"die nijlpaard"quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:57 schreef sweex het volgende:
[[url=http://www.wobbel.nl/jamba/jamba.gif]afbeelding][/url]
[[url=http://www.ilank.nl/antijamba.jpg]afbeelding][/url]
http://jambareclame.sucks.nl
En in de Spits heb je ze ook alquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:38 schreef -PolluX- het volgende:
Nu ook al die klote zooi op de schermen in de amsterdamse trams
een VJ in een discoquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:47 schreef sweex het volgende:
In Spanje in de discotheek worden ze ook gedraaid.... ik zou die VJ finaal in mekaar rossen
club, Disco....nouja daar hingen schermen aan de muur....er was een DJ en een VJ, heb het al van meedere mensen gehoord die in spanje zijn geweestquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:48 schreef nXn het volgende:
[..]
een VJ in een discowat mis ik hier?
quote:Auteur: Dhr Achso
Datum: 27-06-04 21:09
Geachte mensen, De producten die jamba aanbiedt zijn gewoon op internet vaak GRATIS en LEGAAL te downloaden. Koop gewoon een datakabel in plaats van je zakgeld te verspillen aan iets onzinnigs als een ringtone. Koop er liever sigaretten of Breezers voor ofzo.
Waar staat dat? :'(quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:33 schreef Daviddude het volgende:
[..]
:'(
ik hoop dat dit niet seieus bedoeld is
![]()
http://www.consumentenbon(...)=25293&threadid=4969quote:Op zaterdag 4 september 2004 08:39 schreef funmaster het volgende:
[..]
Waar staat dat?![]()
![]()
![]()
kijk dit bedoelde ik nu...quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:19 schreef UncleSam het volgende:
je hebt nu ook die nieuwe ´´Fun sound´´ en daar zit het geluid van een orgasme bij![]()
ik heb daar nog wel een .wmv van liggen volgensmijquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
kijk dit bedoelde ik nu...![]()
[afbeelding]![]()
"Vraag toestemming aan je ouders"quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
"Vraag toestemming aan je ouders"
"Paaap, mag ik alsjeblieeeeeeeeeeeft een orgasme ringtone downloaden"![]()
[..]
[..]
quote:Mijn dochter heeft in april een ringtone aangevraagd bij Jamba. Ten eerste heeft ze nooit de ringtone ontvangen en ten tweede sturen ze haar al 3 maanden lang sms'jes. Ze is al meer dan 30 euro kwijt aan deze criminele aktiviteit. Want crimineel is het. Ze heeft al tig keer een sms'je teruggestuurd om het te beeindigen, maar ze blijven maar sturen, soms wel 4 op een dag en gister heeft ze er 8 gehad, en ze kosten haar 0,924 euro per sms. Tel uit je winst. Ik ben pissig!!! Ik heb ze een mailtje gestuurd waarin ik gedreigd heb met juridische stappen. Ook heb ik een mailtje gestuurd naar de consumentenbond en naar Radar. Dit moeten jullie allemaal doen. We moeten hierin samenspannen! Ik vind dat het aangepakt moet worden. KOM OP, DOE MEE!!!
In de winkel laten adviseren een Jamba abbonement te nemenquote:Sinds April dit jaar maak ik gebruik van een Debitel 180 minuten abonnement. In de winkel heb ik mij laten adviseren er een Jamba abonnement voor het gebruik van WAB erbij te nemen. Deze service heeft nooit gewerkt op mijn telefoon (LG G5300). Na vele malen contact te hebben opgenomen met debitel en Jamba is het abonnement nooit stopgezet terwijl men mij dit wel beloofde. Zijn er meer personen die dit probleem kennen en wat hebben zij eraan gedaan?
http://www.sugababes.nl/showtopic/5558quote:Voor oplettende televisiekijkers zal het volgende reclametekstje waarschijnlijk bekend in de oren klinken: "haal meer uit je mobiel met het supervoordelige JAMBAPAKKET. En dat voor maar 65 cent per ringtone! Sms nu tone1, tone2 of tone3 naar 4636 en JAMBA stturt jouw bestelling DIRECT door naar je mobiel. Sms dus nu naar 4636!"
Keer op keer komt dit flitsende reclamespotje van het Duitse bedrijf Jamba op Nederlandse jongerenzenders als TMF voorbij. Nu lijkt 65 eurocent per ringtone bijzonder goedkoop, maar let op: er schuilt een addertje onder het gras!
Mensen die hun eerste beltoon bij Jamba bestellen, abonneren zich namelijk op een doorlopende service die elke maand 4,40 euro kost! Daarvoor krijgen jullie het recht om maandelijks 7 beltonen te bestellen. Dit blijken echter geen vette polyfone beltonen te zijn, maar ouderwetse monofone beltonen die zelfs op de mobiel van je ouders niet meer kunnen.
Laat je dus niet te snel misleiden door de aantrekkelijke aanbiedingen van Jamba en besef goed dat het hier om een abonnementsdienst gaat! Op www.smsafzeggen.nl kun je enkele klachten van Jamba-bestellers lezen.
mag je dit soort reclames wel uitzenden voor 22u ?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Lees dit topic eens ff door, dan weet je hoe dat komt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:41 schreef Maraca het volgende:
Wat raar... als ik http://www.jamba.sucks.nl/ intyp kom ik hier terecht
quote:Hier stond jamba's dreigmail maar als ik die hier laat staan krijg ik nog meer gezeik
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:43 schreef woeeiiii het volgende:![]()
![]()
![]()
stuur een email terug met: Hello i cant understand english can you please send one in dutch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Budget user
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:46 schreef sweex het volgende:
"Sorry i don not understand english good. Only Dutch. I am from Netherlands
Greetz
Roy"
stomme n00bsHet lijkt net of je een turk bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
W00t...ik heb werknemers!!!quote:we will have no choice but to take all necessary legal action against your company and its employees and agents in order to compel cessation of the illegal activities.
Vind je het gek, zijn zulke kut reclame'squote:Op woensdag 15 september 2004 21:01 schreef Vogelbekdier het volgende:
30782 mensen hebben al getekenddat gaat hard...
Hoe heet je bedrijf? Jambareclame sucks bv?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:52 schreef sweex het volgende:
[..]
W00t...ik heb werknemers!!!
Wie stemt hiervoor?quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:18 schreef RaymanNL het volgende:
ARGH! Ik begin hoelanger hoe erger een hekel te krijgen aan Jamba! Die mensen moeten ze gewoon opsluiten en nooit meer aankomen!
En die fun-sounds zijn echt niet funquote:Op woensdag 15 september 2004 21:15 schreef sweex het volgende:
[..]
Vind je het gek, zijn zulke kut reclame's
Ze sturen gelijk tig ringtones per maand geloof ik. Je zit gelijk aan zo'n achterlijk pakket vast.quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:53 schreef ooge het volgende:
ik snap niet hoe ze die reclame's kunnen betalen, wat verdien je nou met af en toe een ringtone van een euro aan een zielige onwettende puber zonder datakabel.
jaaa, egt belachelijk. Zag het gister ook voor het eerst, zelfs in de tram ben je niet veilig, kutjambaquote:Op zondag 19 september 2004 01:59 schreef Andoire het volgende:
Ik zat gisteren in de tram met van die tv achtige dingen.
Na wat spotjes over zakkenrollers en wat nieuws komt er opeens... JAMBA RECLAME!!!!![]()
![]()
Ze vallen je niet alleen thuis lastig, maar ook in het openbaar vervoer .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |