abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 16:50:54 #1
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_1432360
Er is geen specifiek "autoradio-subforum" bij Fokforum, dus ik hoop dat ik deze vraag op de goede plaats zet, ihkv technisch enzo... (If not, sorry)

Ik heb in mijn auto een Sony MDX-C5970R Radio/MD.
Op de achterkant van het apparaat zitten behalve de aansluitingen voor extra versterkers ook een "audio-in" waar ik een MP3-CD-speler op dacht aan te sluiten.

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik de MDX-C5970R duidelijk maak dat 'ie naar z'n externe ingang moet kijken ?

Via de "source" button kan je kiezen tussen de bronnen; Radio of MD... Maar dus niet die externe ingang.

Anyone ?

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 16:54:38 #2
13250 Lod
Sapere aude!
pi_1432397
Waarom wil je er een MD speler aanhangen? Lijkt mij dat volgens de apparaatcode er al een md speler inzit? Is die audio-in niet voor een sony cd wisselaar ofzo en dat die pas een extra source aangeeft als die is ingeplugt?
GNU Terry Pratchett
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 16:59:26 #3
12091 Sjaakman
pi_1432427
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 16:54 schreef Lod het volgende:
Waarom wil je er een MD speler aanhangen? Lijkt mij dat volgens de apparaatcode er al een md speler inzit? Is die audio-in niet voor een sony cd wisselaar ofzo en dat die pas een extra source aangeeft als die is ingeplugt?
Neehee... De MD speler zit er idd al in.
Ik wil er m'n MP3-CD-speler walkman aan hangen...

Mini-jack uit de MP3-CD-speler walkman naar 2 keer cinch op de ingang van de autoradio.

Ik weet niet hoe ik de autoradio kan overtuigen dat 'ie z'n externe ingang moet bekijken.

vrijdag 17 augustus 2001 @ 17:02:45 #4
20 roadrunner
vraag vaag blaag maag traag
pi_1432453
zou zeggen zoek in de hand leiding of de site van sony ( waar waarschijnlijk ok de handleiding staat)
BLUP blup ik ben een vis. kijk maar naam ijn sterrenbeeld
pi_1432525
Waarschijnlijk is dat geen audio-in, maar een audio-out aansluiting voor een versterker..

(en anders zou je zoiets in een instellings-menu moeten aan kunnen zetten)

vrijdag 17 augustus 2001 @ 17:16:53 #6
12091 Sjaakman
pi_1432563
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 17:12 schreef weerdo het volgende:
Waarschijnlijk is dat geen audio-in, maar een audio-out aansluiting voor een versterker..

(en anders zou je zoiets in een instellings-menu moeten aan kunnen zetten)

Er zit twee keer stereo uit op, voor extra versterkers.
En er zit 1 keer stereo in op, voor bijvoorbeeld een cd-wisselaar, of wat ik wilde, mijn MP3-Discman.
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 19:22:38 #7
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_1433108
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 17:16 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

Er zit twee keer stereo uit op, voor extra versterkers.
En er zit 1 keer stereo in op, voor bijvoorbeeld een cd-wisselaar, of wat ik wilde, mijn MP3-Discman.

Weet niet precies hoe dat werkt maar ms werkt dat met meer signaaldingetjes dan jij denkt. Je kan die wisselaar bedienen vanaf je radio, waardoor er allerlei extra dingen over dat lijntje gaan, dat gebruikt dus een protocol en dat heeft id emp3-speler niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')