en is gebeurdquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:35 schreef Jump het volgende:
zo dadelijk de lijst updaten
Ja...meer dan een jaar?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:35 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee jij zit hier al een tijdje!!![]()
![]()
![]()
ik had over je naam gekeken in die opsommingquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:00 schreef rubll het volgende:
Jump! mag ik ook weer op de lijst? sylvesterrr heeft me per ongeluk eraf gehaald ofzo, samen met nog 3 anderen...deze anderen zijn er wel allemaal weer op gezet, maar ik niet![]()
het is niet dat ik je niet wil toevoegen, maar lees eens de openingspost.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:50 schreef dvanzwol het volgende:
Wil dat zeggen dat ik ook pas over een jaar op de lijst kom of moet ik eerst genoeg gepost hebben of ben ik gewoon niet geschikt :S
Evengoed bedankt...
quote:Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
Kan gebeuren, alsnog bedanktquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:04 schreef Jump het volgende:
[..]
ik had over je naam gekeken in die opsomming
een week is niet regelmatig. Het is echt niet moeilijk om aan 200 posts in een week te komen. Dat bewijst nog niets....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:08 schreef dvanzwol het volgende:
aah ik snap em... dank voor de uitleg...
Tja beloven heeft natuurlijk ook geen zin![]()
Ik zal proberen de komende tijd vaak online te zijn en regelmatig op fok! te komen
Dan kan ik het over een week nog eens proberen misschien???
Want die invites die boeien me niks die zal ik heus wel hier uitdelen! lijk me alleen maar coel! zoals ik iedereen in dit forum al hoor over wanneer je ze eindelijk krijgt!
Zinnig of kansloos?
Dat is waar, maar je gaat niet express een ganse week gaan posten op een forum om toch maar een Gmail account te hebben. Als hij toch toegevoegd wordt, kan je achteraf als hij in de "top 10" komt nog altijd eens kijkenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
een week is niet regelmatig. Het is echt niet moeilijk om aan 200 posts in een week te komen. Dat bewijst nog niets....
Ja snap ik maar ik kan wel toegeven dat ik niet zo'n vaste klant zal worden als vast een heleboel anderen op dit forum maar ik kan wel beloven dat ik de invites hierheen zal doorsturen!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
een week is niet regelmatig. Het is echt niet moeilijk om aan 200 posts in een week te komen. Dat bewijst nog niets....
Kijk maar. Het maakt mij verder weinig uit.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je gaat niet express een ganse week gaan posten op een forum om toch maar een Gmail account te hebben. Als hij toch toegevoegd wordt, kan je achteraf als hij in de "top 10" komt nog altijd eens kijken
dat was een voorbeeld om aan te geven dat aantal posts in een week niets zegt. Kijk maar naar onderstaande topicquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:29 schreef Blik het volgende:
en 200 posts per week is wel een beetje veel (naar mijn mening)
men host is blijkbaar down, heb het juist ook gemerktquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:48 schreef sjaak16 het volgende:
Hmmz Vaag,1 bij http://fok.internix.be/lijst.php geeft ie de foutmelding: Connection refused, ben ik de enige? Of zijn er meer met dit probleem?
Hij doet het weerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:50 schreef Jump het volgende:
[..]
men host is blijkbaar down, heb het juist ook gemerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |