* Viking84 nooit een clip van epica gezien heeftquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:40 schreef Credence het volgende:
Die clips zijn zo afgruwelijk slecht dat ze me ervan weerhouden naar de muziek te luisteren (A)
Hehe, wees blijquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Credence nooit een clip van epica gezien heeft
Lekker wijf, buttugly rest.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:55 schreef Summoner het volgende:
Lekker wijf.
Daar gaat het om bij muziek hequote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:55 schreef Summoner het volgende:
Lekker wijf.
Niet elke metal band met vrouwelijke zangeres is een Nightwish kloonquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:17 schreef Pompiedom het volgende:
Heb Epica Live gezien op Dauwpop dit jaar, en oooow wat zijn zei een afschuwelijke cloon van Nightwish, onder het grootste gedeelte van de 'show' zat een opname, en de performance was uitermate triest, maar wel een lekker wijf ^^.
Goed dit soort Nightwish clones kom je steeds vaker tegen
Nightwish clone????? damn, waarom wordt elke band waarbij een wijfje enigzins in die stijl zingt gelijk als clone beschouwd? De muziek is toch echt aardig anders hoor. After Forever clone, dat is passender, maar dat is weer niet geheel eerlijk omdat de band voortkomt uit After Forever.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:17 schreef Pompiedom het volgende:
Heb Epica Live gezien op Dauwpop dit jaar, en oooow wat zijn zei een afschuwelijke cloon van Nightwish, onder het grootste gedeelte van de 'show' zat een opname, en de performance was uitermate triest, maar wel een lekker wijf ^^.
Je hebt het niet helemaal begrepen?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:17 schreef Pompiedom het volgende:
Heb Epica Live gezien op Dauwpop dit jaar, en oooow wat zijn zei een afschuwelijke cloon van Nightwish
liever een niet originele band die wel goeie muziek maakt, zoals bv Epica in dit geval, dan een of andere kut band die wel origineel is. Maar goed, er zijn maar weinig bands origineel tegenwoordig dus heel het "ze zijn niet origineel" argument slaat toch al nergens meer op.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:28 schreef Kletz het volgende:
ze zijn gewoon niet origineel
Nee iedere band met een zangeres en gastjes met gitaren is orgineel, ik bedoel alleen maar te zeggen dat er aardig wat bands zijn die dezelfde stijl proberen eigen te maken. Sommige lukt het andere *kuch*epica*kuch*within temptation*kuch* lukt het niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nightwish clone????? damn, waarom wordt elke band waarbij een wijfje enigzins in die stijl zingt gelijk als clone beschouwd? De muziek is toch echt aardig anders hoor. After Forever clone, dat is passender, maar dat is weer niet geheel eerlijk omdat de band voortkomt uit After Forever.
Ik vind Epica veel en veel beter dan Nightwish. Simone heeft een opera stem, Tarja niet, helaasquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:17 schreef Pompiedom het volgende:
After Forever mist Mark Jansenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:23 schreef Djaser het volgende:
[..]
Niet elke metal band met vrouwelijke zangeres is een Nightwish kloon
Muzikaal gezien is het ook heel andere muziek.
Dit weekend op graspop gezien klonk niet super maar was best aardig, beter dan dat kut optreden van After Forever.
de band?? Alleen Mark, hoor, en hij is niet voor niets weggegaan. De toekomstplannen botsten teveel. Mark wilde muzikaal gezien een andere kant op en het lijkt me niet dat je Epica dan een kloon van AF kunt noemenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nightwish clone????? damn, waarom wordt elke band waarbij een wijfje enigzins in die stijl zingt gelijk als clone beschouwd? De muziek is toch echt aardig anders hoor. After Forever clone, dat is passender, maar dat is weer niet geheel eerlijk omdat de band voortkomt uit After Forever.
Heb ooit een clip van ze gezien op The Box, en toen viel ik bijna van mijn stoel af van het lachen. Buiten dat maakte het nummer weinig indruk. Komt nog bovenop dat ik niet zo van die stijl houd.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:40 schreef Credence het volgende:
Die clips zijn zo afgruwelijk slecht dat ze me ervan weerhouden naar de muziek te luisteren. Als ik zo'n clip op tv zie zap ik meestal snel weg. Ik heb wel ooit Sensorium toegestuurd gekregen via msn, en dat vond ik wel aardig. Maar 't is wat mij betreft nog geen Nightwish.
ga jij maar naar je rap luisterenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:28 schreef Kletz het volgende:
ze zijn ik vind ze gewoon niet origineel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |