Xtreem | dinsdag 29 juni 2004 @ 10:55 |
bron: flitsservice.nlquote: ![]() Maar ook dit stukje paradijs moet dus verdwijnen ![]() Dus mensen: Wees gewaarschuwed. ![]() | |
Beaver | dinsdag 29 juni 2004 @ 11:24 |
En terecht, wegpiraat! ![]() | |
Xtreem | dinsdag 29 juni 2004 @ 11:26 |
quote: ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 29 juni 2004 @ 11:30 |
ik heb daar ook nog leuke snelheden behaald met een Corolla GT'tje disclaimer: er waren geen andere verkeersdeelnemers in de buurt, mijn auto verkeerde in perfecte staat en is er op berkent om hogere snelheden dan 120 te halen ![]() | |
PeuRac | dinsdag 29 juni 2004 @ 11:47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
PeuRac | dinsdag 29 juni 2004 @ 11:50 |
Zelfs in de spits kon je met gemakt 150+ rijden op deze snelweg. Dan reed je gewoon met de stroom mee ![]() En 200+ ![]() ![]() Voor diegene welke het niet kennen, het is een snelweg met lange rechte stukken, ligt op een dijk, en is super rustig, tot voor kort was het onmogelijk om daar een boete te krijgen. | |
Jalu | dinsdag 29 juni 2004 @ 12:02 |
quote:Tja, Spee wordt wakker, er is daar dus geld te halen... | |
PeuRac | dinsdag 29 juni 2004 @ 12:04 |
quote:Jammer genoeg wel ![]() ![]() | |
scollon | dinsdag 29 juni 2004 @ 12:23 |
quote:Is dit niet die weg van arnhem naar dieren dat je zo heel mooi het landschap inrijdt in het begin? | |
kreischer2000 | dinsdag 29 juni 2004 @ 13:58 |
Goed dat ik dat ff lees, heb nu bijna 2 maanden mijn rijbewijs en morgen ga k naar een vriendin van mij die bij zutphen woont, dan kom ik dus ook over die weg, thx for the tip ![]() | |
Arjan | dinsdag 29 juni 2004 @ 14:01 |
Het duurt maar een half jaar. Maar je kan ook nog de A18 gebruiken, daar wordt ook nooit gecontroleerd en die weg is ookerg rustig. Overigens is de A348 een ideaal stukje om te racen, jammer dat die weg zo kort is. | |
PeuRac | dinsdag 29 juni 2004 @ 14:02 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() quote:Maar de weg is veel slechter, ik kom elke dag over de A18, en het is ook veel drukker daar. | |
Herr.Flick | dinsdag 29 juni 2004 @ 14:12 |
Er is geen stukje paradijs minder,paradijs word gewoon wat duurder!![]() | |
Xtreem | dinsdag 29 juni 2004 @ 14:18 |
quote:Als je er dagelijks rijdt, ben je in een week je rijbewijs kwijt. Dus geen paradijs meer ![]() | |
PeuRac | dinsdag 29 juni 2004 @ 14:20 |
quote:1x paradijselijke snelheid, en ik ben m'n rijbewijs en m'n pa z'n auto kwijt ![]() LOL ik bedenk me net dat die auto niet zo hard gaat ![]() ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 29 juni 2004 @ 15:57 |
Arnhem is vlakbij Duitsland...... rijd dan gewoon ff naar Duitsland ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 29 juni 2004 @ 15:58 |
quote:en wat als je niet in duitsland moet zijn? ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 29 juni 2004 @ 15:59 |
Dan moet je je aan de snelheid houden als je geen bekeuring wilt hebben ![]() Dus, wil je zonder problemen hard rijden ga je ff naar de buren toe.. | |
Herr.Flick | dinsdag 29 juni 2004 @ 16:00 |
quote:hou je toch gewoon aan de max. snelheid. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 29 juni 2004 @ 16:01 |
quote:oke ![]() | |
Dafar | dinsdag 29 juni 2004 @ 16:10 |
quote:Overigens WAS de A348 een ideaal stukje om te racen ![]() | |
Arjan | dinsdag 29 juni 2004 @ 17:45 |
quote:Tssk, alsof heel Duitsland een onbegrensde snelheidslimiet heeft. Vlgs mij mag je op de A3 richting Oberhausen max. 130 km/h. | |
PeuRac | dinsdag 29 juni 2004 @ 17:47 |
quote:Daar is de weg lang niet zo goed als op de A348 quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vanaf de grens tot vlakbij Oberhausen is het zonder maximum snelheid | |
XcUZ_Me | dinsdag 29 juni 2004 @ 17:50 |
![]() Wat jammer!!! Mijn ouders wonen in Zutphen en het was zooooo heerlijk om na tijden 100 à 120 te hebben gereden, nog eventjes een beetje gas te geven voordat je 80 moet tot aan Zutphen... Overigens reed ik daar nooit idioot hard, maar 140/150 lukte nog wel ![]() Spijtig... | |
Arjan | dinsdag 29 juni 2004 @ 17:59 |
quote:Mooi, dan heb ik daar nog nooit een overtreding begaan ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 29 juni 2004 @ 18:10 |
quote:Wow, 150km/h ??? Onverantwoord ![]() ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 29 juni 2004 @ 18:11 |
quote:Wel ff erbij zeggen dat als je een ongeval hebt, en je reed harder dan 150 of 160 (weet niet precies) jij altijd fout zit ![]() | |
Gerako | dinsdag 29 juni 2004 @ 18:18 |
quote:Ik heb de Afsluitdijk 6km hier vandaan. Oersaai stukje weg, maar als het jouw alleen gaat om het hard rijden is het ideaal. | |
PeuRac | dinsdag 29 juni 2004 @ 18:19 |
quote:dat is al bij 130 ![]() | |
PeuRac | dinsdag 29 juni 2004 @ 18:21 |
quote:. De afsluitdijk is 2u rijden voor mij ![]() | |
Herr.Flick | dinsdag 29 juni 2004 @ 18:27 |
quote:Duitse autobaan roeleert big time! * Herr.Flick gaat dit weekend lekker ff 1200 km autobahn fahren met m'n motorke,ff op en neer naar schnitzelland! ![]() | |
XcUZ_Me | dinsdag 29 juni 2004 @ 18:41 |
quote: ![]() De enige keer dat ik daar 150 reed was op een zondagochtend, rond een uur of 9. Er was echt helemaal nie-mand ![]() Mja toen kon ik het even niet laten ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 29 juni 2004 @ 19:39 |
150 km/h ![]() Ik durf dat echt niet ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 29 juni 2004 @ 19:41 |
quote:jij durft dat echt niet.. ![]() lul niet zo slap.. ![]() | |
D-Devil | dinsdag 29 juni 2004 @ 19:46 |
Triest ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 29 juni 2004 @ 19:50 |
quote:Ben je wel goed snik..... 150km/h !!!! ![]() ![]() ![]() | |
PatrickM | dinsdag 29 juni 2004 @ 20:04 |
Is inderdaad heel erg bizar... 150 km p/h ![]() | |
Virus.NL | dinsdag 29 juni 2004 @ 20:10 |
De A5 is ook 1 recht stuk, en dan kan je nog vliegtuigen inhalen ook ![]() Meestal rij ik 's nachts wel hard op de A44. | |
hollander172 | dinsdag 29 juni 2004 @ 20:29 |
quote:Is het niet eens handig als we naast het gewone centrale topic ook een reltopicje openen voor motormuizen? ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 00:25 |
Snelheden tot 200 km/u .. ![]() Zie openingspost .. daar zitten wij zo aan .. vorig weekend nog in een bocht notabene. ![]() | |
Oosthoek | woensdag 30 juni 2004 @ 02:06 |
quote:En als een motor dat haalt, lukt het een auto zeker ![]() | |
Arjan | woensdag 30 juni 2004 @ 02:39 |
quote:inderdaad, op dat stukje A348 heb ik ook weleens getest hoe hard mijn auto kon (215 daar, hij kan 225). Een motor kan bochten soms beter/mooier nemen dan auto's, vooral op de A348: denk eventjes die onderbroken streepjes in het midden weg (want er zijn toch geen medeweggebruikers) ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 08:05 |
quote:Want? Meeste auto's halen het niet eens. En zo wel duurt ff langer he .. ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 30 juni 2004 @ 08:56 |
quote:idd ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 30 juni 2004 @ 09:10 |
Deze weg rijd ik trouwens dagelijks, goed dat ik het weet ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 09:10 |
quote:Ze doen het erom OPM, laat je toch niet zo opnaaien ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 30 juni 2004 @ 09:11 |
quote:je kent me toch…ik hap overal op ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 09:12 |
Maar wel raar dat de openingspost het over snelheden tot 200 km/u heeft. Echt een snelheidsnoob die de quote geschreven heeft. ![]() Doet flitservice ook gewoon persberichten copy~pasten. ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 09:18 |
quote: ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 09:20 |
stomme koekblikbestuurders ![]() ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 09:22 |
quote:Tot WEL 200km/h! ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 09:24 |
quote:zo hard durf jij toch niet ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 09:25 |
quote:Wannabee motorvriendje. ![]() ![]() | |
Xtreem | woensdag 30 juni 2004 @ 09:27 |
quote:A44, 1 x gereden, wat een smalle, irritante kutweg vond ik dat ![]() A348: mama's auto haalt maar 175 a 180 op de teller... maar als ik het haal is het daar ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 09:29 |
quote:Ikke niet nee ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 30 juni 2004 @ 09:33 |
quote:achterlijk idd om zo achterlijk hard te rijden... | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 09:33 |
quote:gelukkig "knal" je af en toe nog wel in de tunnel ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 09:34 |
quote:idioterie is het.. stel je eens voor wat er idd kan gebeuren bij dat soort snelheden op een lege weg.. daar word je even niet goed van.. ![]() | |
Xtreem | woensdag 30 juni 2004 @ 09:36 |
quote:klapband is leuk ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 09:36 |
quote:Das wel weer leuk, 160 in zn 3 met open demper ![]() Je moet ergens de grens trekken toch.... ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 30 juni 2004 @ 09:37 |
quote:idd... ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 09:39 |
quote:het probleem is, het is rustig.. dan ga je 125 want je denkt dat dit kan, dit is al levensgevaarlijk maar wel binnen de grens.. maar dan komt het dat je ineens 135 ga.. en dan zit je dus goed FOUT.. ![]() gelukkig hebben we daarvoor de heer Spee die over ons waakt ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 09:40 |
quote: ![]() vrind van mij maakt altijd het raampje open gebaar als ie dat gaat doen.. waar ik hem dan uiteraard zeeer dankbaar voor ben ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 09:41 |
quote:Kijk hier maar ..overigens nog net geen klapband.. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 09:42 |
quote:hoe doe je dat ![]() | |
Xtreem | woensdag 30 juni 2004 @ 09:43 |
quote: ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 09:50 |
quote:Tijdje 300 km/u rijden met een band die in de verkeerde rijrichting gemonteerd is .. en vermoedelijk niet aan de snelheidspec's voldoet. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 09:51 |
quote:naar kwikfit geweest dus.. ![]() das wel gevaarlijk.. ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 09:53 |
quote:Kijk maar naar het profiel, afwatering naar het hart van de band. ![]() Ik ken het verhaal niet precies, maar de berijder schijnt gewoon naar huis gereden te zijn met 40 km/u. ![]() ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 09:54 |
quote: ![]() als die band ploft bij 300 is dat best eng opzich.. | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 10:05 |
quote:Lijkt mij wel een momentje .. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 10:15 |
quote:mij ook.. niet meer dan dat ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 10:18 |
quote:Gekkigheid. ![]() Maar ongelukken gebeuren in een waas .. wel eens meegemaakt? Dit is eng als je erover nadenkt, maar het vindt plaats in een fractie van een seconde. Geen tijd om het eng te vinden. ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 10:24 |
quote:wel eens meegemaakt, niet op de motor, want ik ben een koekblikhufter ![]() zeker bij 300 heb je geen tijd om na te denken, denk ik | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 10:25 |
quote: ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 10:26 |
quote:vooroordeel gasten ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 10:27 |
quote:Ik ben wel eens over de kop gegaan met de auto .. dacht alleen maar daar gaat mijn geld.. ![]() En voor de rest was het goed vasthouden en wachten totdat de klap over was.. ![]() Maar toch denk ik dat er best even wat door je heen schiet met 300 km/u. Misschien is het wel afscheid nemen, of een soort overlevingsdrang. Maar ik denk meer onbegrip zoals ik tijdens een motorongeluk wel eens gehad heb. Het gebeurt zo spontaan dat je er niets van begrijpt.. | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 10:31 |
quote:ik zat bij iemand anders in de otoo.. bij dat ongeluk en d8 wat een enorme eikel... ![]() maar goed, dat met 300 km/u en de motor ga ik maar niet proberen... maar als je ziet hoe snel iemand langsschiet met 300 denk ik toch dat je weinig tijd heb om iets te realiseren/denken.. | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 10:46 |
quote:Ook met de motor ben ik wel eens in een flits over de kop geschoten. Toen dacht ik toch nog .. hoe kan dit nou .. ik nie'begrijpe. ![]() Daarna raakt ik pas het asfalt. ![]() Bedoel met niet denken dat je het allemaal heel anders realiseert. Je wil gelijk begrijpen hoe, wat en waarom er iets gebeurt. Althans ik.. Dus op het moment zelf vind je iets helemaal niet eng. ![]() Eerder frusterend als er iets buiten je macht om gebeurt. Wel off topic allemaal. ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door Patrick281 op 30-06-2004 10:51:20 ] | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 10:51 |
zeker offtopic (maar het topic was toch al gekilled ![]() maar niet minder interessant. ![]() hoe kwam het dat je met de motor over de kop ging?? en ik wil ook weten idd waarom iets gebeurt.. die kerel waar ik bij in de otoo zat ging gewoon rechtdoor op een boom.. dat begreep ik ook niet maar kon wel bedenken dat ik het een enorme eikel vond ![]() nooit meer bij hem in de auto gezeten trouwens.. | |
Oosthoek | woensdag 30 juni 2004 @ 11:07 |
quote:Ik zeg, als een motor met 200 door die bocht kan, lukt 't een auto met 250 ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 11:20 |
quote:Jij bent ook niet veeleisend he. ![]() Ik blokkeerde mijn voorwiel door in 1 keer flink hard te remmen. Verbazingwekkend hoe snel je over de kop kan gaan, reed daarvoor al jaren en had nog niet eens een stoppie gemaakt ooit. Oorzaak: fataal concentratieverlies.. Combinatie van 3 dagen te weinig geslapen (3-4 uur! wegens omstandigheden, voelde al dat ik beter thuis kon blijven maar moest naar een eerste werkdag van een nieuwe baan)- op een nieuw traject rijden waar ik nog nooit eerder reed -achtervolgd worden in fileverkeer door een andere motorrijder die een beetje zat te pushen -een dieplader die opeens piepend in de remmen ging terwijl ik net iets te lang op een verkeersbord keek welke richting ik op moest. ![]() ![]() Normaal zit ik juist extra geconcentreerd op de motor. Even een seconde van onachtzaamheid. ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 11:21 |
quote:Ghe ghe .. wanneer gaan we meeten. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 11:37 |
quote:dat is wel kut.. lijkt me wel een dom gezicht als koekblikbestuurder als je ineens een motogast over de kop ziet vliegen ![]() Veel schade? quote:me vrindin vind van wel ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 11:40 |
quote:Ik denk dat het wel spectakel was ja. Schade motor was aardig maar repareerbaar. Wel verkocht met 3.500 euro verlies. ![]() Schade zelf onherstelbaar. Sleutelbeen los en niet operabel. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 11:44 |
quote:wat een gezeik zeg.. let je 2 tellen niet op... ![]() waarom niet operabel trouwens? Heeft het nog gevolgen voor b.v. je werk dan? ik ben blij dat ik zelf niks overgehouden heb aan dat ongeluk, als ik dit zo weer lees.. op een motor ben je natuurlijk kwetsbaarder maar toch.. | |
#ANONIEM | woensdag 30 juni 2004 @ 11:47 |
Goh... ik wist niet eens dat we een A348 hebben in dit land. Ik ken alleen de N348, wat een rotweg is. Er gebeuren de laatste tijd ook constant ongelukken, trouwens. De poltiie controleert uiteindelijk altijd daar waar te hard wordt gereden. Zo kunnen ze namelijk het makkelijkst hun geld binnenhalen. | |
Oosthoek | woensdag 30 juni 2004 @ 11:50 |
quote:Mwah, het is een bekend gegeven dat je op vier wielen harder een bocht door kunt dan op twee. | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 11:52 |
quote:Alleen als je een auto hebt met grondeffect zoals een F1, F3000, F3. ![]() DTM word al lastiger, ieder normaal koekblik goedgekeurd voor de openbare weg is kansloos. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 11:54 |
quote:dan heb je mijn Crazy Reno Express Turbo nog niet meegemaakt in de bochten zeker... ![]() edit: jaa, daar word je stil van... ![]() [ Bericht 8% gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 30-06-2004 12:19:09 ] | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 12:21 |
Nuance: een normale auto is wel sneller op een kort kart achtig circuitje waarbij je de auto lekker kan omgooien. Denk aan illegale dingen in de bebouwde kom. Maar bij hoge snelheidsbochten op de snelweg zijn ze echt kansloos. Normale auto's wel te verstaan. Hier versta ik ook een WRX Impreza onder. ![]() quote:Ruimte genoeg voor een V12. ![]() ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 12:25 |
quote:eerst een R5 turbo blok.. en dan een hybride aandrijving met een merlin V12 ![]() je mag ook lid worden van de club natuurlijk ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 12:31 |
quote:Ik zag vorig jaar zomer hier een topic over een schildersbusje met een V8 erin. ![]() ![]() De banden trokken helemaal plat met optrekken als hij ging optrekken -zoveel vermogen zat erin. (en op het achterwiel zelfs ![]() Maar deze dingen rijdt je prive voor de lol. ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 12:33 |
quote:klopt.. een mitsu L100 geweldig ding ![]() wel prive.. maar niet voor de lol ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 12:35 |
quote:Economisch en zakelijk verantwoord kan je het niet meer noemen met een R5 turbo blok erin. ![]() Maar ik had wel eens wat ondernemersplannen dus wie weet. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 12:38 |
quote:R5 blok zit er nog niet in.. ![]() eerst een andere grijskenteken auto op diesel hebben dan. | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 12:59 |
quote:Verkeerde rijrichting ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 13:08 |
quote:En kijk eens naar het profiel dan, eventuele regen wordt hier van buiten naar binnen gedrukt .. is altijd andersom. ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 13:21 |
quote:imo klopt er echt nix van dat profiel ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 13:41 |
Ah ik zie het nu | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 14:32 |
quote:En ooit wilde je zelf je banden gaan monteren bij de brandweer. ![]() Het stond trouwens al op motorforum waar het plaatje vandaan kwam. Topic dus niet goed gelezen verder. ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 14:43 |
Tja, denk je nu echt dat ik op het profiel ga letten als ik alleen zo'n ''gat'' ziet.... ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 14:51 |
quote:Tja misschien ben je niet nieuwsgierig van aard .. en het stond ook in het topic waar je de foto gevonden had. ![]() Maar goed niet dat het geeft.. je zegt alleen gelijk dat het enige probleem de snelheidsspecificatie is. ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 15:02 |
![]() | |
PatrickM | woensdag 30 juni 2004 @ 15:20 |
![]() Volgens mij niets mis met de draairichting, water wordt gewoon netjes naar de zijkant geleidt ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 15:23 |
quote:Tering .. knap die computers tegenwoordig. Simulatie van 19 naar 45 jaar. ![]() | |
PatrickM | woensdag 30 juni 2004 @ 15:24 |
quote:Hij lijkt idd wel errug goed ja ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 15:25 |
quote:volgens mij komt het water eerst aan de buitenkant en wordt et dan naar de binnenkant gedrukt ipv eerst aan de binnenkant en wordt het naar de buitenkant gedrukt.. maar ik kan het fout hebben ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 15:26 |
quote:Daarom viel me het ook al niet op.... maar ik geloof oude, wijze mannetjes altijd dus vandaar dat ik Pat281 zn zin maar gaf ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 15:27 |
quote:Je moet wel erg dom c.q. levensmoe zijn om een band verkeerd om op een Busa te monteren ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 15:27 |
quote:Vet he ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 15:29 |
quote:inderdaad.. maar het lijkt wel zo.. maar zoals ik zei ik kan het fout hebben.. zijn er geen verkeerdombandenmonteeropbusa experts?? ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 15:29 |
Alleen verkeerdombandenmonteeropzx7r's ![]() En nee dat rijd niet fijn.. | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 15:31 |
quote:op een koekblik rijd dat niet fijn.. dus op een brommer zal dat wel helemaal niks wezen.. | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 16:06 |
Klopt en op een motor al helemaal niet. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 30 juni 2004 @ 16:14 |
quote: ![]() ![]() | |
PatrickM | woensdag 30 juni 2004 @ 16:16 |
Bij mij lijkt het ook alsof het profiel verkeerd zit (Metzeler ME 33 Laser). Is gewoon een andere manier van afwatering ![]() picje van ME 33 Laser: ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 16:18 |
quote:Zou kunnen, maar jij hebt wel de klassieke middelstegroef die het water voor de achterband opzij werkt.. | |
PatrickM | woensdag 30 juni 2004 @ 16:25 |
Tja... ik heb een topbanden set voor krachtige tourmotoren ![]() Metzeler ME55A Metronic achter en Metzeler ME33 Laser voor. | |
more | woensdag 30 juni 2004 @ 16:55 |
Holland Casino nu ook op de A348. | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 16:58 |
quote:brommer, motor.. allemaal hetzelfde ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 17:13 |
quote:Wil je dat s.v.p. niet in 1 lijn stellen.. ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 17:13 |
quote:Sorry Tommy ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 17:30 |
quote:waarom maar 170 constant.. beetje brommerrijder rijd toch minstens over de 200... op meetings red ik met mijn Crazy Reno Express de 170 constant ook nog wel ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 17:32 |
Omdat de mijne begrensd is op 25kw? Ennuh Pepijn houdt van overdrijven ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 17:32 |
quote:[kinderachtigmode] jullie stellen automobilisten ook op 1 lijn.. ![]() [/kinderachtigmode] | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 17:34 |
quote:170 op 25 kw is redelijk volgens mij.. vriend van mij heeft een kawasaki el250 ![]() ![]() | |
PatrickM | woensdag 30 juni 2004 @ 18:00 |
quote:EL250 is ook een choppermodel, en als ie daarmee 150 haalt vind ik dat een hele goeie prestatie voor die motor ![]() Heb zelf een Honda VT500C gehad, die heb ik op de teller 155 km p/h gehad ![]() (die had 37 Kw vermogen en iets van 45 Nm koppel) En oja, m'n huidige brommer heb ik al een paar keer 230 km p/h op de teller gehad ![]() | |
PatrickM | woensdag 30 juni 2004 @ 18:02 |
En als we dan toch gaan posen met snelheidsovertredingen: de hoogste snelheidsovertreding die ik ooit begaan heb is 170 km p/h te hard ![]() ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 18:05 |
![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 18:05 |
quote:En dan eruit getrokken worden door een 25kw Bandit ![]() | |
Virus.NL | woensdag 30 juni 2004 @ 18:05 |
quote:Dus je reed 200 in een 30-km-zone? ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 18:10 |
quote:Of 220 in een 50-km zone ![]() | |
hollander172 | woensdag 30 juni 2004 @ 18:14 |
quote:Of 220 in een 50km/h zone. Vandaag ook even gedaan, is lekker rustig overdag en dan lukt het wel. Ik had hem nog nooit uitgeprobeerd op top en er zit nog wel meer in maar hij gaat echt gillen, klinkt aan de ene kant niet gezond maar aan de andere kant is het toch wel een lekker geluid bij die snelheid. ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 18:16 |
quote: quote: | |
PatrickM | woensdag 30 juni 2004 @ 18:28 |
quote:Ik heb het toen gedaan op de Yamaha YZF750R van m'n zwager. Ding zat binnen no-time aan de 220. Ben maar weer optijd gaan remmen (ca. 300 meter voor het einde van die weg). En oja... was dus een 50 km weg ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 18:30 |
![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 18:31 |
![]() | |
PatrickM | woensdag 30 juni 2004 @ 18:33 |
![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 18:47 |
pff. klinkt stoer.. maar tis echt NIKS vergeleken met mijn Crazy Express ![]() | |
PatrickM | woensdag 30 juni 2004 @ 18:50 |
Tja... hetgeen wat het stoerste is wat ik ooit heb gehaald, was 145 km p/h op de teller van m'n toenmalige Seat Marbella 900 Special ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 30 juni 2004 @ 18:52 |
quote: ![]() | |
hollander172 | woensdag 30 juni 2004 @ 19:01 |
quote:Hmm dat valt mee toch? Het stukje van vandaag was het enige stukje bij Utrecht waar het kon en waar geen flitspalen stonden. Kan het niet op de snelweg dan doen we het wel in de bebouwde kom toch? | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 19:36 |
quote:Wat is jou probleem met je 140 als het niet te druk is.. ![]() Als je 10 minuten lang 170 aanhoudt noem ik dat aardig constant. ![]() En daarna nog een paar keer, voor 2 uur achter elkaar.. | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 21:02 |
Dan heb je een tellerafwijking ![]() Mijne haalt 170 alleen maar met wind mee en gunstige omstandigheden... en het duurt ook nog eens 60 jaar om de 170 te halen. We hebben dus echt maar heel effies 170 gereden, meestal 140 ongeveer..... Hij is RAAR jonguh, 2 uur achter elkaar 170 met een 25kw naked ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 22:19 |
quote:5.500. ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 22:34 |
Uuuhh... 8000 bij 140.... 9000 bij 160... normaal 7000 bij 140, maar met dat kleinere voortandwiel nu 8000 ![]() Dat zou dan bij 170 9500 zijn ![]() [ Bericht 17% gewijzigd door Rietvaerder op 30-06-2004 22:45:44 ] | |
Ballebek | woensdag 30 juni 2004 @ 22:44 |
Over de A44; ik woon ernaast ![]() Ik rij er al jaren 2 tot 4x per dag over en weet precies waar ze staan te flitsen. Er zijn zelfs onder een wegwijzerbord (afslag Abbenes) bosjes geplaatst waar ze achter kunnen staan met hun auto en apparatuur ![]() Jammer is alleen dat het de laatste tijd iedere dag raak is met statieven langs de weg. Ook barst het opeens van de VROS wagens (camera wagens) op de A44 => A4 Ik heb laatst door Duitsland gereden van Praag naar Enschede; gemiddeld reden we 190 de hele weg en nog op 1 tank diesel ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 30 juni 2004 @ 22:45 |
![]() | |
PatrickM | woensdag 30 juni 2004 @ 22:55 |
![]() | |
Patrick281 | woensdag 30 juni 2004 @ 23:01 |
quote:En dan nog zo weinig trekkracht.. ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 1 juli 2004 @ 00:11 |
quote:die EL250 maakt 12000 toeren ofzo bij 150.. niet normaal hoeveel toeren dat ding maakt.. best leuk geluidje dan trouwens voor een 250 ![]() | |
hollander172 | donderdag 1 juli 2004 @ 08:28 |
quote:Die van mij maakt er 14.500 maximaal. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 1 juli 2004 @ 08:58 |
quote:12000 rpm...dan begint de pret bij de mijne pas ![]() | |
Hagedis | donderdag 1 juli 2004 @ 09:07 |
Ach, voor mij is de A31, in duitsland welteverstaan, dichterbij. Laatste keer dat ik daar reed was het met 225 km/h ![]() Edit: Help, het topic is overgenomen door motorrijders ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 1 juli 2004 @ 10:17 |
![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 1 juli 2004 @ 10:28 |
jeugdfoto, riet ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 1 juli 2004 @ 10:30 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 1 juli 2004 @ 10:33 |
![]() | |
PatrickM | donderdag 1 juli 2004 @ 10:40 |
quote: ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 1 juli 2004 @ 12:01 |
quote:wat is dat voor motor?? ![]() die EL250 haalt zijn max vermogen @ 11800 toeren en maakt max 14k.. toch niet verkeerd voor een twin 250? | |
hollander172 | donderdag 1 juli 2004 @ 12:10 |
quote:Jesse en ik hebben beide een ZXR400. Max vermogen haal je bij deze ook rond de 12.000 toeren. | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 1 juli 2004 @ 12:13 |
quote:maar dat zijn meer sportmotoren toch? ik vind het wel een dom gezicht\gehoor als die kerel op zijn "chopper" langs komt @ 12000 toeren ![]() | |
Patrick281 | donderdag 1 juli 2004 @ 12:27 |
Honda VTR-250. 15.000 toeren. ![]() | |
Patrick281 | donderdag 1 juli 2004 @ 12:29 |
quote:Ik geloof het niet zo .. .. zonder speciale trucs draait een twin sowiezo niet zulke hoge toeren en al helemaal geen 14k max. ![]() Hoe oud is een El250 wel niet! ![]() ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 1 juli 2004 @ 12:41 |
specs max vermogen @ 11800 rpm... en van die max 14k zegt hij zelf, ik neem aan dat hij niet liegt.. ik zal zo ff kijken of ik er nog wat over op internet kan vinden. | |
hollander172 | donderdag 1 juli 2004 @ 12:52 |
quote:Kijk maar naar zijn avatar. | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 1 juli 2004 @ 12:53 |
quote:mooi ding.. ![]() | |
Patrick281 | donderdag 1 juli 2004 @ 13:04 |
quote:Oh het is een staande twin .. dacht dat het een L-twin was. Die draaien helemaal niet zo soepel.. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 1 juli 2004 @ 13:08 |
quote:deze draait wel soepel hoor ![]() ![]() | |
hollander172 | donderdag 1 juli 2004 @ 13:11 |
quote:En dit is die van mij: voorste groene, die zwarte daarachter is de oude van Jesse. | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 1 juli 2004 @ 13:12 |
quote:mooi ding man.. ![]() wat zijn de specs? | |
hollander172 | donderdag 1 juli 2004 @ 13:17 |
quote:Die staan bij Jesse in zijn sig. ![]() | |
Patrick281 | donderdag 1 juli 2004 @ 13:18 |
Dan kan ik niet achterblijven .. ![]() Niet helemaal de goede hoek, maar de enige foto die ik hier vanaf mijn werk kan laten zien. ![]() Wel wat off topic. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 1 juli 2004 @ 13:19 |
quote:4,1 naar de 100 is best rap voor een 400cc ![]() | |
Patrick281 | donderdag 1 juli 2004 @ 13:20 |
quote: ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 1 juli 2004 @ 13:20 |
quote:normaal hou ik niet zo van BMW motoren.. maar deze is wel erg oke moet ik zeggen.. wat zijn de specs van deze?? getuned zie ik in je ondertitel? | |
hollander172 | donderdag 1 juli 2004 @ 13:21 |
quote:Denk trouwens dat de specs van onze motoren wel wat beter zijn. Ik weet niet meer precies wat er allemaal aan Jesse's fiets veranderd is maar die van mij heeft bijv. een open demper en een dynojet kitje. | |
hollander172 | donderdag 1 juli 2004 @ 13:22 |
quote:Tijdens de eerste en enige meet dat ik wel mee was, toen we nog een half uur op jou gewacht hebben omdat je via Friesland naar Noord-Brabant was gereden. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 1 juli 2004 @ 13:22 |
quote:enig id hoeveel dat scheelt dan? | |
One_Punch_Mickey | donderdag 1 juli 2004 @ 13:24 |
quote:Chaam ![]() | |
hollander172 | donderdag 1 juli 2004 @ 13:25 |
quote:Zal hoogstens een paar PK zijn, koppel weet ik niet maar dat zal niet drastisch hoger liggen. Die 4,1 sec naar 100 haal je niet overigens, daar zullen we nog wat jaartjes voor moeten oefenen. ![]() Hij is in ieder rap genoeg om sprintjes te winnen met de "snelle" auto's en dat met twee vingers in je neus. Gisteren nog een paar sprintjes getrokken tegen een GSXR1100 maar dat wilde niet zo vlotten. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 1 juli 2004 @ 13:25 |
quote:deze BMW is echt ![]() ![]() | |
hollander172 | donderdag 1 juli 2004 @ 13:25 |
quote:Oh ja zo heette dat gat! | |
One_Punch_Mickey | donderdag 1 juli 2004 @ 13:26 |
ik ook maar ff spammen dan ![]() ![]() | |
hollander172 | donderdag 1 juli 2004 @ 13:29 |
Dan doen we deze ook maar weer even, de oude van Pepijn: | |
One_Punch_Mickey | donderdag 1 juli 2004 @ 13:32 |
voor pepijn een betere hoek ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 1 juli 2004 @ 13:41 |
die BMW is zeker wel mooi ja ![]() | |
hollander172 | donderdag 1 juli 2004 @ 13:44 |
quote:Heb je dat kinderstoeltje aan de zijkant ook gezien? ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 1 juli 2004 @ 13:46 |
quote:2 stoeltjes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
hollander172 | donderdag 1 juli 2004 @ 13:49 |
quote:Is wel een mooi ding maar op die linkse foto heb je echt zoiets van "er moet nog even de zaag in". ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 1 juli 2004 @ 13:50 |
als je erachter rijdt zie je die dingen niet eens zitten ![]() | |
Patrick281 | donderdag 1 juli 2004 @ 18:20 |
quote:Ik hield ook niet van BMW motoren, maar was op een gegeven moment kettingaandrijving zo zat en bepaalde zwakheden in ontwerp afwerking van mijn vorige motor .. plus dat ik er schade mee had waara ik al een tijdje wat aan probeerde te doen. Het moest allemaal op een wat hoger plan komen, dan maar wat minder sportief. ![]() Maar nu na 4 weken met de Beemer kan ik dit zeggen: Het rijdt in ieder geval top, veel beter dan het op papier doet geloven. In de bochten ligt hij superstabiel, met remmen blijft alles rustig / geen duikgedrag. Het is allemaal een stuk sportiever dan ik vooraf gedacht had. ![]() Welke spec's? Vermogen enz? Stage 1 Stage 2 Stage 3 Stage 4 Stage 5 Door het karakter van het blok is het niet al te hoge vermogen bij bijna elk toerental al beschikbaar, een supersport die in de verkeerde powerband zit of een berijder die niet goed kan schakelen rijd je er finaal uit. ![]() ![]() Lekker is ook het uitlaatgeluid bij een liggende 2'cylinder, er wil nog wel eens wat benzine in het uitlaatsysteem komen. Een bekend euvel van het BMW Boxerconcept. Dit uit zich in een knal /soms 2-3 bij gas dicht. ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 1 juli 2004 @ 18:29 |
Oh ja .. er zitten een paar zo goed als open uitlaten op .. Daar heb ik al rare dingen mee meegemaakt van koekblikkers die al rijdende polsbewegingen gaan maken tot jongeren die aan het voetballen zijn - stoppen en hetzelfde gebaar maken .. meer .. meer .. gas! En onderwijl roepen en klappen.. ![]() ![]() Apart om mee te maken. Maar ja van een ander klinkt het altijd leuker om te horen: quote: | |
Rietvaerder | donderdag 1 juli 2004 @ 19:27 |
Pffff... 4,1 sec naar de 100 ![]() ![]() In mijn boekje staat dat de Bandit op vol vermogen het in 3.6 kan ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 1 juli 2004 @ 19:28 |
quote:Kijk das nou nog eens een mooie motor, die rode ![]() Oh en die gast erachter dan, die heeft een mooi pak! ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 1 juli 2004 @ 19:30 |
ik wil die BMW horen.. ![]() ![]() waar woon je? ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 1 juli 2004 @ 19:35 |
Zo bijzonder is het nu ook weer niet ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 1 juli 2004 @ 19:35 |
Jouw Crazy Express klinkt vast cooler toch? ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 1 juli 2004 @ 19:37 |
Ikke ook spammen, ik heb de lompste (volgens bepaalde figuren ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 1 juli 2004 @ 19:38 |
Waar zijn mn spiegels gebleven ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 1 juli 2004 @ 19:38 |
quote:klote he die ringen ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 1 juli 2004 @ 19:38 |
Ok welke hond heeft mn spiegels gejat ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 1 juli 2004 @ 19:38 |
quote:Wie komt mij pas bij de 50 voorbij ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 1 juli 2004 @ 19:39 |
quote: quote: | |
Rietvaerder | donderdag 1 juli 2004 @ 19:40 |
OF jouw ZXR is gewoon minder snel bij het stoplicht dan de mijne, OF jij hebt geen gevoel voor de koppeling ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 1 juli 2004 @ 19:41 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 1 juli 2004 @ 19:41 |
quote:ach, ik heb tenminste geen geknepen lomperik ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 1 juli 2004 @ 19:42 |
Inderdaad, de jouwe is van nature al langzaam ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 1 juli 2004 @ 19:44 |
quote:deze misschien: ![]() het is wel een lompe spiegel... ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 1 juli 2004 @ 19:45 |
quote:tijd voor: ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 1 juli 2004 @ 19:46 |
Hehe ben je nu al uitgeluld OPM ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 1 juli 2004 @ 19:50 |
quote:nee hoor ![]() | |
yup | donderdag 1 juli 2004 @ 20:25 |
quote:Het is hier toch een offtopic oorlog geworden ![]() Maar wtf is dit voor BMW motor? Is dit een special edition ofzo? Ziet er mooit uit man! ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 1 juli 2004 @ 21:04 |
quote:mijn Crazy Express is echt wel te gek ja.. ![]() lid worden?? ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 1 juli 2004 @ 21:06 |
Wat schuift het... ? | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 1 juli 2004 @ 21:15 |
quote:jij mag gratis lid worden ![]() ![]() | |
hollander172 | donderdag 1 juli 2004 @ 21:55 |
quote:Discussie over de trage ZXR hadden we toch al gehad? Als je je koppeling weg wil fikken wil ie best heel rap uit de startblokken komen maar dat lijkt me niet de bedoeling, dan maar wat minder hard. ![]() | |
Patrick281 | donderdag 1 juli 2004 @ 23:53 |
quote:Kleur, spuitwerk en bestickering is gewoon standaard. Er is wel voor meer dan 5.000 aan verspijkerd. (denk aan carbon achterspatbord, carbon onderkuip, uitlaten, chip tuning enz) Live ziet er echt beter uit dan op de foto. ![]() quote: | |
Rietvaerder | vrijdag 2 juli 2004 @ 00:15 |
quote:Koppeling wegfikken zegt ie..... materiaal is hard zat. Waar is een ZXR anders voor... is toch een racer, moet ie maar tegen kunnen ![]() Als je rustig wilt toeren moet je maar geen ZXR400 kopen ![]() ![]() ![]() | |
hollander172 | vrijdag 2 juli 2004 @ 08:40 |
quote:Als je rap weg wil komen op een ZXR zal je toch veel toeren moeten maken en de koppeling moeten slippen om het toerental hoog te houden. Geen koppel he? ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 2 juli 2004 @ 10:02 |
Ja, duh, dat snap ik. Maar is overdreven als je zegt dat je daarmee de koppeling ''wegfikt''. Moet ie maar tegen kunnen hoor. | |
PatrickM | vrijdag 2 juli 2004 @ 15:05 |
Als je gewoon hard optrekt gebeurt er niets met je koppeling hoor ![]() Alleen als je met teveel slip optrekt, dan hebbie wel vrij snel een probleem als je dat te vaak doet ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 2 juli 2004 @ 17:01 |
Ervaring mee dan? Ze kunnen echt wel tegen een stootje hoor ![]() | |
PatrickM | vrijdag 2 juli 2004 @ 17:19 |
quote:Maar als je ze te vaak teveel op hun lazer geeft kan je bij elke beurt gelijk je koppelingsplaten, drukgroepen en drukveren laten vervangen ![]() En als je een BMW motor hebt betekent dat dat je weer een halve maandsalaris weg kan brengen om alleen al je koppeling te laten fixen ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 2 juli 2004 @ 17:39 |
Ik heb de mijne er gisteren uit gehad en waren nog prjma..... na 41500km..... | |
PatrickM | vrijdag 2 juli 2004 @ 17:59 |
Mijn platen stammen vanaf het begin van de motor, en met de symptonen die ik van mijn reparateur kreeg te horen, heb ik dus vanaf dag 1 dat ik de motor heb met verrotte platen gereden ![]() symptoom 1: zwaar werkende koppeling symptoom 2: (op het moment dat de koppeling echt op begint te raken en aan het einde van z'n latijn is) slippende koppeling | |
PatrickM | vrijdag 2 juli 2004 @ 18:47 |
quote:Om de mijne te kunnen bekijken moet overigens de complete achterkant eraf gehaald worden. Het gedeelte binnen de gele omlijning is er afgehaald (alleen de achterbrug is geloof ik blijven zitten, maar verder alles weg incl. cardanas) ![]() | |
hollander172 | vrijdag 2 juli 2004 @ 19:34 |
quote:Die slip heb je juist nodig bij een ZXR om hem op toeren te houden en in ieder geval wat koppel voorhanden te hebben. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 2 juli 2004 @ 19:52 |
Je kan ook TEVEEL laten slippen Lars.... Je kan nog zo intelligent zijn, maar de praktijk is toch altijd anders dan in theorie Lars ![]() (Doel ik ook ff over je uitspraak over de vering, je wou de Ohlins vervangen door WP? Je bent gek.... Ohlins is vele malen beter dan WP ![]() | |
hollander172 | vrijdag 2 juli 2004 @ 20:04 |
quote:Die begrijp ik even niet, ik wilde niks vervangen hoor. ![]() Die Ohlins achter zit mij best. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 2 juli 2004 @ 20:28 |
Dat vertelde OPM mij op de meet.... ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 2 juli 2004 @ 22:43 |
quote:dat is wat je zelf zei lars, op de meet in chaam...en dat ie vanwege de vering niet vooruit te branden was ![]() [ Bericht 15% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 02-07-2004 23:23:41 ] | |
Rietvaerder | zaterdag 3 juli 2004 @ 00:22 |
Vaaaaaaaag ![]() | |
hollander172 | zaterdag 3 juli 2004 @ 11:07 |
quote:Ik heb niks gezegd over vervangen met WP wel heb ik gezegt dat ik de vering te hard vond n.a.v. de klinkerweggetjes daar in de omgeving. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 3 juli 2004 @ 11:09 |
mwah, ok dan heb ik je missch verkeerd begrepen (wat me erg sterk lijkt ![]() [ Bericht 27% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 03-07-2004 11:16:52 ] | |
Rietvaerder | zaterdag 3 juli 2004 @ 11:10 |
quote:Dan zet je hem toch iets zachter.... ![]() | |
hollander172 | zaterdag 3 juli 2004 @ 11:13 |
quote:Heb ik toen toch gedaan? Zelfs in de zachtste stand rammelde ik er bijna vanaf en moest ik op de stepjes gaan staan om geen koppijn te krijgen, dat viel me dus behoorlijk tegen. | |
Rietvaerder | zaterdag 3 juli 2004 @ 11:14 |
Wat kan je allemaal instellen er aan? | |
hollander172 | zaterdag 3 juli 2004 @ 11:16 |
quote:Ik kan de demping zelf instellen op het reservoir, ik heb er verder nog niet naar gekeken. Zal zo eens op de site kijken bij Ohlins. | |
Rietvaerder | zaterdag 3 juli 2004 @ 11:18 |
Ding moet je echt wel goed kunnen instellen.... | |
PatrickM | zaterdag 3 juli 2004 @ 11:18 |
>>>> SC kan beter in Fok Motorclub [SC deel 47] <<<< * PatrickM speelt ff voor modje ![]() ![]() | |
hollander172 | zaterdag 3 juli 2004 @ 11:21 |
quote: ![]() ![]() | |
jwstoop | woensdag 14 juli 2004 @ 18:47 |
Hey mensen 'by the weg' ik kwam vandaag en gister over de A348 en geen controles meer te bekennen..... Iedereen rijdt wel netjes 120 trouwens, dus het heeft wel geholpen! Zouden ze gebluft hebben over de lengte van de controles? | |
Tommie84 | woensdag 14 juli 2004 @ 19:03 |
Ze rijden er ook onderkoffer rond met camera-auto's en motoren. ![]() | |
jwstoop | donderdag 15 juli 2004 @ 11:23 |
Ja maar daar let ik altijd op, niks gezien ![]() |