vet filmpie manquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:28 schreef jayke het volgende:
wegens problemen is het filmpje ergens anders gehost, http://crackdoos.diskfailure.nl/~matty/dry_ice.avi
koudijs = niet illegaalquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:31 schreef Youp het volgende:
[..]
die gast in die auto was Gek-in-de-kop
en die fietser werd door ons tegen gehouden en toen stond ie stil en toen zeide we dat t ging ontploffe en toen fietste ie door en we hoopte stiekem dat t naast m zou ontploffen
stiekum hopen=iets anders dan willen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:25 schreef Dwoopy het volgende:
[..]
koudijs = niet illegaal
fietsers willen opblazen klinkt als WEL illegaal![]()
hij dacht vast di's openbare weg en die jochies zullen vast niet zo gek zijn hier mensen in gevaar te brengen ... dom van hem hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:10 schreef WauseWillem het volgende:
[..]
stiekum hopen=iets anders dan willen.
moet hij maar niet zo eigenwijs zijn, hij was gewaarschuwd.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:11 schreef Dwoopy het volgende:
[..]
hij dacht vast di's openbare weg en die jochies zullen vast niet zo gek zijn hier mensen in gevaar te brengen ... dom van hem hoor![]()
oh ja meteenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:22 schreef engessa het volgende:
Kunnen jullie de volgende keer niet gewoon de fles vasthouden en schudden? Ik heb daar een keer een filmpje van gezien maar daarbij viel het beeld uit (raar, zou het komen door de glazen fles op 1,5 meter van de lens?) zodat ik de 'after-effects' niet goed kon zien.
Hmm.. jammer.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:25 schreef Gek-in-de-kop het volgende:
[..]
oh ja meteen![]()
...
jij schudt.. en wij nemen afstand en voor jouw apart pakken we een decent camera met telezoom lens !!
![]()
maaruhneej das te leip.. we zijn niet gestoord.. we laten alleen soms onze innerlijke jeugd eens goed los
ja zit wat in... maja dat doen we de volgende keer welquote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:02 schreef engessa het volgende:
[..]
Hmm.. jammer.
Ik heb nog wel wat tips voor je, gebruik de volgende keer een statief bij het filmen en kies voor een soundtrack die beter bij het beeld klopt, op zich gebeurt dit al redelijk goed maar bijvoorbeeld bij de 'boom' in het tweede nummer hoort er dan ook een explosie te zien zijn.
daar zit een gas in (weet niet meer welke) daardoor stuiteren de balletjes ookquote:Op zondag 4 juli 2004 12:31 schreef DutchBlood het volgende:
Slightly offtopic:
Ping pong balletjes branden ook goed.
http://matthijs.info/pingpongen.wmv
in een koelbox.... gaat best goedquote:Op zondag 4 juli 2004 11:54 schreef dork22 het volgende:
Hoe bewaar je dat ijs dan??
euhm stuk of 11 statiegeldflessen... maar we waren met 9 man... en alles bij elkaar heeft het ons 2,78 per persoon gekostquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:11 schreef bloempjuh het volgende:
Heeft 't je nou veel statiegeldflessen gekost?
Leuk filmpje!
Dat valt me nog mee joh! Vetheid!quote:Op zondag 4 juli 2004 16:03 schreef Youp het volgende:
[..]
euhm stuk of 11 statiegeldflessen... maar we waren met 9 man... en alles bij elkaar heeft het ons 2,78 per persoon gekost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |