Yep. Zeker na het trieste incident van vorige week. Een beetje die jongeren het idee geven dat ze worden beschoten.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:40 schreef robh het volgende:
Een knal is een teken dat Joden worden opgejaagd door anti-semitische jongeren?
Yeah right. Uitgelokt door Jood te zijn zeker?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:40 schreef tvlxd het volgende:
Misschien hadden die Joodse jongeren het wel uitgelokt?
Misschien zaten ze wel anti-islamitische leuzen te roepen, of trokken ze hooddoekjes van de hoofden van onschulige islamitische vrouwen?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Yeah right. Uitgelokt door Jood te zijn zeker?
Triest is het inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Yep. Zeker na het trieste incident van vorige week. Een beetje die jongeren het idee geven dat ze worden beschoten.
Want dat blijkt uit?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:42 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Misschien zaten ze wel anti-islamitische leuzen te roepen, of trokken ze hooddoekjes van de hoofden van onschulige islamitische vrouwen?
Ik zeg niet dat het zo is. Ik zeg: misschien.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Want dat blijkt uit?
Uit de Belgische kranten. Die jongen is neergestoken omdat hij joods is.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:46 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is. Ik zeg: misschien.
Waaruit blijkt dat het antisemitische daden waren?
De daders van de steekpartij waren Noord-Afrikanen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
het zullen wel een aantal skinheads zijn geweest.
Nee, ik heb het niet over die jongen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Uit de Belgische kranten. Die jongen is neergestoken omdat hij joods is.
Meeste incidenten halen de kranten niet eens omdat het zowat aan de orde van de dag is.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:49 schreef Posdnous het volgende:
Het anti-semitisme daar schijnt inderdaad flink gegroeid te zijn, al blijkt dat niet echt uit dit bericht.
Het meest trieste is nog wel de aanname van de "onderdrukte" rol van de lokale islamitische bevolking. Ze doen alsof een confict wat bijna in een ander werelddeel zich afspeelt, zich dat om de hoek doet.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Yep. Zeker na het trieste incident van vorige week. Een beetje die jongeren het idee geven dat ze worden beschoten.
Die aanslag is puur gericht op een groepje joodse jongeren. Aan de orde van de dag in Antwerpen. Ik noem het anti-semitisme als jij het anders wilt noemen dan ga je vooral je gang.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:49 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet over die jongen.
Ik heb het over die paranoďde joden die bij elke knal denken dat de Duisters weer voor de deur staan, waar blijkt uit dat die 'moordaanslag' antisemitisch was?
Dat is wel van twee kanten zo natuurlijk. De wat extremere Joden moeten ook niks van de Islamieten hebben, ook al is het de andere kant van de wereld.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het meest trieste is nog wel de aanname van de "onderdrukte" rol van de lokale islamitische bevolking. Ze doen alsof een confict wat bijna in een ander werelddeel zich afspeelt, zich dat om de hoek doet.Natuurlijk mag je betrokken zijn bij een en conflict, maar je moet jezelf ook een grens stellen. Dit zou natuurlijk ook worden geďnspireerd door de Koran, die de Joden als de "natuurlijke vijand" van de moslims ziet.
Welke aanslag? Ze hoorde een knalletje. Waaruit blijkt dat het op hen gericht was? Of was het een ghetto? Waaruit blijkt dat het op hen gericht was om hun joods-zijn? Was er een videoboodschap achtergelaten op het internet?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die aanslag is puur gericht op een groepje joodse jongeren. Aan de orde van de dag in Antwerpen. Ik noem het anti-semitisme als jij het anders wilt noemen dan ga je vooral je gang.
Dat blijkt ook nergens uit.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:52 schreef tvlxd het volgende:
Welke aanslag? Ze hoorde een knalletje. Waaruit blijkt dat het op hen gericht was? Of was het een ghetto? Waaruit blijkt dat het op hen gericht was om hun joods-zijn? Was er een videoboodschap achtergelaten op het internet?
Een flinke knal kennelijk. Helemaal uitgezocht heeft de politie het nog niet, maar er zijn wel aanwijzingen dat het gaat om een anti-semitisch incident, aangezien verschillende media er al melding van maken waaronder TT. Dat er in Antwerpen heel wat gefrustreerde Palestina-aanhangers zijn moeten de Joden helaas dagelijks ondervinden.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:52 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Welke aanslag? Ze hoorde een knalletje. Waaruit blijkt dat het op hen gericht was? Of was het een ghetto? Waaruit blijkt dat het op hen gericht was om hun joods-zijn? Was er een videoboodschap achtergelaten op het internet?
En die media hebben het van... de politie. Een beetje een cirkeltje.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Helemaal uitgezocht heeft de politie het nog niet, maar er zijn wel aanwijzingen dat het gaat om een anti-semitisch incident, aangezien verschillende media er al melding van maken waaronder TT.
Andere kant van de wereld, daar zeg je het al. Of zou je het normaal vinden als ik hier moslims ga neersteken omdat ik het niet eens ben met wat moslims in Irak of Iran?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:52 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat is wel van twee kanten zo natuurlijk. De wat extremere Joden moeten ook niks van de Islamieten hebben, ook al is het de andere kant van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |