Ik. Van mij hoeft 't echt niet, geen behoefte aan aandacht.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:27 schreef peach_ii het volgende:
Welk meisje en vaak ook jongens willen het nou niet??????
kon me die prachtige foto van jou inderdaad nog herinnerenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:29 schreef SwissTony het volgende:
Ik heb vorig jaar al mee gedaan...en gewonnen natuurlijk
waarom zou je het niet proberen???? jij zegt dat je niet mooi bent, maar dat is jouw meningquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:37 schreef Daphne85 het volgende:
Als ik mooi was geweest, zou ik het wel willen ja...
Ik ben sowieso veel te kleinquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:39 schreef peach_ii het volgende:
waarom zou je het niet proberen???? jij zegt dat je niet mooi bent, maar dat is jouw mening... meestal zoeken ze bij modellen naar aparte meisjes..... die er apart uitzien ! dus waag de kans
Maat 34 is idd overdreven, maar 36 is harstikke mooi bij een lengte van 1.74m-1.80mquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:45 schreef p-etr-a het volgende:
Ja je moet daar weer echt zo'n typische halve anorexiapatiënt voor zijn. Sorry dat ik het zeg hoor maar 1.74 - 1.80 en met confectiemaat 34 of 36, dat is toch niet normaal meer?
Ik had het wel leuk gevonden, maar ben sowieso te klein en te dik. En gelukkig maar ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |