abonnement Unibet Coolblue
pi_20297603
quote:
In het favoriete elftal van Kaiser Franz Beckenbauer is één basisplaats ingeruimd voor een Nederlander: Ruud van Nistelrooy. Arjen Robben moet genoegen nemen met een plaatsje op de bank. Wel staan er twee Duitsers in zijn ploeg: Michael Ballack op het middenveld en Philipp Lahm als linksback. 'Ik kijk natuurlijk een beetje vanuit Duits perspectief, en Ballack en Lahm hadden wel de minste schuld aan de uitschakeling.'

Beckenbauer's favoriete elftal in Bild kent een 4-2-4-opstelling. 'Veel te aanvallend natuurlijk voor een realistische wedstrijd, maar de spitsen domineren nu eenmaal dit EK', verdedigt der Kaiser zijn offensieve strijdplan. Dat gaat uiteraard ten koste van het middenveld: 'Normaal gesproken horen ook Karel Poborsky en Fredrik Ljungberg in mijn EK-ploeg te staan.'
vi.nl

De favoriete EK-selectie van Franz Beckenbauer
Doel: Ricardo (Portugal).
Verdediging: Thomas Helveg (Denemarken), Troianos Dellas (Griekenland), Sol Campbell (Engeland), Philipp Lahm (Duitsland).
Middenveld: Pavel Nedved (Tsjechië), Michael Ballack (Duitsland)
Aanval: Milan Baros (Tsjechië), Ruud van Nistelrooy (Nederland), Wayne Rooney (Engeland), Henrik Larsson (Zweden).

Reservebank:
Doel: Cech (Tsjechië), verdediging: Ferreira (Portugal), Kapsis (Griekenland), Laursen (Denemarken), Zambrotta (Italië), middenveld: Poborsky (Tsjechië), Lampard (Engeland), Ljungberg (Zweden), aanval: Robben (Nederland), Ronaldo (Portugal).
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_20297606
Ricardo!
Lahm!

Kaizer Franz begint een beetje te dementeren, ben ik bang.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_20297612
Ricardo op doel .
X
X
X
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juni 2004 @ 02:17:54 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_20297635
2 Moffen erin. Zag het al bij studio sport. Ik lag dubbel.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20298875
Naar Franz Beckenbauer luister ik toch niet. Die moet z'n Beck hauen.
All good things must come to an end...
  woensdag 30 juni 2004 @ 08:59:00 #6
85956 yanggie
*F*R*I*E*N*D*S*
pi_20298917
Zoals Youri Mulder het gister al zei: "Stam is toch 2 klassen beter dan Campbell"

2 Duitser in de basis die geen 1 wedstrijd hebben gewonnen en na 3 wedstrijd naar huis kunnen gaan.

Nogmaals voor Franz: SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST VORBEI!
The End!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')