and-running te krijgen of te ruilen bij de leverancier. Als je dan vraagt: heb je de handleiding erbij gehad? kijken ze je aan alsof ze water zien branden ... wa's da?

Dusse, doe niet alsof mannen het altijd goed doen
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_20306732
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:31 schreef Willem_van_Hanegem het volgende:

[..]

Dat is dan de uitzondering, meestal zien ze er alles behalve vrouwelijk uit.
Jij weet echt niet waar je het over hebt.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  woensdag 30 juni 2004 @ 14:16:45 #68
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_20306742
hey, laten we nou eerlijk zijn...

Het aantal vrouwelijke computer experts is bijzonder laag. En van de vrouwen die dan wel computer expert zijn, is 75% alleen vrouwelijk omdat dat in het paspoort staat...

totaal blijven er dus maar heel weinig vrouwelijke vrouwen over die computers echt snappen...
pi_20306823
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:16 schreef Fearlezz het volgende:

Het aantal vrouwelijke computer experts is bijzonder laag. En van de vrouwen die dan wel computer expert zijn, is 75% alleen vrouwelijk omdat dat in het paspoort staat...

totaal blijven er dus maar heel weinig vrouwelijke vrouwen over die computers echt snappen...
Weet jij het verschil tussen een wannabee expert of een echte expert? En hoeveel mannelijke echte experts ken je? Nou?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_20306826
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:16 schreef Fearlezz het volgende:

Maar die weinige uitzonderingen wonen wel allemaal in Neerpelt. Neerpelt: the place to be
pi_20306841
zit de stekker er wel iiiinnnnnnnnn.....?????
  woensdag 30 juni 2004 @ 14:22:10 #72
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20306894
En het blijkt wel weer, vooroordelen zijn er genoeg. Het vreemde is: vrouwen in de techniek zijn er ook genoeg.

Wat is de moraal van dit verhaal: voor je iemand beoordeelt, kijk verder dan je neus lang is.

Preventief bagger-slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')