De originele is minder slechtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[afbeelding]
ik heb net mijn toetsenbord ondergekotstquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[afbeelding]
is iemands user iconquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:18 schreef splendor het volgende:
[..]
ik heb net mijn toetsenbord ondergekotst![]()
Geslacht: Vrouwquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
is iemands user icon
Flusspferd
leeftijd 16 (een echte tmf kijker dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:29 schreef sweex het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw
![]()
kunnen ze TMF wel in Zutphen ontvangen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
leeftijd 16 (een echte tmf kijker dus)
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:33 schreef sweex het volgende:
[..]
kunnen ze TMF wel in Zutphen ontvangen?![]()
quote:Zenderoverzicht ZUTPHEN
28 MTV 21 471,25
30 TMF 30+ 545,75
31 The Box 57- 757,75
* funmaster ook getekend heeftquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:14 schreef PRMNS het volgende:
Ik heb getekend op jambareclame.sucks.nl!!!!!
op MTV heb ik het record op 6 zittenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:24 schreef funmaster het volgende:
Ik heb net ff geteld hoeveel Jamba reclames er waren op TMF net, ik telde er 4
Wil het best doen, waar moet ik het naar toe sturen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:46 schreef Podder het volgende:
ALLEMAAL HAAT MAIL VERSTUREN NAAR JAMBA A.U.B!!!
info-nl@jamba.netquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:02 schreef Doagere het volgende:
[..]
Wil het best doen, waar moet ik het naar toe sturen?![]()
Oke, ik heb ze zoiets gestuurd:quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:05 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
info-nl@jamba.net
.editquote:Allereerst moet ik u mee delen dat de reclames van het bedrijf Jamba uiterst iritant zijn. Ik heb grote delen van mijn leven verknoeid aan reclames, maar deze reclames behoren tot de meest walgelijke.
Sterker nog, ik vindt dat deze reclames een seksueel tintje hebben. Het lijkt erop dat 'Jamba' klaar komt na het beluisteren van het tevens ook genoemde 'Jamba' geluidje.
Er zitten, zoals u weet veel breezer meisjes op o.a. TMF, deze simpele zielen laten zich naar mijn weten gemakkelijk beïnvloeden door deze walgelijke reclame. Wie geen 'Jamba voordeel paket' in huis heeft hoort er op de dag van vandaag niet meer bij.
Dergelijke vormen van afpersing en seksueel misbruik kan ik vinden in de 'Jamba' reclames.
Ik zou graag zien dat deze reclames verdwijnen van o.a. TMF. We kunnen u een ultimatem geven, daarover zou ik u later meer informatie sturen. Juridische stappen zullen volgen waneer u niet in gaat op deze e-mail!
ja die is van mijquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:06 schreef woeeiiii het volgende:
Sweex is die jambareclame.sucks van jou dan? Zet hun email ff op je site zodat anderen ook haat mail kunnen sturen![]()
![]()
Hoe laat?quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:41 schreef sweex het volgende:
Ik heb vanavond waarschijnlijk een interview met Freak FM over de Jamba actie
http://www.freakfm.nl
ergens tussen 10 en 12 uur... hoor je straks zo'n boer(tje van 15quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:44 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Hoe laat?
10 en 12 uur snachts tering dan luister ik geen radioquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:50 schreef sweex het volgende:
[..]
ergens tussen 10 en 12 uur... hoor je straks zo'n boer(tje van 15) aan de lijn
![]()
nee dan zit jij een niet nader te noemen MPEG te kijkenquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:51 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
10 en 12 uur snachts tering dan luister ik geen radio
quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:00 schreef sweex het volgende:
[..]
nee dan zit jij een niet nader te noemen MPEG te kijken![]()
doe het zelfquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:19 schreef woeeiiii het volgende:
Zet de link van de site ff als webpage en in je ondertitel
mijnes is al bezet en sig staat volquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:35 schreef sweex het volgende:
[..]
doe het zelf
Nee echtquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:40 schreef UncleSam het volgende:
als je gaat naar Jamba!.bleh.nl krijg je dit
Jamba! Zuigt!!!!!!
Weet je wat nou werkelijk het meeste zuigt van de hele wereld? Dat is Jamba!!
En dat je niet de enige bent die vindt dat Jamba! zuigt, blijkt wel uit het feit dat deze website goed bezocht wordt!
Soms dan denk je wel eens: 'Hoe zou het leven zijn zonder Jamba!?'. Waarschijnlijk zou het leven dan meer kwaliteit hebben...
Het Jamba! virus moet gewoon gestopt worden en wel zo snel mogelijk!
Begin een spamactie tegen Jamba!
Als Jamba! van de wereld verdwijnt, dan zijn heel veel mensen een stuk gelukkiger!
<< Terug naar de onderwerpen Pagina’s (4): [1] [2] [3] [4]quote:Op maandag 23 augustus 2004 02:22 schreef Brennie het volgende:
http://www.consumentenbon(...)acties&threadid=4969
Heb m genomineerd op http://www.trosradar.nl/?url=PHP/lodenleeuw2004quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:06 schreef don.Corleone het volgende:
getekend... deze reclame verdient de prijs voor irritantste reclame van 2004
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |