priester/pastoor zegent dat water...dan vanaf dan is het wijwaterquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe wordt dat water dan "gewijd"? En zo ja, waarom niet ?
Vroeger dacht ik altijd, "ach, al dat gekanker op BSB zal wel overdreven zijn, tis heus een slimme gozer."quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe wordt dat water dan "gewijd"?
Jij kent mij ? Er is uitgelegd dat wijwater gewijd wordt door de priester, maar niet hoe en op welke wijze, daarom mijn vraagquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:47 schreef ParanoidAndroid het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik altijd, "ach, al dat gekanker op BSB zal wel overdreven zijn, tis heus een slimme gozer."
Maar vier minuten nádat het antwoord is gegeven, alsnog de vraag gaan stellen is echt SBO niveau
En dat noemt zich meesterbrein.....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij kent mij ? Er is uitgelegd dat wijwater gewijd wordt door de priester, maar niet hoe en op welke wijze, daarom mijn vraag
der Essay inderdaad, niet van allesquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:09 schreef Maurisico het volgende:
[..]
En dat noemt zich meesterbrein.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |