Nee, een andere bevolkingsgroep.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
Nexiums?
Ga maar eens teruglezen in het oude topic...zo gelachen :'(quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
zo ben weer terug van trainen.
Is het gezellig hier?
Donderdag pas, Gijs. Je weet wel, de ochtend na de halve finale.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe ging je examen trouwens Gijs?
ben nu een boterham aan het eten en ga dan de hele middag lekker FSW spelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga maar eens teruglezen in het oude topic...zo gelachen
Hoe bevalt FSW?
Binnenkort samen co-op gamenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:22 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ben nu een boterham aan het eten en ga dan de hele middag lekker FSW spelen.
Het spel is echt super gijs.![]()
wat valt er te zeuren, klein jochie ?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op-zou-ten
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:23 schreef bugeye het volgende:
[..]
wat valt er te zeuren, klein jochie ?
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
Boterham met pindakaas om groot en sterk van te worden zekerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:22 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ben nu een boterham aan het eten en ga dan de hele middag lekker FSW spelen.
Het spel is echt super gijs.![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:29 schreef bugeye het volgende:
sorry, heb ik al bij jouw moeder gedaan
en dat is smiley nr.12378489357345345768quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ik ga nu etenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:43 schreef silver-surfer het volgende:
Lekker gegeten..
Ik ben op jullie
rapport ookquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:38 schreef gieling het volgende:
Rapport viel ontzettend mee
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ga nu eten
ik ben ook op jou![]()
Altijd gijs... altijd!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
doe eens een beetje lief voor elkaar!!
Jullie zijn toch vriendjes![]()
Gijs,.. je broodje barstte in 500 stukjes uit elkaarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:43 schreef silver-surfer het volgende:
Lekker gegeten..
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:24 schreef Nadientje het volgende:
ik kom ook vanaaf
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:27 schreef N-joy het volgende:
*zwaai*
hoi, ik ben aziatisch
*rent weg*
Ja...heb wel wat ideeën...vertel ik je straks wel per msn.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:41 schreef Chocobo het volgende:
Al over de frontpage nagedacht Strol
zag trouwens dat ker een foto van jouw kont had gemaaktquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:21 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond online !Alle Nexiums komen ook
vanmorgen was ie er even....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:30 schreef Nadientje het volgende:
zou sailing nou niet meer komen?
He kut... net nu ik een avond vroeg wilde gaan slapen..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:21 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond online !Alle Nexiums komen ook
Jaaaa... ik heb ook geen zin meer... pfff... ben flink mol..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
Is het al tijd om naar huis te gaan?
Geil ! Alleen hangt mijn broek om half zeven....... ben afgevallen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:29 schreef Nadientje het volgende:
[..]
zag trouwens dat ker een foto van jouw kont had gemaakt![]()
Gaan we weer samen Brown executeren?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:37 schreef silver-surfer het volgende:
He kut... net nu ik een avond vroeg wilde gaan slapen..
Dus toch maar even gamen vanavond..
Even 1tje doen bolle klootzak ?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaa... ik heb ook geen zin meer... pfff... ben flink mol..
Nog 2 uur
Jaaaaaaaaaa Strol ookquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaan we weer samen Brown executeren?
Vorige keer ook zo cool met z'n tweeën...negerpeleton!
Geen idee... ik vond dat ie erg kinderachtig was vorige week..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:30 schreef Nadientje het volgende:
zou sailing nou niet meer komen?
Als Chantal weer begint te zeuren stuur ik haar door naar jou wa?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:39 schreef Chocobo het volgende:
Jaaaaaaaaaa Strol ook!!
Wat het maar waarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
Is het al tijd om naar huis te gaan?
Saaaaaaaaaaaaaaiiiling home ...... saaailing homequote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Geen idee... ik vond dat ie erg kinderachtig was vorige week..
Hij is toen pissed weg gegaan..
Alleen vanmorgen nog even gezien..
Denk niet dat ie er is vanavond..
ik kijk altijd naar schoenenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geil ! Alleen hangt mijn broek om half zeven....... ben afgevallen.
top,.... doe ik haar ok ?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als Chantal weer begint te zeuren stuur ik haar door naar jou wa?
Is goed Magere Gratenbolquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Even 1tje doen bolle klootzak ?
Nadine nokken hoor,.... moet me inhouden nuquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:40 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik kijk altijd naar schoenen![]()
mijn god wat ben je lekker![]()
![]()
Nee!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:27 schreef N-joy het volgende:
*zwaai*
hoi, ik ben aziatisch
*rent weg*
Ik bedoelde telefonisch.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:41 schreef Chocobo het volgende:
top,.... doe ik haar ok ?
Gijs... het is me een waar genoegen om met je te stervenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaan we weer samen Brown executeren?
Vorige keer ook zo cool met z'n tweeën...negerpeleton!
Dat zal wel weer (vaak) gebeuren!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:42 schreef silver-surfer het volgende:
Gijs... het is me een waar genoegen om met je te sterven
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nadine nokken hoor,.... moet me inhouden nuWacht... ik sms je wel
![]()
hou op.....ik moet nieuwe broeken halen..... zit de hele tijd mijn broeken op te hijsen....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geil ! Alleen hangt mijn broek om half zeven....... ben afgevallen.
gisteren ff alleen tegen surfer gegamed......quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zal wel weer (vaak) gebeuren!Ik suck de laatste tijd weer.
Ik de afgelopen week ook een beetje...ben in een maand 3,5 kg afgevallen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:44 schreef mr_Brown het volgende:
hou op.....ik moet nieuwe broeken halen..... zit de hele tijd mijn broeken op te hijsen....
Vindt je mij ook nog een beetje lief?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:46 schreef Nadientje het volgende:
ik had ook niet anders verwacht dat jullie leuk zouden zijn![]()
![]()
ik zei nog tegen sven, normaal val ik niet op negers maar brown was wel![]()
![]()
![]()
ohh ik ben ergsorrrrrrrryyyyyyyyy
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:46 schreef Nadientje het volgende:
ik had ook niet anders verwacht dat jullie leuk zouden zijn![]()
![]()
ik zei nog tegen sven, normaal val ik niet op negers maar brown was wel![]()
![]()
![]()
ohh ik ben ergsorrrrrrrryyyyyyyyy
ik vind jullie allemaal liefquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vindt je mij ook nog een beetje lief?
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:48 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Volgens mij zuig ik gewoon
Heb je al eens geprobeerd om die vijanden met een discus te raken?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:48 schreef Zeus-Nexium het volgende:
FSW is best een moeilijk spel zeg!!
Heb gewoon moeite om level 3 te halen![]()
Volgens mij zuig ik gewoon met gamen
Ja jij ookquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hou op.....ik moet nieuwe broeken halen..... zit de hele tijd mijn broeken op te hijsen....
beter toch..... dat komt in jou geval waarschijnlijk ook door de stress en het reizenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik de afgelopen week ook een beetje...ben in een maand 3,5 kg afgevallen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
zelfkennis heeersschhttt
![]()
![]()
Mag ik Daantje lenen? Over 15kg krijg je hem terug.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:51 schreef Chocobo het volgende:
Ja jij ookik ben zo afgevallen sinds Daantje er is dat is niet normaal. Moet sowieso wat nieuwe kleding kopen.
Riemen zuigen
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hou hem maar tot 30 ja ?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mag ik Daantje lenen? Over 15kg krijg je hem terug.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:52 schreef Chocobo het volgende:
Hou hem maar tot 30 ja ?
WHAHAHAHAHAHAHHAHAA JAAAAAA TTUUUUUUURRLIJKquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Jij bent ook heerlijk en ik denk dat ik namens iedereen spreekquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:49 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik vind jullie allemaal lief![]()
![]()
![]()
surferquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHHAHAA JAAAAAA TTUUUUUUURRLIJK
Bolle pompoen van me
Hoe is ie nou gijs.. dat spel zo... Cijfertje??quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:48 schreef Zeus-Nexium het volgende:
FSW is best een moeilijk spel zeg!!
Heb gewoon moeite om level 3 te halen![]()
Volgens mij zuig ik gewoon met gamen
Ja daar is die dol opquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:53 schreef Nadientje het volgende:
en de liefste vond ik daantje... samen ijsje eten![]()
ohjaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij bent ook heerlijk en ik denk dat ik namens iedereen spreek![]()
Trouwens,.... je moet niet vergeten me te mailen over wat dat bekertje en bestekje kost
Nadine & Sven zijn top! Heb ze nu al een aantal keren gezien en het is altijd gezelligquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:53 schreef Chocobo het volgende:
Jij bent ook heerlijk en ik denk dat ik namens iedereen spreek![]()
Trouwens,.... je moet niet vergeten me te mailen over wat dat bekertje en bestekje kost
Blauwtje ?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:42 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nee!
Blijf!
Foto?
MSN?
Wil je mijn Gijzin worden?
Ik vind hem een 8. Erg cool maar ik mis wat dingen. Maar dat lezen jullie wel in de review.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:54 schreef silver-surfer het volgende:
Hoe is ie nou gijs.. dat spel zo... Cijfertje??
Vanmiddag haal ik hem
Hahahahahaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:51 schreef Nadientje het volgende:
waar is die lekkere surfer![]()
ohh ik zou ophouden
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind hem een 8. Erg cool maar ik mis wat dingen. Maar dat lezen jullie wel in de review.
Ja, het bestek bewaren we nog even want die wilt die opeten, maar het bekertje werkt heerlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:54 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ohja![]()
was het goed??? het was anti lek zei dat mens van de tupperware
Heeerlijk... lekker een droog broodje met Filet Americain en een Volkoren broodje met StMoretquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:54 schreef Nadientje het volgende:
[..]
surferwas de lunch lekker ?
![]()
Ja.. de consolegamers.nl review... die ga jij makenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind hem een 8. Erg cool maar ik mis wat dingen. Maar dat lezen jullie wel in de review.
Je vergeet je kroket bolle klootzak !quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeerlijk... lekker een droog broodje met Filet Americain en een Volkoren broodje met StMoret
![]()
Ja en jij de Splinter Cellquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. de consolegamers.nl review... die ga jij maken
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:58 schreef Chocobo het volgende:
Je vergeet je kroket bolle klootzak !
oh gijsss...... ik neuk je echt als ik je weer zie....... heerlijk!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whehehehehheeh GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:51 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik hou ook van jou
niet gunt!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:00 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik heb gister een aanrijding gehad met een kachelpijp. Die gasten zuigen zo erg in het verkeer.
Het was een leswagen en ze motor sloeg af. knalde er gelijk achterop. me eerste aanrijding tot nu toe![]()
Whahahahaha,... veel schade of was de klap matig ? Jij bent natuurlijk schuldig !quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:00 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik heb gister een aanrijding gehad met een kachelpijp. Die gasten zuigen zo erg in het verkeer.
Het was een leswagen en ze motor sloeg af. knalde er gelijk achterop. me eerste aanrijding tot nu toe![]()
Oh ja.. met Mosterd.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Surferquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh gijsss...... ik neuk je echt als ik je weer zie....... heerlijk!!!!![]()
Je ondertitelquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ja.. met Mosterd.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:00 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Mooi he.. hoe harder hoe beterquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh gijsss...... ik neuk je echt als ik je weer zie....... heerlijk!!!!![]()
dan doe ik die van Duck Huntquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja en jij de Splinter Cell![]()
Kinderwagens zijn duur.... pssst,.. koop een Quinnyquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:03 schreef Nadientje het volgende:
daaaagben ff weg.. ff iets regelen
![]()
ligt eraan als die leswagen zonder een zinnige reden remt is die schuld, vergelijk het maar als voor een neger konijn remmen en dan iemand bij je achterop knalt ben jij ook fout omdat je niet zomaar mocht remmenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was er veel schade? Jij bent toch (in de ogen van de politie en verzekering) de schuldige partij als je achterop iemand knalt.
Gijs als je die schrijft plaats ik hemquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dan doe ik die van Duck Hunt
ik heersch met dat spel
[afbeelding]
Wat dacht je zelf Gijs ?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
ligt eraan als die leswagen zonder een zinnige reden remt is die schuld, vergelijk het maar als voor een neger konijn remmen en dan iemand bij je achterop knalt ben jij ook fout omdat je niet zomaar mocht remmen
Camp je daar ook?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dan doe ik die van Duck Hunt
ik heersch met dat spel
[afbeelding]
Geen zin in ookquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:05 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik had helemaal niks maar hij had best wel wat schade.
Moest ik zo'n lijst gaan invullen waar ik helemaal geen zin en tijd voor had want ik wilde zo snel mogelijk naar huis om te gaan gamen.
ik bond vroeger een riem om mijn middel en deed net of ik mijn wapen echt moest trekkenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Camp je daar ook?
Het spel heerscht idd zwaar.. mijn eerste nintendo spel![]()
ik had net gewerkt en was op weg naar huis om FSW te gaan spelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen zin in ook![]()
Hahahahahaha.... ja shit happens Gijs. Was het toen je FSW gehaald had ? Wilde je zo snel naar huis ?
voor de rechtbank is beslist dat dat niet zo is als er geen reden was om te remmenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat dacht je zelf Gijs ?Nooo way
Je bent altijd schuldig als je achter op iemand knalt !
Cijfer ?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:08 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik had net gewerkt en was op weg naar huis om FSW te gaan spelen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat dacht je zelf Gijs ?Nooo way
Je bent altijd schuldig als je achter op iemand knalt !
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
voor de rechtbank is beslist dat dat niet zo is als er geen reden was om te remmen
was echt een 10 hoor. Maar ik ben nu wel lekker aan het gamen. het is alleen best moeilijk hoor gijs. moet het nog ff door krijgen allemaal.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cijfer ?
ooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh krijg je ditquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
voor de rechtbank is beslist dat dat niet zo is als er geen reden was om te remmen
Wat zit je nou! het kan me geen hol schelen wie schuldig is. Het gaat mij erom dat ik gvd niet kon gamen en daar baal ik gewoon vanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Wat zit je nou! het kan me geen hol schelen wie schuldig is. Het gaat mij erom dat ik gvd niet kon gamen en daar baal ik gewoon van![]()
das ook weer waar, maar als het hun schuld is kan je ze aansprakelijk stellen wegens uuuuuuhh weet ik veel maar dat moet kunnenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Wat zit je nou! het kan me geen hol schelen wie schuldig is. Het gaat mij erom dat ik gvd niet kon gamen en daar baal ik gewoon van![]()
Zeker weten? Als je achter een bestuurder rijdt wordt je namelijk geacht voldoende afstand te houden, zodat je nog genoeg ruimte hebt om te remmen wanneer de persoon voor je vol in de ankers vliegt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:12 schreef Magneet het volgende:
Ok ze snappen het were nietEen rechtbank heeft beslist dat als iemand onnodig remt dus zonder reden ( en een dier en zelfs een overstekend mens is helaas geen reden) dat deze schuldig is aan een ongeluk als er iemand achter op die auto is rijdt.
maar dan had ie over een tijd wel weer veeeeel meer tijd gehad om te gamenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:14 schreef Strolie75 het volgende:
Zeus had die neger en rijinstructeur gewoon in elkaar moeten slaan, in zijn kofferpak proppen en daarna in het bos dumpen.
Maar dan had hij nog langer moeten wachten om te kunnen gamen.
Gijs,.......quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:12 schreef Magneet het volgende:
Ok ze snappen het were nietEen rechtbank heeft beslist dat als iemand onnodig remt dus zonder reden ( en een dier en zelfs een overstekend mens is helaas geen reden) dat deze schuldig is aan een ongeluk als er iemand achter op die auto rijdt.
nogmaalsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:12 schreef Magneet het volgende:
Ok ze snappen het were nietEen rechtbank heeft beslist dat als iemand onnodig remt dus zonder reden ( en een dier en zelfs een overstekend mens is helaas geen reden) dat deze schuldig is aan een ongeluk als er iemand achter op die auto rijdt.
Daar zorg ik wel voorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:24 schreef Nadientje het volgende:
ik kom ook vanaaf
ja dat is waar. maar ik denk dat ik gewoon een xbox ga kopen voor in me autoquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:14 schreef Strolie75 het volgende:
Zeus had die neger en rijinstructeur gewoon in elkaar moeten slaan, in zijn kofferpak proppen en daarna in het bos dumpen.
Maar dan had hij nog langer moeten wachten om te kunnen gamen.
Serieus,....... een leswagen aanklagen omdat jij op hun inreedtquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
das ook weer waar, maar als het hun schuld is kan je ze aansprakelijk stellen wegens uuuuuuhh weet ik veel maar dat moet kunnen
Heb je dat programma op MTV wel eens gezien? Pimp my Ride? Schroeven ze voor een gods vermogen audio/video apparatuur in een oud barrel.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:16 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ja dat is waar. maar ik denk dat ik gewoon een xbox ga kopen voor in me auto![]()
Kan ik altijd gamen. Net zoals al die gangsters in Amerika hebben.
Soms hebben kachels wel goeden ideeen hoor![]()
0 dat weet ik ook welquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,....... een leswagen aanklagen omdat jij op hun inreedt![]()
![]()
Wat zijn je kansen steen ?
Ja dat is zwaar cool. ik geloof dat dat met die rapper xzibit is.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je dat programma op MTV wel eens gezien? Pimp my Ride? Schroeven ze voor een gods vermogen audio/video apparatuur in een oud barrel.
de grote beurt is een goedkope NL versie daarvan, de mtv versie schijnt wel gaaf te zijn heb hem alleen nog nooit gezien helaasquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je dat programma op MTV wel eens gezien? Pimp my Ride? Schroeven ze voor een gods vermogen audio/video apparatuur in een oud barrel.
Dit is wel extreem ziek.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:19 schreef Tigress74 het volgende:
De 125 kilo zware man was ingehuurd om op het meisje te passen. Haar gehuil werkte echter zodanig op zijn zenuwen dat hij besloot boven op het meisje te gaan zitten. [/i]
Maar doen ze nou iets aan de carrosserie, motor en bedrading van zo'n auto? Volgens mij niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Ja dat is zwaar cool. ik geloof dat dat met die rapper xzibit is.
Mogen ze ook wel met mijn auto doen![]()
Wat heb je voor auto dan gijs?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ja dat is zwaar cool. ik geloof dat dat met die rapper xzibit is.
Mogen ze ook wel met mijn auto doen![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
jawel ze doen echt alles gijs. ze hebben altijd een budget van zo'n 30 duizend euro.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar doen ze nou iets aan de carrosserie, motor en bedrading van zo'n auto? Volgens mij niet?
ja cool was dat he gijs. hadden ze echt super mooi gedaan. die gozer van die auto werd ook helemaal gek!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamaar die gasten zijn echt kunstenaars..... heb je die ene oranje pick up gezien waar ze een gamecube in de achterbak bouwen en een ping pong tafel
![]()
alles gijs.... ze pakken alles aan..... motor, kabelboom, en carrosserie..... alles wat kapot is, wordt gefixed....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar doen ze nou iets aan de carrosserie, motor en bedrading van zo'n auto? Volgens mij niet?
Ah, ok. Op TV lijkt het soms of ze maar een halve dag bezig zijn!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:22 schreef Zeus-Nexium het volgende:
jawel ze doen echt alles gijs. ze hebben altijd een budget van zo'n 30 duizend euro.
was zooo onwijs vet gemaakt..... echt ware kunstenaars..... zeer veel respect als je dat kanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:23 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja cool was dat he gijs. hadden ze echt super mooi gedaan. die gozer van die auto werd ook helemaal gek!!
was dat die auto waar al die gaten inzaten?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ah, ok. Op TV lijkt het soms of ze maar een halve dag bezig zijn!
Gaafste vond ik overigens die klassieke Ford Mustang die ze voor dat meisje opknapten.![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ah, ok. Op TV lijkt het soms of ze maar een halve dag bezig zijn!
Gaafste vond ik overigens die klassieke Ford Mustang die ze voor dat meisje opknapten.![]()
Gijsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En als er iemand lief voor Daantje is, dan is dat slurfer wel.
ik ben ook lief voor daan hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:19 schreef Tigress74 het volgende:
Hey Sjoo .....ik zou nog maar eens een keer nadenken voordat je Slurfer vraagt om op Daan te passen
Babysitter drukt meisje dood
Uitgegeven: 29 juni 2004 13:20
KREFELD - Een rechtbank in het Duitse Krefeld heeft een man veroordeeld tot twaalf jaar celstraf wegens doodslag op een 2-jarig meisje. De man paste op het meisje en drukte haar dood door boven op haar te gaan zitten.
De 125 kilo zware man was ingehuurd om op het meisje te passen. Haar gehuil werkte echter zodanig op zijn zenuwen dat hij besloot boven op het meisje te gaan zitten.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:27 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik ben ook lief voor daan hoor![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit is wel extreem ziek.
En als er iemand lief voor Daantje is, dan is dat slurfer wel.
hij ging bij mij huilenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:27 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Jaaa mooiquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:27 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ja,... en op mijn vrouwquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Daan is mijn vriend ... ben gek op het ventje![]()
We kunnen volgende week ergens starten ? Moet wel een beetje weten wat je wilt. Opzet en kleuren en zo.... dan kan ik alvast een start makenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:29 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik mis hem trouwens!!!
Wanneer gaan we ff een plan maken voor me site gijs? dan zie ik daan ook weer ff
Volgens mij zitten in elke auto die ze opknappen wel gaten.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:25 schreef Zeus-Nexium het volgende:
was dat die auto waar al die gaten inzaten?
zeg maar wanneer je tijd hebt dan kom ik gewoon ff langs en bespreken we datquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We kunnen volgende week ergens starten ? Moet wel een beetje weten wat je wilt. Opzet en kleuren en zo.... dan kan ik alvast een start maken
Ja mooi... ik ben gek op San..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... en op mijn vrouw![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja het haar op mijn rug is weg ja..![]()
Ik durf nog niet echt, ben bang dat ik hem per ongeluk pijn doe of dat hij gaat huilen of zuchten.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:27 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Je rolde zijn luier?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hij ging bij mij huilen![]()
kom maar met de inkoppers kom maar
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je rolde zijn luier?
Hier moest ik toch serieus hard om lachen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:33 schreef silver-surfer het volgende:
Je rolde zijn luier?
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA briljant ingekoptquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je rolde zijn luier?
tering wat mooi zegquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:37 schreef Chocobo het volgende:
Zeus,.... die nieuwe Zelda screens en trailer al gezien![]()
Staat een topic over op nexiumbrothers !
http://www.nintendo.com/g(...)6-9981-8f72874aee2e&
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijssss harder dan dit kan niet:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:35 schreef Zeus-Nexium het volgende:
die kwam zeker hard aan mr kachel
Zo lekker die drol pikken om mee te pratenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA briljant ingekopt![]()
zie je.... je kan het wel....
Het wordt een gruwelijke mooie Zelda.... een van de eerste volwassen Nintendo games zeg maar. Trailer MOOOET je zien...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:38 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
tering wat mooi zeg![]()
Ik ga gelijk ff kijken op het forum![]()
mijn echte vriendenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zo lekker die drol pikken om mee te praten
Hahahahahaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijssss harder dan dit kan niet:
[afbeelding]
en dit:
[afbeelding]
ik gun hem deze opmerkingen, hij heeft het al zwaar genoeg te verduren![]()
ben hem aan het downloaden gijsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het wordt een gruwelijke mooie Zelda.... een van de eerste volwassen Nintendo games zeg maar. Trailer MOOOET je zien...
Downen: http://www.gametrailers.c(...)elda_ww2_e3_2k4.html
KIPPENVELquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:49 schreef Zeus-Nexium het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed he gijs... wat een spel... mooiste en misschien wel beste zelda oooooiittquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:49 schreef Zeus-Nexium het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:54 schreef Chocobo het volgende:
Zou de eerste zijn die voorbij OOT kan komen. Die moet je nog steeds spelen Surfer.... een van de beste games ooit !
Ja.. ik ben toen niet ver gekomen,...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:54 schreef Chocobo het volgende:
Zou de eerste zijn die voorbij OOT kan komen. Die moet je nog steeds spelen Surfer.... een van de beste games ooit !
Nee jij ookquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ooknognietgespeeldheeft
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ooknognietgespeeldheeft
Die moet je doen.... die is mooier ?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. ik ben toen niet ver gekomen,...![]()
Toen kwam de cube uit.. en is mijn N64 de kast in gegaan..
En op de disc van Zelda WW heb ik hem ook niet gedaan..![]()
![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:56 schreef Chocobo het volgende:
Nee jij ookGijs,....... Ook Xenogears en Chrono Cross verdienen nog steeds je tijd !
ik vond MM niet zo goed hoor. een beetje te drukquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die moet je doen.... die is mooier ?STERKER NOG... NA FSW ga ik beiden weer eens doen. Eerst OOT en dan MM
![]()
Ik heb dat hele Nintendo gebeuren gemist. Ik was meer into de PSOne.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:56 schreef silver-surfer het volgende:
![]()
odin en ik hebben echt niks gemist, we hebben alle consols en top games.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb dat hele Nintendo gebeuren gemist. Ik was meer into de PSOne.
Final Fantasy 7 en RE zijn de reden dat ik een PSX heb gekocht. Ik had beiden op de PC maar daar kwamen ze niet echt tot hun recht! Toen ben ik eigenlijk overgestapt op consoles! En niet meer achterom gekeken.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:00 schreef Zeus-Nexium het volgende:
odin en ik hebben echt niks gemist, we hebben alle consols en top games.
ik zal nooit de FInal 7 tijd vergeten![]()
Ik heb met een vriend van mij Resident Evil op de PSX uitgespeeld. Ik had toen nog geen console (als PC nerd twijfelde ik) en aangezien we het niet tof vonden om samen achter een PC te kruipen huurde we elk weekend maar een PSX met Resident Evil. Alleen kregen we er geen memory card bij! Dus als we het spel uitzette moesten we de keer daarna alles overnieuw doen tot dat punt, uiteindelijk na een marathon sessie uitgespeeld!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:01 schreef Zeus-Nexium het volgende:
odin had final 7 in het japans daarna amerikaans en toen ook nog eens europees gespeelt![]()
![]()
![]()
![]()
respect gijsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb met een vriend van mij Resident Evil op de PSX uitgespeeld. Ik had toen nog geen console (als PC nerd twijfelde ik) en aangezien we het niet tof vonden om samen achter een PC te kruipen huurde we elk weekend maar een PSX met Resident Evil. Alleen kregen we er geen memory card bij! Dus als we het spel uitzette moesten we de keer daarna alles overnieuw doen tot dat punt, uiteindelijk na een marathon sessie uitgespeeld!
Samen met The Secret of Monkey Island mijn mooiste game-ervaring.
Mag ik als mijn Live account afloopt nu ook een Nexium tag?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:08 schreef Zeus-Nexium het volgende:
respect gijs
ja natuurlijk,op het forum staat wat je moet doenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mag ik als mijn Live account afloopt nu ook een Nexium tag?
ja.....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mag ik als mijn Live account afloopt nu ook een Nexium tag?
Dat zijn 5 letters Gijs.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:17 schreef mr_Brown het volgende:
ja.....
Bolle Nexium![]()
Neequote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
heb je gekeken op de link?
http://www.8bit.be/phpbb/viewtopic.php?id=soos&t=44315
aaaargh dat sucked gijsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
Kut, iedereen is weg hier (ze hebben vanmiddag ergens overleg). Dat betekend dat ik tot 17:00 hier moet blijven om de telefoon op te nemen.
Spek- of Buik Nexium ookquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zijn 5 letters Gijs.
Roet Nexium kan wel.
Final Fantasy VII Gijsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:01 schreef Zeus-Nexium het volgende:
odin had final 7 in het japans daarna amerikaans en toen ook nog eens europees gespeelt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:22 schreef Chocobo het volgende:
Final Fantasy VII GijsDe beste FF game
Die heeft slurfer gereserveerd.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:21 schreef Chocobo het volgende:
Spek- of Buik Nexium ook
Ik ben na Brown en Noot de slechtste gamer op dit forumquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:57 schreef Zeus-Nexium het volgende:
die homo spoort echt niet want hij heeft ook nog nooit een Final gespeelt![]()
Je hebt Ninja Gaiden uitgespeeld, daarvoor zwaar respect.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:23 schreef silver-surfer het volgende:
Ik ben na Brown en Noot de slechtste gamer op dit forum![]()
Niet in de buurt Gijsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Al vind ik X ook erg cool.
*plekje reserveert*quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik geloof dat we er 8 willen. Brown, Strol en Surfer zouden dus prima Nexiums zijn
Drol Nexiumquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja.....
Bolle Nexium![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zei het hem net nogquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar je moet eigenlijk eerst eens Resident Evil ervaren.
Side Quests van FFX waren een beetje duf, maar ik vond het verhaal geweldig!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:24 schreef Chocobo het volgende:
Niet in de buurt Gijs :') maar wel een heerlijk deel. Ik verwacht veel van FFXII. Link naar hun nieuwe website in het playstation topic
Daar zou hij echt van genieten, dat verhaal, die graphics, die sfeer.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:25 schreef Chocobo het volgende:
Ik zei het hem net nogBiohazard,... (de beste) ligt nu voor 14 euro in de winkel
Alweer?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:26 schreef Zeus-Nexium het volgende:
trainen![]()
2 keer per dagquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alweer?
Damnquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:28 schreef Zeus-Nexium het volgende:
2 keer per dag
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:22 schreef Chocobo het volgende:
Final Fantasy VII GijsDe beste FF game
anders reageren jullie ook niet ofzoquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:08 schreef gieling het volgende:
Hier Noot live vanaf Giebel Mansion
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:29 schreef silver-surfer het volgende:
Naar Huis![]()
Brown... mazzellll succes tot 18.15 (en van Cho ook de hartelijk groeten)
Strol![]()
Zeusje![]()
Iedereen
Ik heeerssschhhh met gamenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh FUCKING HOMO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:29 schreef silver-surfer het volgende:
Naar Huis![]()
Brown... mazzellll succes tot 18.15 (en van Cho ook de hartelijk groeten)
Strol![]()
Zeusje![]()
Iedereen
WHAHAHAHAHAAHAHA hoe is het daar gijs??? lekker bezig??quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:30 schreef gieling het volgende:
[..]
anders reageren jullie ook niet ofzo
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:48 schreef mr_Brown het volgende:
tuurlijk..... laat me maar weer alleen![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
ehhhh... Noot???quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:53 schreef gieling het volgende:
[..]
Vanavond, RS3, ik schiet je door je hoofd!
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben er ook nog hoor Brown!
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:57 schreef mr_Brown het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Nederland gaat toch verliezenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
Ook al zenuwachtig voor morgenavond?![]()
nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:00 schreef mr_Brown het volgende:
Nederland gaat toch verliezen![]()
Dan kan ik op tijd naar huis!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:00 schreef mr_Brown het volgende:
Nederland gaat toch verliezen![]()
whehehehehe ik hoop het natuurlijk ook niet gijs..... maar tot nu toe heb ik altijd gezegd dat nederland verliest.... en dan winnen ze.... dus dan ga ik maar verder zoquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
niet
heb je een foto van haar/ hem gijs??quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dan kan ik op tijd naar huis!
Of collega van pa moet er weer zijn![]()
"Hem" ook. Wehehehehehehehehehequote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:12 schreef mr_Brown het volgende:
heb je een foto van haar/ hem gijs??
je weet maar nooit gijs....ja tochquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
"Hem" ook. Wehehehehehehehehehe
WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! van hoelaat tot hoelaat??? *alvast ziek gaat melden*quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:21 schreef Magneet het volgende:
voor de junks : maandag zullen we een paar uur FOk! moeten missenmaar dan hebben we wel definitief afscheid genomen van de tweakers
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:21 schreef Magneet het volgende:
voor de junks : maandag zullen we een paar uur FOk! moeten missenmaar dan hebben we wel definitief afscheid genomen van de tweakers
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:26 schreef Magneet het volgende:
tijden zijn niet bekend maar ik ga ervanuit dat het overdag gaat gebeuren
ik kom echt nooit verder dan het gijsjes topic hierquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:32 schreef Magneet het volgende:
ik weet trouwens niet meer dan dat er in MED staat maar wist niet of jullie dat daar lazen vandaar dat ik het even hiero meldde
dat laatste had ik niet anders verwachtquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik kom echt nooit verder dan het gijsjes topic hieren bij sexualiteit lurk ik weleens
![]()
Ik ook niet.....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:28 schreef mr_Brown het volgende:![]()
dat ga ik niet trekken dan hoor
![]()
Neen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:12 schreef mr_Brown het volgende:
heb je een foto van haar/ hem gijs??
Het is tenslotte een Gijsjes-topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:22 schreef mr_Brown het volgende:
je weet maar nooit gijs....ja toch
slurfer tijd of jouw tijd??quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:26 schreef Chocobo het volgende:
Hoe laat gamen wa ? 21:30 ?
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
slurfer tijd of jouw tijd??
niet als het om gamen gaatquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
.
.
Jou tijd is net zo erg als de mijne...
ik wil jequote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Haai
Ben zondag naar Shrek geweest,..hij was
Nee... dan nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
niet als het om gamen gaat
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:00 schreef Nadientje het volgende:
ik heb ECHT een koopziekte
Koop maar een Xbox voor mij dan.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:00 schreef Nadientje het volgende:
ik heb ECHT een koopziekte
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... wat heb je nu weer gekocht dan??
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:02 schreef Nadientje het volgende:
[..]tis echt erg...
een broek, 7 truitjes en een riem, een ketting en een armband![]()
![]()
ja ik heb ze dankjequote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEwhahahahahahahaha wat een respect!!!
hé de efteling foto's zijn als het goed is binnen bij je......
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:02 schreef Nadientje het volgende:
[..]tis echt erg...
een broek, 7 truitjes en een riem, een ketting en een armband![]()
![]()
maar ik heb ook iets te vierenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]..... zooooooo.... dat is van het pad hoor...
oooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jij bent erg.... gewoon gek maken van nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:08 schreef Nadientje het volgende:
[..]
maar ik heb ook iets te vieren![]()
mag het dan?
Naaaa... ik praten tegen je op MSN... NEGER je me gewoonquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:11 schreef mr_Brown het volgende:
sporten
Lijkt dat niet te veel op werken?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:11 schreef mr_Brown het volgende:
sporten
Ja tuuurlijk..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:08 schreef Nadientje het volgende:
[..]
maar ik heb ook iets te vieren![]()
mag het dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |