de beste kans om de vrouw van je dromen weg te jagen is door haar direct ten huwelijk te vragen. Succes gegarandeerd. Denk dat je een ouwe vrijer wordquote:Op woensdag 30 juni 2004 01:55 schreef JoPiDo het volgende:
Soms ontmoet je gewoon meisjes waar je direct mee zou willen trouwen, midden in de trein, op het werk of op de dansvloer; haar aantrekkingskracht is zo groot dat je je hele leven met haar zou willen doorbrengen.
(Zo heb ik een afspraak met een vriend dat als ik ooit nog een keer dat ene meisje tegen kom wat ik ooit bij een concert gezien heb (en daarna nog een keer op een feest), ik haar meteen ten huwelijk vraag. Mijn vriend heeft de tekst voor de seremonie al uit zijn hoofd geleerd, dus het is een kwestie van "JA" zeggen)
dan zeg je gewoon "ik trouw wel met je dubbelganger"quote:Op woensdag 30 juni 2004 02:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
de beste kans om de vrouw van je dromen weg te jagen is door haar direct ten huwelijk te vragen. Succes gegarandeerd. Denk dat je een ouwe vrijer word
Lekker positief weer....Ja, geeft mij echt weer hoop voor de toekomst...quote:Op woensdag 30 juni 2004 02:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Trouwen is rouwen en een huwelijk is gruwelijk
Meestal...
Dan heb je toestemming van haar ouders nodig & een pedo-pas!quote:Op woensdag 30 juni 2004 02:49 schreef convinced het volgende:
Het maakt me niet uit hoe oud ik ben, maar liefst wel voor mijn 27. Ook hoop ik dat zij een stuk jonger is. Een jaar of zes.
Op elk uur, en nooit. Ik ontmoet haar als ik haar ontmoet. Dan nóg weet ik het niet zeker.quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:55 schreef JoPiDo het volgende:
Wat ik me laatst afvroeg (en daar komt dan ook de ham-vraag van dit topic); op welke leeftijd ontmoet je nou je échte grote liefde, dus degene met wie je gaat trouwen? Natuurlijk is dit voor iedereen verschillend, maar op welke leeftijd verwacht jij je grote vlam te ontmoeten?
Liefde is geen sollicitatiegesprek. Je kan nog zoveel over haar denken, van haar vinden, haar de hemel inprijzen, jezelf de gelukkigste man van de wereld vinden omdat je HAAR hebt gevonden; uiteindelijk bepaalt de TIJD, in samenspraak met de OMSTANDIGHEID, jouw lot. Dat klinkt esoterischer dan het is, en gelukkig maar.quote:Ik wil op mijn 25ste de ware vinden en rond mijn 28ste trouwen. Helaas kan dat ook vele jaren langer duren, of vele jaren eerder gebeuren. Het is maar hoe de wind staat en hoe vlot & uitgeslapen ik ben als ik een potentiele kandidaat tegen kom.
Niet waar. Vraag me liever naar de redenen hiervoor dan met zulke afkeurenswaardige stellingen te komen!quote:Op woensdag 30 juni 2004 02:51 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Dan heb je toestemming van haar ouders nodig & een pedo-pas!
Een jaar of zes is echt héél jong hoor!quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:02 schreef convinced het volgende:
[..]
Niet waar. Vraag me liever naar de redenen hiervoor dan met zulke afkeurenswaardige stellingen te komen!
Nou, ok dan.. wrom?quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:02 schreef convinced het volgende:
[..]
Niet waar. Vraag me liever naar de redenen hiervoor dan met zulke afkeurenswaardige stellingen te komen!
Oefening baart kunst?quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:55 schreef Dante_A het volgende:
Volgens mij is je tweede huwelijk altijd beter, de echte grote liefde zou ik dus niet op rekenen vóór je 37e.
Ik denk dat veel mensen voor het gemak vergeten dat ze met hun eerste man / vrouw ook tijden van geluk hebben gekend ...quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:55 schreef Dante_A het volgende:
Volgens mij is je tweede huwelijk altijd beter, de echte grote liefde zou ik dus niet op rekenen vóór je 37e.
Ik denk dat je dat nooit weetquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:45 schreef Daddy_100 het volgende:
ga er maar vanuit dat je pas rond je 30e echt weet wie de ware is tenzij je geluk hebt!
Das absoluut zo, mensen zijn vaak ontstellend negatief. Bedoel mijn eerste relatie was niet best, maar om nou te zeggen dat alles negatief was. We hebben ook hele leuke tijden gekend, moet ook wel in 3,5 jaar. Mijn tweede lange relatie kende eigenlijk meer leuke dingen dan minder leuke, maar werken deed de relatie desonankds niet...quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:59 schreef Miss_Nexhil het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen voor het gemak vergeten dat ze met hun eerste man / vrouw ook tijden van geluk hebben gekend ...
Achteraf roep ik ook altijd dat ik wilde dat ik er nooooooooooit aan was begonnen met m'n eerste vriendje. Maar als ik dan wat langer nadenk, ben ik voor niks zo lang bij hem gebleven ? Op dat moment was ik er gelukkig mee ... Ik vind mijn relatie van nu 'beter'. Maar toen was die relatie goed voor me. Mensen veranderenquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Das absoluut zo, mensen zijn vaak ontstellend negatief. Bedoel mijn eerste relatie was niet best, maar om nou te zeggen dat alles negatief was. We hebben ook hele leuke tijden gekend, moet ook wel in 3,5 jaar. Mijn tweede lange relatie kende eigenlijk meer leuke dingen dan minder leuke, maar werken deed de relatie desonankds niet...
Hehe, nou, oké. Ik wil niet al te vroeg aan kinderen beginnen, omdat ik ook wel een paar jaartjes met mijn vrouw wil samenzijn. Maar naarmate een vrouw ouder wordt, is ze minder geschikt om kinderen te baren.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:01 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nou, ok dan.. wrom?
Ik denk niet dat de ene relatie BETER is dan de andere en dat die relatie TOEN goed voor me was. Ik denk gewoon dat het een andere tijd was met compleet andere prioriteiten in mijn leven en dat die relatie daar goed in paste. Dat ik er nu achtergekomen ben dat ik zowel ik als zij dingen anders hadden moeten doen/aanpakken is wat anders. Dat heb je bij iedere relatie die stukgaat lijkt me. Ik geloof ook niet in menselijke verandering, men past zich aan de nieuwe voorwaarden aan zonder dat de mensen daar zelf veel invloed op hebben. In dat setje voorwaarden past iemand dan of niet. Soms is er ook helemaal nix mis met een partner, zoals in mijn vorige relatie, maar werkt gewoon een relatie niet. Dan lijkt het mij vreemd te zeggen dat de volgende relatie beter is, misschien minder dominant van mijn kant, misschien wat assertiever van haar kant. Juist de beginsituatie maakt in mijn ogen je relatie, hoe je tegenover elkaar staat. En als je dan later wilt zeuren over je ex-vriend van hij was te dit of dat, je bent zo in die relatie ingestapt, dus ook nie zeiken dan!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:49 schreef Miss_Nexhil het volgende:
[..]
Achteraf roep ik ook altijd dat ik wilde dat ik er nooooooooooit aan was begonnen met m'n eerste vriendje. Maar als ik dan wat langer nadenk, ben ik voor niks zo lang bij hem gebleven ? Op dat moment was ik er gelukkig mee ... Ik vind mijn relatie van nu 'beter'. Maar toen was die relatie goed voor me. Mensen veranderen. Het zou best kunnen dat ik over 10 jaar met heel iemand anders samen ben, het zou kunnen dat mijn vriend en ik uitelkaar groeien. Ik ben 22 dus veranderen zal ik niet zoveel meer doen (qua karakter / dingen die ik leuk vind etc) maar het kan altijd.
En dit vind ik dus gruwelijk eng en zie ik overal om me heen. De angst om alleen te zijn en de pretentie bij het begin (dus 16 jaar) al te weten wie bij je zou passen. Dat weet je niet, met de grootst mogelijke mogelijkheid niet. Maar als je gelukkig bent, mijn zegen heb je. Liefde is uiteindelijk toch waar je genoegen mee neemt en hoeveel je jezelf wijs kunt maken.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb mijn grote liefde ontmoet toen ik 16, bijna 17 was (ik word dit jaar 20). Bruiloft staat op de planning voor volgend jaar of het jaar erop.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:58 schreef Miss_Nexhil het volgende:
Ik ga er op dit moment vanuit dat ik 'mijn ware' al gevonden heb. Waarom zou ik uitkijken naar iemand anders als ik op dit moment gelukkig ben ? Zolang ik voor mijn gevoel geen essentiële dingen mis in mijn relatie, pieker ik er niet over dat iemand anders misschien beter bij me zou passen.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 02:49 schreef convinced het volgende:
Ook hoop ik dat zij een stuk jonger is. Een jaar of zes.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 02:51 schreef JoPiDo het volgende:
Dan heb je toestemming van haar ouders nodig & een pedo-pas!
quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:02 schreef convinced het volgende:
Droooogquote:Op woensdag 30 juni 2004 03:10 schreef JoPiDo het volgende:
Een jaar of zes is echt héél jong hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |