Bijna goed... de caroteen zèlf is oranje en gaat bij een extreem hoge dosis gewoon in je huid zitten... je huid wordt dus oranje achtig, wat een beetje op een bruine huid lijkt. (hierdoor hebben ook o.a. garnalen en zalm hun roze/oranje kleur)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:27 schreef T1andonly het volgende:
In wortels zit caroteen volgens mij, daardoor maakt je huid een bepaalde vitamine meer aan en die zorgt ervoor dat je huid sneller kleurt...volgens mij oranje achtig als je teveel binnenkrijgt
Word je lekker oranje van.quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:58 schreef Vava het volgende:
Bij het Kruidvat verkopen ze zonnebrandcreme met caroteen
Kijk dat is nuttige informatie waar ik wat aan hebquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:58 schreef Vava het volgende:
Bij het Kruidvat verkopen ze zonnebrandcreme met caroteen
Ik heb van Kruidvat huismerk Caroteen Zonnemelk, factor 8. Het is een redelijk grote fles met een zwarte dop en een oranje etiket.quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:17 schreef exit het volgende:
[..]
Kijk dat is nuttige informatie waar ik wat aan heb![]()
Nu nog weten hoe het heet![]()
Volgens mij bedoel je dat flamingo's roze worden omdat ze zoveel garnaaltjes (o.i.d.) eten. Als ze die beestjes niet in hun dieet hebben blijven flamingo's een beetje wit.quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bijna goed... de caroteen zèlf is oranje en gaat bij een extreem hoge dosis gewoon in je huid zitten... je huid wordt dus oranje achtig, wat een beetje op een bruine huid lijkt. (hierdoor hebben ook o.a. garnalen en zalm hun roze/oranje kleur)
Volgens mij weet ik nu, wat ik wilde wetenquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb van Kruidvat huismerk Caroteen Zonnemelk, factor 8. Het is een redelijk grote fles met een zwarte dop en een oranje etiket.
Nee... dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
Volgens mij bedoel je dat flamingo's roze worden omdat ze zoveel garnaaltjes (o.i.d.) eten. Als ze die beestjes niet in hun dieet hebben blijven flamingo's een beetje wit.
En het is inderdaad gewoon caroteen, verkrijgbaar bij alle drogisterijen, is niets speciaals.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |