Ik heb nu ook best wel trek...ben maar begonnen aan chipito's met pindasmaak (quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:57 schreef LucienS het volgende:
Bij jou komen ze iig nog..., k zit al 34min te wachten.. Uiteraard accepteer ik de zending ook niet als er geen Sambal & knoflooksaus bij zit maar ik heb wel trek zo langzamerhand...
Behalve je adem dan toch...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:04 schreef boyv het volgende:
Ik zorg altijd dat er potten vol met knoflooksaus in huis zijn, alles word er lekkerder van.
Pepermunt, kauwgom of tandpasta heb ik meestal nog wel in huis.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:06 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Behalve je adem dan toch...![]()
ie mut ze gewoon de grens over zetten dat hutnvolkquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:53 schreef Yoni het volgende:
Klote shoarmaboer hier in Nijmegen. Bestel broodje shoarma (MET knoflooksaus). Komt ie hier aan "De knoflooksaus is onderweg open gegaan dus die is er niet bij"
Sukkel helemaal beledigd dat ik het niet meer hebben wilde.
Shoarma zonder knoflooksaus is geen shoarma!!!!![]()
Helpt niet, je blijft het ruiken.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:07 schreef boyv het volgende:
Pepermunt, kauwgom of tandpasta heb ik meestal nog wel in huis.
Naja, ik poets meestal m'n tanden, en dan giet ik nog wat extra water en tandpasta in m'n bek. Dan probeer ik te gorgelen enzo, net zo lang tot ik denk dat de stank weg is. Het lukt meestal wel aardig.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:08 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Helpt niet, je blijft het ruiken.
Ik heb een vriendje gehad die bijna elke dag shaorma at, met knoflooksaus...
Waarom eet je dan zelf ook niet een beetje knoflook? Dan heb je er geen last van en het is nog gezond ook nog!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:06 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Behalve je adem dan toch...![]()
Een teentje of drie kan geen kwaad op z'n tijdquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:31 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Waarom eet je dan zelf ook niet een beetje knoflook? Dan heb je er geen last van en het is nog gezond ook nog!
ik heb ooit ergens gelezen dat een shoarmaboer boven die saus had staan berenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:03 schreef purk het volgende:
haha wees blij dat hij het zonder saus kwam berngen en niet zelf ff wat in elkaar geflanst hefet en erop gedaan heeft
Mwa, matig.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:03 schreef purk het volgende:
haha wees blij dat hij het zonder saus kwam berngen en niet zelf ff wat in elkaar geflanst hefet en erop gedaan heeft
Kzag twee beren, broodjes smeren lalalalalala!quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:00 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
ik heb ooit ergens gelezen dat een shoarmaboer boven die saus had staan beren...oftelwel:
men pakt mayonaise...beert er eventjes op...beetje knoflookspul op...klaar
Broodje aapquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:00 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
ik heb ooit ergens gelezen dat een shoarmaboer boven die saus had staan beren...oftelwel:
men pakt mayonaise...beert er eventjes op...beetje knoflookspul op...klaar
pff, wat een servicequote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:53 schreef Yoni het volgende:
Klote shoarmaboer hier in Nijmegen. Bestel broodje shoarma (MET knoflooksaus). Komt ie hier aan "De knoflooksaus is onderweg open gegaan dus die is er niet bij"
Sukkel helemaal beledigd dat ik het niet meer hebben wilde.
Shoarma zonder knoflooksaus is geen shoarma!!!!![]()
In Leeuwarden is het echt gebeurd!quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:17 schreef boyv het volgende:
[..]
Broodje aap
Maak nu aub geen grap over broodje sperma ipv broodje aap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |