Ik kon een tijdje niet bij m'n mail, en toen de laatste dag dat ik me kon inschrijven wist ik niet dat ik weer bij m'n mail kon. Daarom had ik die mail van Nintendo niet gelezenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:34 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Slordig dan dat je je invite niet hebt geregeld.
De mac is er niks bijquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:52 schreef Khadgar het volgende:
Nou er is natuurlijk het ballenbad, en je kan er frietjes eten (ja je krijgt er een speeltje bij) en de clown komt ook langs!
Hebben ze bij de mac Gamecubes? Nee dus!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:53 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
De mac is er niks bij![]()
daarom zeg ik ook dat de mac er niks bij is, vanwege het ballenbad en de clownquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:54 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Hebben ze bij de mac Gamecubes? Nee dus!
Ik heb wel in een mac een MediaMarkt PlayStation 2 gezien. Maar Sega's?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, daar hebben ze Sega's![]()
Eigenlijk moeten er dus Ninty speeltjes bij de Mac komen. Hmmm, een Zelda zwaardje, en een paddestoel ofzo?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, als Happy Meal speeltjeIk heb ze bijna allemaal, de laatste 2 waren uitverkoch
Maar goed, Sega is offtopic![]()
Op zich is dat niet echt veelquote:In totaal worden er 20 GameCube en 10 Game Boy Advance SP demo-units opgesteld.
ik heb nog wel een reclame van vroeger dat Nintendo SMB 3 speeltjes erin deedquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:57 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten er dus Ninty speeltjes bij de Mac komen. Hmmm, een Zelda zwaardje, en een paddestoel ofzo?
nee, als je ziet hoeveel mensen er komen wordt het toch wel drukken zegquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op zich is dat niet echt veel
Hoeveel komen er dan ongeveer? Is dat enigszins bekent?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:01 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
nee, als je ziet hoeveel mensen er komen wordt het toch wel drukken zeg
van M-Gaming 2 en van GQ ook 2. Ik denk dat je ong. een stuk of 40/50 man hebt ofzo in totaal?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoeveel komen er dan ongeveer? Is dat enigszins bekent?
Ja dat zou echt wel cool zijn, dat hebben ze ook bij Rayman gedaanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:57 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten er dus Ninty speeltjes bij de Mac komen. Hmmm, een Zelda zwaardje, en een paddestoel ofzo?
rot nou is op met je rayman!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja dat zou echt wel cool zijn, dat hebben ze ook bij Rayman gedaan
[afbeelding]
Gezonde concurrentie, america style.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:09 schreef gamecube_master het volgende:
oh jonges, wat zijn de oude game reclames toch leuk
"Genesis does"
"What Nintendon't"
Ja, haha, Tijs kun je me ze zo nog ff sturenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:09 schreef gamecube_master het volgende:
oh jonges, wat zijn de oude game reclames toch leuk
"Genesis does"
"What Nintendon't"
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:11 schreef speknek het volgende:
"Why did the hedgehog cross the road?"
"To get to Super Mario Land".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |