Nee. Dat is de rode pil. Had maar voor de blauwe gekozen, en was in de droomwereld gebleven.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Jeetje, dit is echt TE erg!
1 van de 2 bij mij in de klas..quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:29 schreef Willem_van_Hanegem het volgende:
Vrouwen en computers gaan wel samen. Knappe Vrouwen en computers gaan helaas voor de ICTer niet samen![]()
Dat is dan de uitzondering, meestal zien ze er alles behalve vrouwelijk uit.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
1 van de 2 bij mij in de klas..![]()
* Yoni durft toch wel van zichzelf te zeggen dat ze er vrouwelijk uit zietquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:31 schreef Willem_van_Hanegem het volgende:
[..]
Dat is dan de uitzondering, meestal zien ze er alles behalve vrouwelijk uit.
MSN is een onderdeel van windows, windows is het besturingssysteem.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:37 schreef MaRySe het volgende:
Ik snap wel redelijk veel van computers! Kan sinds kort ook windows
En jaaaa.. Ik ben een meisje..!
je kan windows?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:37 schreef MaRySe het volgende:
JoEpiEEEE iKK bEn EeN BrEeZeR SlEtJe, ZiE mIjN HoMePagE: http://www.almererulez.nl/members.php?i=4361quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:37 schreef MaRySe het volgende:
Heerlijk, discuseren met een echte mannenhaterquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:14 schreef Troel het volgende:
Steeds weer hoor ik om mij heen dat vrouwen en computers niet samen kunnen. Wij vrouwen snappen er niets van en doen alles fout en daar worden de meest "leuke"reacties op gemaakt.
Nou sorry, ik moet jullie mannen dan toch teleurstellen, want er zijn wel degelijk vrouwen die er verstand van hebben. Neem nou onze lieve miss_bleu en die lieve meid Lucille. Die weten denk ik meer dan de meeste van jullie sukkeltjes die hier posten.
En nu wil graag van jullie horen waarom het toch altijd nodig is om meteen over vrouwen te beginnen als er iets mis is met een computer. Dus mannen, kom op, gooi het eruit.
het kan nog erger hoor :-)quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Jeetje, dit is echt TE erg!
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:41 schreef QuietGuy het volgende:
Wat is er toch mis met het vrouwelijk geslacht ?
Nou, van mij hoor je geen onvertogen woord. Ik heb een onderhoudscontract bij een eenvrouwsbedrijfje voor het onderhoud en evt. reparatie van m'n pc en ik kwam laatst in Neerpelt in Belgieje een bloedmooie vrouw tegen met verstand van PC's. Vrouwen en PC's: de ideale combinatiequote:Op woensdag 30 juni 2004 13:14 schreef Troel het volgende:
Steeds weer hoor ik om mij heen dat vrouwen en computers niet samen kunnen. Wij vrouwen snappen er niets van en doen alles fout en daar worden de meest "leuke"reacties op gemaakt.
Nou sorry, ik moet jullie mannen dan toch teleurstellen, want er zijn wel degelijk vrouwen die er verstand van hebben. Neem nou onze lieve miss_bleu en die lieve meid Lucille. Die weten denk ik meer dan de meeste van jullie sukkeltjes die hier posten.
En nu wil graag van jullie horen waarom het toch altijd nodig is om meteen over vrouwen te beginnen als er iets mis is met een computer. Dus mannen, kom op, gooi het eruit.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:42 schreef Drinkemaatje het volgende:
Lucille is een man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |