Wat is er mis met Nickelodeon?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:58 schreef Camplo het volgende:
Sterker nog, waarom kijk je Nickelodeon???![]()
verkeerd forum, dit moet je posten op cu2.nlquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:56 schreef Markonator het volgende:
Als we nou voornemen dat niemand meer iets van jamba bestelt, zijn die reclame blokken snel genoeg weg.
Whehehequote:Op woensdag 30 juni 2004 00:57 schreef kadoter het volgende:
[..]
verkeerd forum, dit moet je posten op cu2.nl![]()
god straft metéénquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:50 schreef Aurelium het volgende:
Ik vond jamba altijd al kut... kheb daar ooit eens gratis een wallpaper gehaald (maak account aan en krijg een gratis wallpaper naar keuze) hele telefoon was naar de klote geholpen toen ik dat ding ontving.
box is ook bagger hoor, alleen maar van die nigga-biatch schieten-tieten-helikopter clipsquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:26 schreef cerror het volgende:
TMF = Sneu
BOX = ok
MTV = Ook ok
En SpongeBobquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:58 schreef super-muffin het volgende:
[..]
en Saved by the bell
ik hou vanSaved by the Bell
Naah.. dat was nog lang voor die bagger reclamesquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
god straft metéén
Voor slecht ¤0.65 per ringtone...quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:24 schreef woeeiiii het volgende:
Bestel nu het super voordelige JAMBA PAKKET![]()
geen popupquote:Op maandag 5 juli 2004 01:43 schreef Beach het volgende:
Op Duitse zenders heb je ook al die kut Jamba reclames![]()
http://www.ystart.net/index.php?id=upload dit is een site waar ik ff mn foto's snel upload, raad eens wat voor pop-up daar tevoorschijn komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |