abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2004 @ 07:50:08 #26
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_20328112
Beter wassen.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_20328181
Baklap Doe's effe normaal zeg ... ff lezen? ff naar ONZIN?
pi_20329745
Mensen, onzin is een straatje verderop, heb je niets nuttigs toe te voegen voeg dan ook niets toe...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 5 juli 2004 @ 11:42:38 #29
34891 melonovy
La Kutschie
pi_20424822
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 07:35 schreef Bright het volgende:

Wel, 'k ben aan de zinkzalf hoor! Ik ben benieuwd, maar wat een 'rommel' is dat zeg! Het plakt en is bijzonder wit! Maar goed, als het helpt, ben ik al lang blij
Misschien kun je het aanbrengen met een tissue. Zo kun je dat ook bij baby's doen. Ten eerste krijg je geen vieze handen en ten 2e kun je daardoor de plek (of de baby) ook niet infecteren.
Dus tissue om je vingers wikkelen, door de pot sudocreme of zinkzalf en dan de kwak aanbrengen op de gewenste plek!

Sterkte met de jeuk, vreselijk plek om jeuk te hebben! En jeuk is al zo'n ramp.
Heeft je vrouw misschien zelf ook jeuk (vaginale schimmelinfectie)? Zou kunnen dat je elkaar blijft aansteken met de schimmel. Daktarin (juiste versie) is een goede antischimmel creme, misschien heb je daar baad bij.

't Ga je goed Bright!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_20432855
Nee Melanovy, ze heeft geen jeuk op vervelende plaatsen (hooguit plotseling, zoals bij het begin van een zwan.... (oeps)). Het is ook geen schimmel of zo (al geprobeerd met een antischimmelzalfje)
Dank je voor je medelijden

Enkele dagen al sudocreme gebruikt en soms lijkt het te helpen, soms niet ...
(Ik gebruik een WC-papiertje om alles schoon te houden)
  dinsdag 6 juli 2004 @ 09:07:42 #31
37769 erodome
Zweefteef
pi_20433241
Je moet er ook geen dikke laag opsmeren he....

Je zorgt ervoor dat de plek schoon en droog is(bij afdrogen niet wrijven maar deppen) en dan smeer je een beetje zalf erop die je voorzichtig uitsmeert/erinsmeert...

Totdat het niet meer plakt, dus geen klodder erop die een vette bende achterlaat, wanr dat verstikt de plek en zo geneest het niet...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20433286
erodome, een kloddertje maar hoor ... En ik draag meestal donker ondergoed, waarop je na de dag een lichtvale plek ziet, die wordt veroorzaakt door het zink wat dus niet helemaal kan worden opgenomen door de huid.
WC-papiertje zorgt er ook voor dat de stof geen huid kan raken, misschien handig om te controleren of de zeep irriteert (maar dat lijkt er niet op) en dat de stof niet kan schuren
  dinsdag 6 juli 2004 @ 09:21:03 #33
37769 erodome
Zweefteef
pi_20433417
Kan je dan niet beter wat inlegkruisjes halen???

Dat lijkt me wat beter zitten dan een wc papiertje...
pi_20433603
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 09:21 schreef erodome het volgende:
Kan je dan niet beter wat inlegkruisjes halen???

Dat lijkt me wat beter zitten dan een wc papiertje...
En dan m\'n vrouw de hele tijd horen lachen als ze weer naar me kijkt? neu, zo gaat\'ie goed hoor
\'k Wil het een week zo doen en dan eens kijken of het werkelijk effect heeft gehad. Het enkele dagen niet hoeven te krabben doet al wonderen, denk ik (Genezende huid kriebelt ook)
  dinsdag 6 juli 2004 @ 12:16:04 #35
84328 Lllaura
painting pictures
pi_20436917
Probeer eens tea Tree antiseptische crème: \"Gaat ongewenste bacteriegroei tegen. Optimaal voor het bestrijden van onzuiverheden van de huid. Ideaal ter verzorging en verzachting van de huid bij insekte- en kwallenbeten. Zeer goed als aftersun en after shave.\"

Dit is een crème die goed werkt bij heel veel huidproblemen. Ik smeer het zelfs op het schimmeloor van m\'n cavia!

Maar ff sereius, het werkt goed, is verkrijgbaar bij drogist en apotheek...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_20439724
Heel veel mannen hebben het. Zelf David Beckam haha. Ze hadden foto`s op tv gewezen hoe hij stond te krabben.
Check www.ruubje.tk
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:50:40 #37
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')