abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20292198
Nu ga ik straks op vakantie, en ik heb gehoord dat wortels goed zijn voor je huid, en dat je daardoor mooier/sneller bruin wordt.

Nou had ik ook gehoord dat er een zonnebrand creme is die daar op gebasseerd is oid.
Alleen kan ik daar helemaal niets over vinden. Wellicht weet iemand waar dat te halen is, of dat het spul uberhaubt bestaat
pi_20292255
zal wel verkrijgnbaar zijn in natuurshopps van die reformwinkels!
think about it and you will find it out
pi_20292348
Lijkt me meer een zelfbruiner.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_20292434
In wortels zit caroteen volgens mij, daardoor maakt je huid een bepaalde vitamine meer aan en die zorgt ervoor dat je huid sneller kleurt...volgens mij oranje achtig als je teveel binnenkrijgt
pi_20317636
oranje huid is wel leuk zo tijdens het ek
pi_20317912
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:27 schreef T1andonly het volgende:
In wortels zit caroteen volgens mij, daardoor maakt je huid een bepaalde vitamine meer aan en die zorgt ervoor dat je huid sneller kleurt...volgens mij oranje achtig als je teveel binnenkrijgt
Bijna goed... de caroteen zèlf is oranje en gaat bij een extreem hoge dosis gewoon in je huid zitten... je huid wordt dus oranje achtig, wat een beetje op een bruine huid lijkt. (hierdoor hebben ook o.a. garnalen en zalm hun roze/oranje kleur)
pi_20318114
Bij het Kruidvat verkopen ze zonnebrandcreme met caroteen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  woensdag 30 juni 2004 @ 20:59:13 #8
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_20318135
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 20:58 schreef Vava het volgende:
Word je lekker oranje van.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_20318529
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 20:58 schreef Vava het volgende:
Kijk dat is nuttige informatie waar ik wat aan heb
Nu nog weten hoe het heet
pi_20319205
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 21:17 schreef exit het volgende:

[..]

Kijk dat is nuttige informatie waar ik wat aan heb
Nu nog weten hoe het heet
Ik heb van Kruidvat huismerk Caroteen Zonnemelk, factor 8. Het is een redelijk grote fles met een zwarte dop en een oranje etiket.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_20319271
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 20:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

Bijna goed... de caroteen zèlf is oranje en gaat bij een extreem hoge dosis gewoon in je huid zitten... je huid wordt dus oranje achtig, wat een beetje op een bruine huid lijkt. (hierdoor hebben ook o.a. garnalen en zalm hun roze/oranje kleur)
Volgens mij bedoel je dat flamingo's roze worden omdat ze zoveel garnaaltjes (o.i.d.) eten. Als ze die beestjes niet in hun dieet hebben blijven flamingo's een beetje wit.

En het is inderdaad gewoon caroteen, verkrijgbaar bij alle drogisterijen, is niets speciaals.
pi_20321949
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 21:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb van Kruidvat huismerk Caroteen Zonnemelk, factor 8. Het is een redelijk grote fles met een zwarte dop en een oranje etiket.
Volgens mij weet ik nu, wat ik wilde weten
pi_20323004
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 21:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
Volgens mij bedoel je dat flamingo's roze worden omdat ze zoveel garnaaltjes (o.i.d.) eten. Als ze die beestjes niet in hun dieet hebben blijven flamingo's een beetje wit.

En het is inderdaad gewoon caroteen, verkrijgbaar bij alle drogisterijen, is niets speciaals.
Nee... dat bedoel ik niet. Zie jij "flamingo" in m'n post staan?! Maar je hebt wel gelijk flamingo's zijn roze/oranje omdat ze garnaaltjes eten net als dat zalm roze/oranje is omdat 'ie garnaaltjes eet. En garnaaltjes zitten vol met caroteen. En dit caroteen gaat in de zalm en in de flamingo's zitten. Dus worteltjes, garnalen, zalm en flamingo's hebben hun kleur vanwege caroteen... en als jij maar genoeg caroteen eet word je ook oranje! (desnoods door kilo's garnalen te eten!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')