niks vind het altijd wel lief hoe vrouwen met computers omgaanquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:41 schreef QuietGuy het volgende:
Wat is er toch mis met het vrouwelijk geslacht en computers?
HAHAquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:40 schreef 303 het volgende:
[..]
JoEpiEEEE iKK bEn EeN BrEeZeR SlEtJe, ZiE mIjN HoMePagE: http://www.almererulez.nl/members.php?i=4361
Correctie , WASquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:42 schreef Drinkemaatje het volgende:
Lucille is een man!
Off topic: hje kom jij aan die prachtige afbeelding van Willem van Hanegem? Is uit het plakplaatjesboek seizoen '69-'70. Ineens herkende ik de tralies op de achtergrond weer.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:29 schreef Willem_van_Hanegem het volgende:
Vrouwen en computers gaan wel samen. Knappe vrouwen en computers gaan helaas voor de ICTer niet samen![]()
Iets meer respect mag wel, DIG is een serieus forum....quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:40 schreef 303 het volgende:
[..]
JoEpiEEEE iKK bEn EeN BrEeZeR SlEtJe, ZiE mIjN HoMePagE: http://www.almererulez.nl/members.php?i=4361
hier idem... had iemand (vrouw van 35) een pc met een defecte floppydrive; moest ze langskomen, neemt ze die doos floppy's mee ipv de behuizingquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:19 schreef Duiveltja het volgende:
Een vriend van me heeft een computerbedrijf. Toen hij aan een vrouw vroeg om de kapotte computer mee te brengen leverde ze de monitor af.
1/ pummelquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:24 schreef Hiawatha het volgende:
[..]
Het zit gewoon in de genen dat vrouwen niet overweg kunnen met computers. Net zoals met het feit dat ze niet goed auto kunnen rijden. En daar kunnen wij mannen ook niks aan doen, dus wordt niet boos op ons. Leer er gewoon mee leven. Maar daarbij, jullie zijn weer goed in andere dingen, stopzuigen, koken, afwassen. En wij mannen gaan toch ook niet klagen als wij dat verkeerd doen en door jullie vrouwen daarop worden bekritiseerd. Toch?
3: Hij zit geestelijk nog in de tijd dat de vrouwen niet mochten werken, en dat ze alleen maar het huishouden deden en de kinderen opvoeddenquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:58 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
1/ pummel
2/ kortzichtig
3/ uit welke tijd ben jij![]()
Je wil niet weten hoeveel mannen ik dat per week zie ( hoor ) doen .....quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:18 schreef Skaai het volgende:
Wij raken snel in paniek.
Virus!!? *hevig op delete knop drukkend*. Aargh!
Uhmmm, sorry hoor, maar de meeste mannen die ik ken flikkeren de handleiding als eerste in de prullenbak en beginnen meteen met uitproberen - lees: slopen. Aan mij hier op kantoor dan meestal de schone taak om de boel weer up-and-running te krijgen of te ruilen bij de leverancier. Als je dan vraagt: heb je de handleiding erbij gehad? kijken ze je aan alsof ze water zien branden ... wa's da?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:54 schreef marq het volgende:
ikmaar toch ontbreekt er iets aan. en dat is net zoals bij de meeste prutsers hetzelfde wat ontbreekt: LEZEN!!! lees goddomme eens de handleiding en google eens met complexere zoektermen dan "paard" of "neuken"!
Jij weet echt niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:31 schreef Willem_van_Hanegem het volgende:
[..]
Dat is dan de uitzondering, meestal zien ze er alles behalve vrouwelijk uit.
Weet jij het verschil tussen een wannabee expert of een echte expert? En hoeveel mannelijke echte experts ken je? Nou?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:16 schreef Fearlezz het volgende:
hey, laten we nou eerlijk zijn...
Het aantal vrouwelijke computer experts is bijzonder laag. En van de vrouwen die dan wel computer expert zijn, is 75% alleen vrouwelijk omdat dat in het paspoort staat...
totaal blijven er dus maar heel weinig vrouwelijke vrouwen over die computers echt snappen...
Maar die weinige uitzonderingen wonen wel allemaal in Neerpelt. Neerpelt: the place to bequote:Op woensdag 30 juni 2004 14:16 schreef Fearlezz het volgende:
hey, laten we nou eerlijk zijn...
Het aantal vrouwelijke computer experts is bijzonder laag. En van de vrouwen die dan wel computer expert zijn, is 75% alleen vrouwelijk omdat dat in het paspoort staat...
totaal blijven er dus maar heel weinig vrouwelijke vrouwen over die computers echt snappen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |