Ben je soms te bang voor dat spelquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
Ach ik ga RE4 niet halenNiet echt belang bij
Slecht voor je dividendsuitkering?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
Ach ik ga RE4 niet halenNiet echt belang bij
Nee het is niet mijn genre en nee ik ben er neit bang voor! Geef mij maar Rayman! Of coole Mario spellen Of Zelda!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:33 schreef HomerJ het volgende:
Man 1 van de beste spellen voor de cube
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee het is niet mijn genre en nee ik ben er neit bang voor! Geef mij maar Rayman! Of coole Mario spellen Of Zelda!
Je MOET deze game gewoon in je collectie hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:33 schreef HomerJ het volgende:
Man 1 van de beste spellen voor de cube
Ik koop geen spellen die ik neit leuk vind!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:48 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Je MOET deze game gewoon in je collectie hebben![]()
Doe je dat toch lekker niet, maar ga ons topic niet zitten te verprutsen door over Rayman dit en Rayman dat te beginnen want niemand hier zit daar op te wachten want niemand vind het leuk, opdonderen nou, je verpest alleen de sfeer met je Raymanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik koop geen spellen die ik neit leuk vind!
[N]Gamer sucksquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:21 schreef RaymanNL het volgende:
Shit weer te laat voor die [N] gamer abbonement!
Ze vergelijken Famitsu met de PUquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:26 schreef Thomper het volgende:
Nee, NGamer is best wel goed.
Sjeesz, een half uur moeten wachten tot dat Paper Mario 2 filmpje op die Jap site eens laad. Nu maar eens kijken..
Wat in zekere opzichten best kan hoor. Ze zijn beide grote tijdschriften in hun thuislanden. Natuurlijk zijn er veel verschillen, maar als je een newb moet uitleggen, hoe zou je dat dan anders doen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:30 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ze vergelijken Famitsu met de PU![]()
Gewoon zeggen dat de PU eenzelda game is en de famitsu een dragonball z game is. Dan vinden ze Famitsu automatisch geweldig.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:31 schreef Thomper het volgende:
[..]
Wat in zekere opzichten best kan hoor. Ze zijn beide grote tijdschriften in hun thuislanden. Natuurlijk zijn er veel verschillen, maar als je een newb moet uitleggen, hoe zou je dat dan anders doen?
Maar ik zie helemaal geen overeenkomst tussen de PU en Famitsu, de Famitsu is zo'n beetje de god van de game tijdschriftenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:31 schreef Thomper het volgende:
[..]
Wat in zekere opzichten best kan hoor. Ze zijn beide grote tijdschriften in hun thuislanden. Natuurlijk zijn er veel verschillen, maar als je een newb moet uitleggen, hoe zou je dat dan anders doen?
[N]Gamer?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:39 schreef HomerJ het volgende:
Het is gewoon de beste Nederlandstalige Nintendo-blad
Want het is het enige.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:39 schreef HomerJ het volgende:
Het is gewoon de beste Nederlandstalige Nintendo-blad
heb je het spel dan twee keer ofzow? Had je hem al bbesteldquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:51 schreef BMH het volgende:
Zelda: Four swords besteld van DVDsoon. Eindelijk kan ik dan ook de Engelse versie spelen. Woohooo. Ik zit nu al een heeele lange tijd vast met de japanse versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |