quote:Op dinsdag 3 januari 2004 21:53 schreef Insomaniac het volgende:
Lieve Knut, ik weet dat je me al vaker verteld hebt wat je voor Sil voelt, en dat je haar niet wil bedriegen, maar je weet echt niet half hoe hard ik hunker naar een nacht met jou! Wil je er echt niet nog een keertje over denken?
4ever Yours, XXXXX je tijgertje
Sil... van Knut en Silquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Sil .... van Laura en Dennis? Of Laura en Robbert?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Sil .... van Laura en Dennis? Of Laura en Robbert?
Hij neukt weer met Inso..quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:28 schreef ShaoliN het volgende:
Wie heeft die info eik gelekt richting HTT?
Zijn er tentjes met zijn lengte?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:29 schreef Silmarwen het volgende:
Je bedriegt me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stomme lul!
Je regelt je eigen tentje maar op de 5 jaar meet
Neuh zijn voeten steken er gewoon uit. Who cares, zolang ik maar goed slaapquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:30 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Zijn er tentjes met zijn lengte?
Ga je nog wel naast hem slapen dan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Neuh zijn voeten steken er gewoon uit. Who cares, zolang ik maar goed slaap
Dan lig jij toch ook vanaf je middel buiten?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Neuh zijn voeten steken er gewoon uit.
Tussen Inso en Knut in denk ik.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ga je nog wel naast hem slapen dan?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:33 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Dan lig jij toch ook vanaf je middel buiten?
quote:Op dinsdag 3 januari 2004 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
Ja maar je zei dat je van me hield! Hoe kan ik dat ooit serieus nemen als alles waar ik op terug kan kijken een slippertje in de serverruimte was?
Wat je ook doet, beloof me dat je niks tegen sil zegt, ze vermoord me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |