bij ziekenhuizen gebruiken ze het niet (tot nouwelijks) meer :Squote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:14 schreef kless het volgende:
Droog ijs
Overal waar ze een " min80" nodig hebben.
Ziekenhuizen, labs,
't is wel cool spul
waarom droog ijs en geen vloeibare stik stof gebruikt?
je hoort gewoon wat te zien hoor... btw die plopjes zijn reeds verklaard door jayke... de camera clipte wegquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:55 schreef portier het volgende:
Het beeld bestaat alleen maar uit wat blokjes hier, ligt dat aan mij? Geluid is wel goed verder, ik heb ff snel doorgespoeld, hoorde alleen wat plopjes maar geen spectaculaire ontploffingen.
heb je waarschijnlijk niet de goede decoder voor xvid geinstaleert, http://koepi.roeder.goe.net/XviD-Dec-1.0-Beta3.exe <-- die werkt altijd goedquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:55 schreef portier het volgende:
Het beeld bestaat alleen maar uit wat blokjes hier, ligt dat aan mij? Geluid is wel goed verder, ik heb ff snel doorgespoeld, hoorde alleen wat plopjes maar geen spectaculaire ontploffingen.
tnxquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:10 schreef paultjuhhh het volgende:
LEUKE MONTAGE !!!![]()
de vissen hadden nergens last vanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:25 schreef Muijs het volgende:
Hey Youp, wat vonden de vissen er van, kregen ze et niet koud ?
![]()
Misschien moeten we dat ook es met grotere dingen doen, regenton misschien![]()
google + droogijsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:52 schreef NITR0 het volgende:
het is volgensmij nog steeds niet duidelijk waar jullie het ijs vandaan hebben?
goeie decoder geinstalleerd?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:00 schreef portier het volgende:
Het filmpje werkt hier nog steeds niet.
Figured that one outquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:02 schreef Youp het volgende:
[..]
goeie decoder geinstalleerd?
t zal evengoed aan jou liggen
In het echt was het nog leukerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:13 schreef LoggedIn het volgende:
hier wel, op zich zag het er wel kewl uit, maar filmpje van die amerikanen was leuker
uiteraardquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:26 schreef jayke het volgende:
[..]
In het echt was het nog leuker![]()
probleem is dat je die dan eerst hermetisch af moet kunnen sluitenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:27 schreef Youp het volgende:
btw een regenton opblazen is nieteens zo'n slecht idee
Belangrijker is dat ie veel druk aankan...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
probleem is dat je die dan eerst hermetisch af moet kunnen sluiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |