Idd, let maar eens goed op. Bijna de helft van de winkels heeft zowat het hele jaar door "opruiming". De daadwerkelijke korting valt meestal een beetje tegen.quote:Volgens mij is het ook wel eens zo dat ze zomer- en lentecollecties van vorig jaar in de uitverkoop doen, en dan is de helft van de winkel dus niet in de opruiming.
Vind ik niet. Bij de H&M kun je soms leuke dingen voor echt een zacht prijsje scoren. Evenals bij de wat duurdere winkels. Ik heb voor mijn vent een beeldige Gucci stropdas bij de Gucci winkel in de PC in de uitverkoop gekocht.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:48 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Idd, let maar eens goed op. Bijna de helft van de winkels heeft zowat het hele jaar door "opruiming". De daadwerkelijke korting valt meestal een beetje tegen.
Nou, juíst bij H&M hangt er echt meuk in de uitverkooprekken.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:54 schreef schatje het volgende:
Bij de H&M kun je soms leuke dingen voor echt een zacht prijsje scoren.
Ik zeg dan ook soms lieve schatquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, juíst bij H&M hangt er echt meuk in de uitverkooprekken.
Echt de meest suffe dingen van mss wel 3 seizoenen geleden.
Ik weet wel wat er nu in de rekken ligt, vraag mij alleen af of nu al de wintercollectie komt, of nog een nieuwe zomercollectiequote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:43 schreef LostFormat het volgende:
Euh, anders ga je gewoon ff kijken wat ze binnen hebben liggen...
Nee, strict winter. De wintercollecties op de catwalk zijn namelijk al een hele tijd uit, momenteel concentreert men zich op de spring/summer 2005 collecties.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:24 schreef lapente het volgende:
[..]
Ik weet wel wat er nu in de rekken ligt, vraag mij alleen af of nu al de wintercollectie komt, of nog een nieuwe zomercollectie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |