Of je geeft mij 100 euro en je mag mijne hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:16 schreef Fliepke het volgende:
maar je kunt dus op gcshop bestellen en dan sturen ze hem zodra hij er is...
Als het echt niet lukt, bestel ik hem wel voor je. Play en DVDcrave zijn ongeveer even duur, maar mijn ervaring is dat je de bestelling van DVDcrave eerder in huis hebt. (airmail vanuit australië t.o.v. boot vanuit engeland)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:06 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ja thanks fliepkeVan die pre-order dingen hou ik niet zo, dan zit ik er meteen aan vast. Ik koop dat spel gewoon bij de winkel die harvest moon het eerst verkoop
Mail me je adres maar dan sta ik morgen bij je op de stoep euhh.. ik bedoel dan bestel ik hem meteen voor je.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:58 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
zo dat zou wel heeeeeel erg fijn zijn![]()
Nee sorry, we vullen onze library alleen met echte titels.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:16 schreef pkwarts het volgende:
wel jammer dat driv3r niet voor de gc is uitgekomen, jullie missen nu hele leuke discussies
Echt?? Free Record Shop waar?? In Rotterdam en omgeving heb ik em nergens kunnen vinden. Kan ik niet een dealtje met jou maken dan? Dat jij die laatste voor mij apart houdt en naar mij opstuurt??quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:03 schreef Retarded het volgende:
Tja, als je nou slim was geweest dan was je gewoon even naar de FRS gelopen en had je em daar besteld... gewoon nog leverbaar hoor. Tenminste, dat was ie... het laatste exemplaar ligt nu in mijn filiaaltje
volgens mij bedoelt ie dat je hem aan de bali besteldquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:42 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
[..]
Echt?? Free Record Shop waar?? In Rotterdam en omgeving heb ik em nergens kunnen vinden. Kan ik niet een dealtje met jou maken dan? Dat jij die laatste voor mij apart houdt en naar mij opstuurt??
Lexie slaapt al zacht.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niemand geinteresseerd in Donkey KongaHeidenen ! Lexie, wat vind jij van Donkey Konga
![]()
Ga je nou alwer huilen? *PETS* The Movies is van Molykneus, en die duurt altijd jaaaaaaren over zijn games. HL2 is een PC game die ook op de Xbox komt, is ook geen Cube gamequote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:36 schreef Tony-Soprano het volgende:
burnout 4 is trouwens aangekondigd. het is alleen nog niet bekend voor welke consoles de game zal verschijnen.
weet zeker dat ie niet op de cube komt....![]()
net als half life 2 waarschijnlijk.
heeft 1 van jullie nog iets gehoord over het spel the movies?
leek me ook wel een leuke titel.
zeker ook alweer ge-cannend...![]()
Jurjen praatte tegen onsquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:51 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Lexie slaapt al zacht.
Maar ik kan je wel vertellen dat hij het geweldig vond, en dat hij het weer wilde spelen. hy typte zelfs *ril* ik ben verslaafd.
Vooral omdat het zo'n foute nummers waren enzo.
Hij was ook helemaal vereerd dat mensen van de PU hoi zeiden, whehehe.
Nou ja, de rest typt ie zelf maar morgenvroeg.
Kun je hem niet importeren?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jurjen praatte tegen ons!
!
!
Zij tattoo is echt ookMaar idd, Donkey Konga
He, ik wil weer
Ik ga voor de winkel slapen met de release
![]()
mij lijkt het ook zeer okay.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:06 schreef pkwarts het volgende:
ik zweer het je roy, had ik een gc, dan had ik donkey konga meteen gekocht!
uber lijkt het me gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |