zonder, want hij was 2 jaar eerder al uit de band gekickt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:53 schreef Morgion het volgende:
Nog ff een vraag: Invisible Circles van After Forever is dat nou met of zonder die Mark Jansen??
uit welke band?? niet uit AF iigquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
zonder, want hij was 2 jaar eerder al uit de band gekickt.
maak dat de kat wijs.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uit welke band?? niet uit AF iigdaar is 'ie zelf opgestapt
Nou, in dat geval vind ik dat After Forever t zonder Mark net zo goed doet als met, want Invisble Circles is echt een knaller.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
zonder, want hij was 2 jaar eerder al uit de band gekickt.
Zonder Mark.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:53 schreef Morgion het volgende:
Ik persoonlijk vind t toch wel heel erg op After Forever lijken (Ja, ik ken het verhaal), maar dan toch wel een stukje minder goed. Ik vind de stem van de zangeres van Epica af en toe wat raar, geknepen klinken.
Nog ff een vraag: Invisible Circles van After Forever is dat nou met of zonder die Mark Jansen??
tis zoquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
maak dat de kat wijs.
Floor is geen operazangeres. Dat mocht ze willen. Twee keer van de drie keer dat ik ze gezien heb was het ronduit lelijk wat ze deed met veel missers en valse noten.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:43 schreef Djaser het volgende:
[..]
Zonder Mark.
Simone is inderdaad geen geweldige zangeres, ze ziet er wel weer een stuk beter uit als Floor.
Het verschil hoor je trouwens pas echt goed live, Floor is dan ook een operazangeres als ik het me goed herinner.
simone is wel klassiek geschooldquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:58 schreef Seborik het volgende:
[..]
Floor is geen operazangeres. Dat mocht ze willen. Twee keer van de drie keer dat ik ze gezien heb was het ronduit lelijk wat ze deed met veel missers en valse noten.
Het gaat dan ook over Floor. Is het nu zo moeilijk om even te lezen voordat je iedere keer door het lint gaat omdat iemand iets durft te zeggen dat je niet aan staat?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
simone is wel klassiek geschoold
haha, zo bedoel ik het niet. Ik wilde een contrastsituatie creëren:quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:00 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het gaat dan ook over Floor. Is het nu zo moeilijk om even te lezen voordat je iedere keer door het lint gaat omdat iemand iets durft te zeggen dat je niet aan staat?
Heeft ze een conservatoriumopleiding afgerond dan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha, zo bedoel ik het niet. Ik wilde een contrastsituatie creëren:
Floor is niet klassiek geschoold, maar Simone wel. Snap je??
Education:quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:49 schreef Seborik het volgende:
[..]
Heeft ze een conservatoriumopleiding afgerond dan?
Die had ik nog niet gezien, maar ik heb toch meer en betere foto'squote:
Ja, baasquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Meer absoluutbeter valt over te discussieren
Maar in ieder geval: hoe meer hoe beter
komt hij weerquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:08 schreef AltamirA het volgende:
triest..
waarom is die meid nou geil?
Is t om hoe ze eruit ziet? Er zijn nl nog 100.000 roodharige dames in Nederland die zich achtergesteld voelen en er net zo uitzien..
of is t wat anders??
Haar catsuitquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:08 schreef AltamirA het volgende:
triest..
Is t om hoe ze eruit ziet? Er zijn nl nog 100.000 roodharige dames in Nederland die zich achtergesteld voelen en er net zo uitzien..
of is t wat anders??
Achjah ieder zo zijn smaak, ik prefeer Simone toch boven de gemiddelde roodharige.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:08 schreef AltamirA het volgende:
triest..
of is t wat anders??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |